mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="erty";29177781]No jos kuitenkin sinulle vastaa aamulla kuudelta niin se on jo suuri plussa. Jos äijäporukassa joskus nollataan oikein kunnolla niin mikäs siinä. Olisit tyytyväinen, että vastaa sinulle puhelimeen aamulla. Mitäs jos olisi ollut tulossa vaikka yökerhosta ja taustalla kuuluisi kikattavien naikkosten höpinää.[/QUOTE]

Mies juo aamuun asti eikä ilmoita kotiintulostaan mitään ja sinun mielestä aloittajan pitäis olla tyytyväinen?

Minkälaisia teinejä teillä on miehinä??? :D

[QUOTE="erty";29177781]No jos kuitenkin sinulle vastaa aamulla kuudelta niin se on jo suuri plussa. Jos äijäporukassa joskus nollataan oikein kunnolla niin mikäs siinä. Olisit tyytyväinen, että vastaa sinulle puhelimeen aamulla. Mitäs jos olisi ollut tulossa vaikka yökerhosta ja taustalla kuuluisi kikattavien naikkosten höpinää.[/QUOTE]

joo ja tiedän, et tärkeintä on se että vastaa puhelimeen koska mä olin tosi huolissani. Ja siks ajattelin täällä kyselläkin, että oisko muut vihasia. Ku en tiedä onko mulla edes oikeutta kiukutella.. Mielestäni jo aloituksessa kerroin, että on vastannut puhelimeen ku oon soittanut, vai enkö kertonutkaan?

Juu, ole kuule vaan kiitollinen että edes vastasi.

[QUOTE="vieras";29177742]Melko heikoissa kantimissa teillä on suhde, jos ollaan yön yli poissa kertomatta siitä puolisolle etukäteen... :)

Missään en sanonut, että ei saa olla yön yli poissa, miehenikin on ollut mökkireissuilla silloin tällöin. Mutta se, ettei ilmoita poissaolostaan, sitä ei mun onneksi tarvitse hyväksyä. Eikä kyllä hyväksyisi miehenikään. :)[/QUOTE]Suhteemme on paremmissa kantimissa mitä monella muulla, Kiitos vain kysymästä.
=)

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";29177775]Niin, kerran elämässä... eli silloin joskus kun lapset on aikuisia. Mutta mies, se saa juhlia ja olla öitä pois ihan silloin kun sattuu huvittamaan. Eikä tarvi miehen huolehtia lastenhoidosta, siivouksista eikä mistään silloin. Kun nehän on akan hommia. Siksihän naisten kanssa naimisiin mennäänkin.[/QUOTE]Surullista jos kohdallasi on näin. Todella inhottava tilanne!

[QUOTE="vieras";29177788]Oliko sinulla joku hätä yöllä mihin olisit tarvinnut miehen osallistumista/apua?[/QUOTE]

ei ollu muutaku tosi huolissani olin ku lupaili aina tulla pian mut sit koskaan ei tullukaan. Siksi meni omakin yö pilalle

Saahan nyt hyvä ihme äitikin käydä kerran elämässään viihteellä ilman kotiintuloaikaa.

Mutta kyllä niistä menoista on lapsiperheessä sovittava.
Oli kyse isästä tai äidistä. AINA, sovittava ja ilmoitettava. Jos mies lähtisi ulos mentaliteetilla 'en tule yöksi kotiin, laitan puhelimen kiinni enkä ilmoita mitään', niin kyllä täälläkin riemu repeäisi. Omassa parisuhteessani ero tulisi, mutta meillä onkin historia, joka todellakin vielä pahentaisi tuollaisen käytöksen. No, eipä ole mieheni tapaista tuollainen :)

Ihmettelen aina täällä kaksplussan palstalla näitä naisia, jotka hyväksyvät miehelle tuollaisen käytöksen. Meillä jo pelkästään lasten takia ei noin voi tehdä. Lapsilla on 2 vanhempaa ja yhteishuoltajuus, ja se tarkoittaa sitä, että niistä lapsista huolehditaan yhdessä, ei vain kadota yhtäkkiä. Eri asia jos kyse on etävanhemmasta/ huoltajuus on toisella osapuolella tms (toki silloinkin tapaamisista pidetään kiinni LUOTETTAVASTI).

Ei siinä sen kummempaa talutushihnassa pitämisestä, miehen tekemisten rajoittamisesta tms. ole kyse, meillä tämä perhe on vain tällainen yksikkö johon hankittiin lapsia ja sitä kautta luovuttiin omasta täydestä vapaudesta menojen suhteen. Eri asia, jos ei olisi lapsia. Sitä se vanhemmuus teettää..

[QUOTE="Vieras";29177903]Mutta kyllä niistä menoista on lapsiperheessä sovittava.
Oli kyse isästä tai äidistä. AINA, sovittava ja ilmoitettava. Jos mies lähtisi ulos mentaliteetilla 'en tule yöksi kotiin, laitan puhelimen kiinni enkä ilmoita mitään', niin kyllä täälläkin riemu repeäisi. Omassa parisuhteessani ero tulisi, mutta meillä onkin historia, joka todellakin vielä pahentaisi tuollaisen käytöksen. No, eipä ole mieheni tapaista tuollainen :)

Ihmettelen aina täällä kaksplussan palstalla näitä naisia, jotka hyväksyvät miehelle tuollaisen käytöksen. Meillä jo pelkästään lasten takia ei noin voi tehdä. Lapsilla on 2 vanhempaa ja yhteishuoltajuus, ja se tarkoittaa sitä, että niistä lapsista huolehditaan yhdessä, ei vain kadota yhtäkkiä. Eri asia jos kyse on etävanhemmasta/ huoltajuus on toisella osapuolella tms (toki silloinkin tapaamisista pidetään kiinni LUOTETTAVASTI).

Ei siinä sen kummempaa talutushihnassa pitämisestä, miehen tekemisten rajoittamisesta tms. ole kyse, meillä tämä perhe on vain tällainen yksikkö johon hankittiin lapsia ja sitä kautta luovuttiin omasta täydestä vapaudesta menojen suhteen. Eri asia, jos ei olisi lapsia. Sitä se vanhemmuus teettää..[/QUOTE]Ilmeisesti et ymmärtänyt lukemaasi, aloittajan puolisohan vastasi puhelimeen ja kertoili tilannetta hänen kysyessään.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";29177790]Mies juo aamuun asti eikä ilmoita kotiintulostaan mitään ja sinun mielestä aloittajan pitäis olla tyytyväinen?

Minkälaisia teinejä teillä on miehinä??? :D[/QUOTE]

Sama tuli itselläni mieleen :D Ja sitten täällä vastaajat vielä hyväksyvät kyseisen toiminnan, voi luoja.. On on, erittäin hyvä parisuhde varmasti jos tuollaista harrastetaan. Mukava selitellä lapsillekin, isi on nyt vähän ryyppäämässä, en kyllä yhtään tiedä milloin tulee vai tuleeko. Huh.

Kyllä se tällä palstalla just niin on, että jos ei hyväksy tuollaisia katoamistemppuja niin se on heti miehen menemisien rajoittamista, miehen tossun alla pitämistä jne. On niin monesti nähty täällä ketjuja että mies on ties missä, niin eikun heti on kymmenen siinä ketjussa ilmoittamassa että "saahan sitä nyt aikuinen mies mennä miten huvittaa" ja "kylläpä olet tiukkapipoinen nipottaja" yms.

[QUOTE="vieras";29177913]Sama tuli itselläni mieleen :D Ja sitten täällä vastaajat vielä hyväksyvät kyseisen toiminnan, voi luoja.. On on, erittäin hyvä parisuhde varmasti jos tuollaista harrastetaan. Mukava selitellä lapsillekin, isi on nyt vähän ryyppäämässä, en kyllä yhtään tiedä milloin tulee vai tuleeko. Huh.[/QUOTE]

Mut vastashan se mies aamulla kummiski, et pitää olla kiitollinen kato :xmas:

[QUOTE="Vieras";29177923]Menoista sopiminen ei ainakaan meillä tarkoita sitä, että lähdetään jonnekin paikkaan x ajaksi ja kun soitetaan perään, niin sanotaan että 'en ole tulossa'.

Suhteesi kuulostaa vallan mainiolta :D[/QUOTE]Suhteeni on oikein mainio moneen muuhun suhteeseen verrattuna.
=)

• Tykkää
[QUOTE="vieras";29177924]Mut vastashan se mies aamulla kummiski, et pitää olla kiitollinen kato :xmas:[/QUOTE]

Niin joo, tosiaan. Ap voisi vaikka askarrella odottaessaan kiitoskortin lasten kanssa :D

Suhteeni on oikein mainio moneen muuhun suhteeseen verrattuna.
=)

Huonoin mittari mitä ikinä olen kuullut kenenkään käyttävän :D

Maailmahan on täynnä paskoja parisuhteita kun ihmiset eivät uskalla lähteä/ olla yksin/ odottaa tapaavansa oikeaa ihmistä, joten se ei paljoa parisuhteen tilasta kerro, jos on mainio moneen muuhun suhteeseen verrattuna.

Mutta hyvä jos olet tyytyväinen, suosittelen kuitenkin käyttämään mm. omaa onnellisuutta, viihtyvyyttä suhteessa, parisuhteen kommunikointia ja arvostusta vaikkapa mittarina.

Jos meillä mies tekisi kuten ap:n mies, niin minä olisin vihainen (en onnellinen), en viihtyisi suhteessa, kommunikointikin olisi mennyt perseelleen ja en kokisi kovin suurta arvostusta miehen puolelta = FAIL.

[QUOTE="Vieras";29177950]Huonoin mittari mitä ikinä olen kuullut kenenkään käyttävän :D

Maailmahan on täynnä paskoja parisuhteita kun ihmiset eivät uskalla lähteä/ olla yksin/ odottaa tapaavansa oikeaa ihmistä, joten se ei paljoa parisuhteen tilasta kerro, jos on mainio moneen muuhun suhteeseen verrattuna.

Mutta hyvä jos olet tyytyväinen, suosittelen kuitenkin käyttämään mm. omaa onnellisuutta, viihtyvyyttä suhteessa, parisuhteen kommunikointia ja arvostusta vaikkapa mittarina.

Jos meillä mies tekisi kuten ap:n mies, niin minä olisin vihainen (en onnellinen), en viihtyisi suhteessa, kommunikointikin olisi mennyt perseelleen ja en kokisi kovin suurta arvostusta miehen puolelta = FAIL.[/QUOTE]palstaa kun on seurannut ja lukenut ja tämäkin aloitus jo kertoo sen että meillä on hieno parisuhde jossa kunnioitamme ja keskustelemme ja emme tee katoamistemppuja vaan pidämme sovitusta kiinni.

Säälittää ihmiset jotka väenvängällä ovat huonossa parisuhteessa jossa ei puhuta eikä kunnioiteta toista osapuolta.
=)

tulihan se mies sieltä häntä koipien välissä kotiin.. nyt nukkumassa. Ymmärsi, että oon vihanen. Mut siinäpä sitten kysymys, että jos tietää et oon tuosta vihanen ja ymmärtää sen niin miks sit pitää noin tehdä?

[QUOTE="just";29177977]tulihan se mies sieltä häntä koipien välissä kotiin.. nyt nukkumassa. Ymmärsi, että oon vihanen. Mut siinäpä sitten kysymys, että jos tietää et oon tuosta vihanen ja ymmärtää sen niin miks sit pitää noin tehdä?[/QUOTE]

Tee sinä samalla lailla niin ehkä sekin jotain sitten tajuaa.

Jos edes laittaisi tekstarin, en olisi vihainen. Muuten olettamus on, että viihteeltä kotiudutaan viimeistään joskus valomerkin jälkeen. En valvo odottamassa, mutta jos ei olisi tullut aamuun mennessä kun herään, niin olisin kyllä siitä ilmoittamattomuudesta kiukkuinen. Mutta aloittaja kai oli soitellut miehelle muutenkin kuin vasta kuudelta aamulla eli on tiennyt muutenkin, missä tämä menee?

Kyllä minusta sekä mies, että nainen saa joskus olla viihteellä vaikka aamuun asti ja ihan ex tempore lähteä jatkoille, kun sentään ilmoittaa siinä kohtaa kun näin päättää. Jos on ottanut alkoholia reipaasti, niin oikeastaan parempikin ettei tule kotiin, jossa on lapsi/lapsia. Ensimmäisillä kerroilla, kun lapsen syntymän jälkeen kavereiden kanssa kaupungille lähdin, otinkin hotellihuoneen. Lapsi heräili silloin 1,5-2-vuotiaana vielä usein öisin, enkä halunnut että hän olisi nähnyt minua humalassa.

• Tykkää
palstaa kun on seurannut ja lukenut ja tämäkin aloitus jo kertoo sen että meillä on hieno parisuhde jossa kunnioitamme ja keskustelemme ja emme tee katoamistemppuja vaan pidämme sovitusta kiinni.

Säälittää ihmiset jotka väenvängällä ovat huonossa parisuhteessa jossa ei puhuta eikä kunnioiteta toista osapuolta.
=)

ette tee katoamistemppuja ja pidätte sovitusta kiinni? Mutta teillehän oli ihan ok, että mies katoaa yöksi johonkin?

Siis jos on sovittu että lähtee kavereidensa kanssa viihteelle niin een odottele kotiin. Useimmiten kömpii viereen yöllä, joskus jää kavereilleen. Ja se on mulle ihan jees, säästyy taksimaksu. Haen sen sitten aamusta kotiin. Meidän suhde ei ole niin pienestä kiinni etteikö muualla voi nukkua välillä.

• Tykkää
[QUOTE="just";29177896]ei ollu muutaku tosi huolissani olin ku lupaili aina tulla pian mut sit koskaan ei tullukaan. Siksi meni omakin yö pilalle[/QUOTE]

Mistä olit huolissasi, kun tiesit missä mies on? Olisit vaan mennyt nukkumaan, kun sait miehen kiinni ja raportin olinpaikasta. Humalassa joskus vähän venähtää ja kun on kivaa, niin ei malta oikein lähteäkään. Ehtiihän sitä sitten aamullakin. Ei se aina ole niin justiinsa, kun ei edes ole toistuva tapa.

Ja kyllä, pätee myös naisiin, ennenkuin joku älähtää.

• Tykkää

Yhteistyössä