mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"just"

Vieras
oon saanu sen yöllä aina kiinni ku oon yrittäny soittaa (huolissani oon odotellut kotiin ku ei oo kuulunu) ja tiedän missä se on joidenkin kavereidensa kanssa mutta sinne on jääny hauskaa pitämään. Viimeks soitin kuudelta ja sanoi, et ehtiihän se päivällä sit nukkua.

joo-o.. en tykkää olla kiukus sille mut nyt kyllä oon tosi vihanen! meillä kolme lasta ja ollaan oltu 10v yhdes eikä tosiaan ikinä oo tehnyt näin ettei ois tullu koko yönä kotiin. Olisitteko te vihasia?

[QUOTE="vieras";29177727]No ei mun mielestä saa, jos aikuisella ihmisellä on lapsia, eikä siitä poissaolosta ole keskusteltu toisen vanhemman kanssa. Lapset kun ovat yhteisiä, molemmat vanhemmista ovat heistä vastuussa.[/QUOTE]Melko heikoissa kantimissa on teillä lapset jos ne kärsii siitä jos toinen vanhempi käy kerran elämässään yön yli viihteellä.
=)

[QUOTE="vieras";29177727]No ei mun mielestä saa, jos aikuisella ihmisellä on lapsia, eikä siitä poissaolosta ole keskusteltu toisen vanhemman kanssa. Lapset kun ovat yhteisiä, molemmat vanhemmista ovat heistä vastuussa.[/QUOTE]

No näin mäkin sen ajattelen! Jos sovitaan, että oo vaikka seuraavaan päivään niin olkoon sitten. Mutta viime yönäki se lupaili tulla aina pian mutta koskaan ei näkynyt! Sellanen on suoraan sanottuna perseestä! Ja vielä enemmän ärsyttää, että se olettaa, et se voi nukkua rauhassa koko päivän ja mä hoidan tän päivän muksuja ja siivoon kodin ihan yksin. Tänään pitää siis siivota, ku tulee vieraita iltapäivällä. Kyllä ärsyttää!!

Melko heikoissa kantimissa on teillä lapset jos ne kärsii siitä jos toinen vanhempi käy kerran elämässään yön yli viihteellä.
=)

Melko heikoissa kantimissa teillä on suhde, jos ollaan yön yli poissa kertomatta siitä puolisolle etukäteen... :)

Missään en sanonut, että ei saa olla yön yli poissa, miehenikin on ollut mökkireissuilla silloin tällöin. Mutta se, ettei ilmoita poissaolostaan, sitä ei mun onneksi tarvitse hyväksyä. Eikä kyllä hyväksyisi miehenikään. :)

Melko heikoissa kantimissa on teillä lapset jos ne kärsii siitä jos toinen vanhempi käy kerran elämässään yön yli viihteellä.
=)

ensinnäkin missä aikuinen ihminen voi päättää yhtäkkiä yöpyä? tai miksi? eriasia ennalta sovitut asiat niinku vaikka kalastusreissu lappiin. mut jos illalla lähtee kavereiden kanssa, niin sinustako on ihan normaalia aikuisen ihmisen käytöstä vaan jäädä koko yöksi teille tietämättömille? kun tietää että puoliso olettaa sun tulevan kotia.

no ei minusta! minusta tollanen käytös on lapsellista ja hivenen loukkaavaakin. miksi joku haluaa nukkua yönsä muualla kuin kotona,jollei toisen naisen luona?

eriasia tietty jos menee hotelliin nukkuu univelkaa ku kotona on vauva joka herättää tms.

[QUOTE="nessu";29177762]ensinnäkin missä aikuinen ihminen voi päättää yhtäkkiä yöpyä? tai miksi? eriasia ennalta sovitut asiat niinku vaikka kalastusreissu lappiin. mut jos illalla lähtee kavereiden kanssa, niin sinustako on ihan normaalia aikuisen ihmisen käytöstä vaan jäädä koko yöksi teille tietämättömille? kun tietää että puoliso olettaa sun tulevan kotia.

no ei minusta! minusta tollanen käytös on lapsellista ja hivenen loukkaavaakin. miksi joku haluaa nukkua yönsä muualla kuin kotona,jollei toisen naisen luona?

eriasia tietty jos menee hotelliin nukkuu univelkaa ku kotona on vauva joka herättää tms.[/QUOTE]

Mitä ny sille kuudeltaki soitin niin eipä se siellä nukkunut ole silmäystäkään.. kännisten kavereiden höpinää sieltä kuului. valvoneet ovat koko yön. Ovat siis jonkun kaverin luona, en tunne mutta kertoi missä se asuu.

[QUOTE="nessu";29177762]ensinnäkin missä aikuinen ihminen voi päättää yhtäkkiä yöpyä? tai miksi? eriasia ennalta sovitut asiat niinku vaikka kalastusreissu lappiin. mut jos illalla lähtee kavereiden kanssa, niin sinustako on ihan normaalia aikuisen ihmisen käytöstä vaan jäädä koko yöksi teille tietämättömille? kun tietää että puoliso olettaa sun tulevan kotia.

eriasia tietty jos menee hotelliin nukkuu univelkaa ku kotona on vauva joka herättää tms
.[/QUOTE]

Ja tästäkin pitäisi sopia etukäteen. Outoa, että joidenkin mielestä yön yli poissaolot on ihan normaalia arkea ja perhe-elämään kuuluvia! Mun mielestä edes töiden jälkeen ei lähdetä teille tietymättömille, vaan tullaan joko töiden jälkeen kotiin, tai sitten ilmoitetaan etukäteen, jos tulee joku meno.

Saahan nyt hyvä ihme äitikin käydä kerran elämässään viihteellä ilman kotiintuloaikaa.

Niin, kerran elämässä... eli silloin joskus kun lapset on aikuisia. Mutta mies, se saa juhlia ja olla öitä pois ihan silloin kun sattuu huvittamaan. Eikä tarvi miehen huolehtia lastenhoidosta, siivouksista eikä mistään silloin. Kun nehän on akan hommia. Siksihän naisten kanssa naimisiin mennäänkin.

[QUOTE="vieras";29177775]Niin, kerran elämässä... eli silloin joskus kun lapset on aikuisia. Mutta mies, se saa juhlia ja olla öitä pois ihan silloin kun sattuu huvittamaan. Eikä tarvi miehen huolehtia lastenhoidosta, siivouksista eikä mistään silloin. Kun nehän on akan hommia. Siksihän naisten kanssa naimisiin mennäänkin.[/QUOTE]

Milläs vuosikymmenellä se sinä elät? :D

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="just";29177770]Mitä ny sille kuudeltaki soitin niin eipä se siellä nukkunut ole silmäystäkään.. kännisten kavereiden höpinää sieltä kuului. valvoneet ovat koko yön. Ovat siis jonkun kaverin luona, en tunne mutta kertoi missä se asuu.[/QUOTE]

No jos kuitenkin sinulle vastaa aamulla kuudelta niin se on jo suuri plussa. Jos äijäporukassa joskus nollataan oikein kunnolla niin mikäs siinä. Olisit tyytyväinen, että vastaa sinulle puhelimeen aamulla. Mitäs jos olisi ollut tulossa vaikka yökerhosta ja taustalla kuuluisi kikattavien naikkosten höpinää.

[QUOTE="erty";29177781]No jos kuitenkin sinulle vastaa aamulla kuudelta niin se on jo suuri plussa. Jos äijäporukassa joskus nollataan oikein kunnolla niin mikäs siinä. Olisit tyytyväinen, että vastaa sinulle puhelimeen aamulla. Mitäs jos olisi ollut tulossa vaikka yökerhosta ja taustalla kuuluisi kikattavien naikkosten höpinää.[/QUOTE]

no kyllä siellä naisia onkin, sillä on paljon naisia kavereina, kun on sellasella alalla.. Pari naisista käski sanoa mulle terkkujakin ja oletin, et se on jonkun naisen asunto.

Yhteistyössä