Mies ei saanut maksuvapautusta elatusavusta vaikka olemme työttömiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa oikeesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kunhan mun lapset ei niin tee niin mua se ei välttämättä haittaa. Enhän mä siinä mitään häviä, vaikka pidänkin asiaa miehen kannalta erittäin tyhmänä.

Kontrolloiko sinunkin vanhempasi edelleen tekemisiäsi ja määräävät mitä sinä saat tehdä ja mitä et? Ajattelin vaan, että kovasti tunnut olevan varma siitä, että teet päätöksiä lastesi puolesta vielä silloinkin kun he ovat aikuisia.

Vai oletko niitä äitejä, jotka uhkaavat laittaa välit poikki, jos heidän valintansa eivät vastaa sinun ajatuksiasi asioista?

Mikä siinä on niin helvetin vaikeeta vain mennä töihin niin ei tarvi inistä täällä rahoista. Kummasti alkais työt maistuun työttömille kun tuet laskettas ihan minimiin, vaikka sataan euroon ;) Ja vain koska ap:n kaltaisia laiskoja paskoja on olemassa, työssä käyvät joutuvat maksaan korkeita verojakin että saa sitten tämä alempi kasti vain elää kaikenmaailman tuilla. häpeäisitte!

Mikä siinä on niin helvetin vaikeeta vain mennä töihin niin ei tarvi inistä täällä rahoista. Kummasti alkais työt maistuun työttömille kun tuet laskettas ihan minimiin, vaikka sataan euroon ;) Ja vain koska ap:n kaltaisia laiskoja paskoja on olemassa, työssä käyvät joutuvat maksaan korkeita verojakin että saa sitten tämä alempi kasti vain elää kaikenmaailman tuilla. häpeäisitte!

Työssäkäydessä miehelle saa jäädä satanen enemmän kuin toimeentulotuki, loput menee elareihin. Tää siis jos asuis yksin, nyt varmaan eri kun taloudessa enemmän ihmisiä. Kannattaa työssäkäynti :D

Ja jos mulla ois tuo sama tilanne et lapset asuis muualla niin se asumistuki otettais kokonaisuudessaan myös mulle huomioon elatustuen maksuvapautuksessa.
Vaikka se on otettu myös miehelle huomioon, ikäänkuin saataisi kaksi kertaa asumistuki

Yhteistyössä