Mies ei saa tavata lapsiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aloittaja";23495651]Enpä tiedä mitä tekisin jos minulla olisi omia lapsia. Miehen lapset kun ei eivät ole minun. Enkä ymmärrä miten olen tähän asti estänyt/ estän isää tapaamasta lapsiaan? Lapsiakaan ei varmasti voi monen kk jälkeen vaan ykskaks laittaa viikonlopuksi isälleen, hyvä jos nuorempi enää häntä edes tunnistaa.[/QUOTE]

Olet estänyt sillä tavalla että olet kieltänyt lapsia pääsemästä yöksi toiseen kotiinsa. Isän velvollisuus on järjestää asiansa niin että hän voi elää normaalisti lastensa kanssa.

"Kyllä mä haluaisin että tapaamiset onnistuisi, mutta en halua, että exä roikkuu lasten äidin luona harva se päivä. Ja kun tilastakin on puutetta, mutta en halua, että muutetaan. Ja kun mun pitää tehdä yöt työtä niin lapset sillä aikaa nukkumassa MUN miehen kanssa, ei kuulosta hyvältä, kun mä haluun olla miehen kanssa, kun nukun päivän. Ja se ei onnistu, että mies olisi lasten kanssa pihalla tai hoplopissa, kun mä haluan, että mies on kotona, kun mä haluan nukkua. Mutta kyllä mä haluaisin, että tapaamiset onnistuisi."

[QUOTE="Aloittaja";23495651]Enpä tiedä mitä tekisin jos minulla olisi omia lapsia. Miehen lapset kun ei eivät ole minun. Enkä ymmärrä miten olen tähän asti estänyt/ estän isää tapaamasta lapsiaan? Lapsiakaan ei varmasti voi monen kk jälkeen vaan ykskaks laittaa viikonlopuksi isälleen, hyvä jos nuorempi enää häntä edes tunnistaa.[/QUOTE]

Älä nyt ole tyhmä. Kuinka tyhmää oikein esität? Sinä olet kieltänyt lapsia tulemasta heidän toiseen kotiinsa. Heidän isänsä on heidät halunnut tehdä ja hänen kuuluu ottaa lpasnsa luokseen.

Moni isä kai muuttaa yksiöön eron jälkeen. Teilläon KAKSIO. Perheetkin asuvat yksiöissä ja kaksioissa ja nukkuvat jos nukkuvat. Mieti mitä vanhemmat järjestävät asiat, kun heidän on aina jaksettava. Aikuinen ihminen vaikka seisoo päällään muutaman yön kuukaudessa, jos lapset ovat äidillä hoidettavana.

Miten hän pystyy käydä töissä? opiskella? hoitaa lapsensa? PAKKO.
Samanlainen pakko ja velvollisus ja vastuu se on isälläkin. Jos tuo jätkä haluaa tavata heitä vain kuin olisi joku kummisetä tai naapurin setä, kyläillä lasten kotona, ei hän ole kunnollinen isä, ja on täysin ymmärrettävää, että äiti ei enää jaksa häntäkin paapoa. Totta helvetissä äiti tarvitsisi tukea ja apua jos on yksin hoitanut lapset pitkään.

Ja ISÄ = vanhempi= kasvatusvastuu ja velvollisuus

Mitä tulee siihen 3 kk eroon isän ja lasten välillä. Ymmärrä. Että jokaisella lapsella on yksi isä. Hänestä varmasti puhutaan ja hän on kuviossa mukana vaikka ei nähtäisikään.

Avioerolapset varmasti tietävät että oman isän luokse on aivan luonnollista mennä, vaikka välimatka olisi pitkä ja nähtäisiin esim. vain lomilla. Ei omaa isää unohda. Hänetlä kaipaa aina rakkautta ja hyväksyntää kuten omalta äidiltäänkin.

Lapset voivat mennä isänsä kotiin vaikka ei olisi nähty vuoteen. varmasti ovat kyselleen ja muistavat. Tämän tietää jokainen avioerolapsi. Mitä jos äiti kuolee? sinne isän kotiinko ei voi mennä vaan täysin vieraiden ihmisten luokse lastenkotiin?

ainoa ongelma olet sinä, joka et ole ihminen. Ajattelusi on niin narsistista ja sairasta, että harvoin näkee.

Suosittelen oikeasti sinun tekevän mielikuvitus harjoittelun ja miettimään miten haluaisit toimittavan jos kyse olisi sinun lapsistasi. Auttaisi ehkä näkemään asiat uudessa valossa.
Kuulostat ikävä kyllä siskoltani; miehellänsä on yksi lapsi joka käy harvoin isänsä luona.
Heillä on myös kaksio mutta lapsi ei saa tulla sinne jos siskoni on yövuorossa, lapsi ei saa koskea siskoni tavaroihin(laittaa tavarat joista tietää lapsen tykkäävän yläkaappiin), hän ei suostu maksamaan mitään lapseen liittyvää(ruoat, herkut, bensoja autoon jos lasta ns.kyyditetään), lapsi jos istuu sohvalla heidän välissä niin siskon mielestä lapsi on mustasukkainen ja yrittää omia isänsä, sisko ei tee mitään heidän kanssa yhdessä, mies ei saa lainata siskoni autoa lapsen haku reissuihin jne.
Siskoni mielestä kaksio on liian pieni lapsen vierailuja ajatellen ja hänen mielestään lapsen ei tarvitsisi käydä heillä ollenkaan ennenkuin on isompi asunto mutta sisko ei halua muuttaa isompaan ja joutua maksamaan enemmän vuokraa lapsen takia.
Varmaan sanomattakin selvää että tässä tapauksessa se piikki lihassa on miehen ex ja se fakta että heillä on lapsi yhdessä, niin helppohan se on lapselle kostaa. Mutta jos lähtee suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia niin tyhmempikin tajuaa että se lapsi tulee siinä paketissa mukana.
Ihan kuin isän pitäisi unohtaa lapsensa heti kun uusi naisystävä tulee kuvioihin. Lapset ovat aina olemassa, he eivät siitä mihinkään katoa, nais-ja miesystäviä tulee ja menee.

Mies jonka kanssa asut, on sittänyt nuo lapset. Hänen vaihtoehdot ovat olla huono isä ja hyljätä lapsensa, tai jaksaa lasten hoitamista vuorollaan.

Jos sinä olet ihmienn, etkä siedä vieraita kakaroita, niin ole ihminen ja lähde kävelemään tuon miehen kodisat.

Mies jonka kanssa asut, on sittänyt nuo lapset. Hänen vaihtoehdot ovat olla huono isä ja hyljätä lapsensa, tai jaksaa lasten hoitamista vuorollaan.

Jos sinä olet ihmienn, etkä siedä vieraita kakaroita, niin ole ihminen ja lähde kävelemään tuon miehen kodisat.

Koti on minun, eli jos joku sieltä lähtee niin mies. Ja kuten olen aiemminkin sanonut, hän lähtisikin niin kauas ettei voisi lapsiaan tavata. Enkä edelleenkään ole kieltänyt lapsia meille tulemasta, se siitä. Täällä en vaan voi enempää yksityiskohtia kertoa.

'Koti on minun, eli jos joku sieltä lähtee niin mies. Ja kuten olen aiemminkin sanonut, hän lähtisikin niin kauas ettei voisi lapsiaan tavata. Enkä edelleenkään ole kieltänyt lapsia meille tulemasta, se siitä. Täällä en vaan voi enempää yksityiskohtia kertoa. '

Jos koti on sinun, miksi kutsuit hänet luoksesi tietäen hän oli lapsia?

[QUOTE="Aloittaja";23496112]Koti on minun, eli jos joku sieltä lähtee niin mies. Ja kuten olen aiemminkin sanonut, hän lähtisikin niin kauas ettei voisi lapsiaan tavata. Enkä edelleenkään ole kieltänyt lapsia meille tulemasta, se siitä. Täällä en vaan voi enempää yksityiskohtia kertoa.[/QUOTE]
Toivottavasti lastenvalvoja onnistuu takomaan järkeä isukin päähän. Jos on lapsia tehnyt niin heistä sitten myös huolehditaan.

Mitä kohtaa ette ymmärrä? Jos ero tulee, mies lähtee pois Suomesta. Oli jo lähdössä ennen kuin tapasimme, mutta jäi tänne minun takiani.
Aloitin ketjun vain kysyäkseni onko yöttömyys syy olla antamatta lapsia tapaamisiin ollenkaan, en muuta.

[QUOTE="Aloittaja";23496331]Mitä kohtaa ette ymmärrä? Jos ero tulee, mies lähtee pois Suomesta. Oli jo lähdössä ennen kuin tapasimme, mutta jäi tänne minun takiani.
Aloitin ketjun vain kysyäkseni onko yöttömyys syy olla antamatta lapsia tapaamisiin ollenkaan, en muuta.[/QUOTE]

Siis uskomatonta. Sinä haukut ex-vaimoa, kun tämä ei muka anna tavata lapsia, mutta mies on itse halukasa muuttamaan toiseen maahan, ihan ilman lapsia.

Jep jep, kyllähän sitä exää tuossa tilanteessa kannattaakin keskittyä haukkumaan.

Lapsille on parempi, että on jokku syy, miksi isä ei voi tavata. Paljon parempi siis asua ulkomailla, nin on syy.

Nythän tilanne on sellainen, että isä ei välitä lapsistaan tavatakseen näitä. Se koskee paljon enemmän kuin esim. isän kuolema. Hylkäämiskokemus on paljon pahempi kuin kuolema tai oikea syy.

Sama juttu mitä tulee isovanhempiin. Lapsiin sattuu enemän, että on olemassa vanhemmat/isovanhemmat, mutta ei kiiinnostusta, kuin se se, että näitä ei ole.

[QUOTE="Aloittaja";23495651]Enpä tiedä mitä tekisin jos minulla olisi omia lapsia. Miehen lapset kun ei eivät ole minun. .[/QUOTE]

tästä paljasti että miehesi lapset ovat sinulle lähinnä ongelma, ja ehkä tiedostamattasi vetoat ihan typeriin syihin miksei viikonloppu kyläilyt onnistuisi. Vaikutat mustasukkaiselta asiasta.

Toivottavasti mies tajuaa pistää lapset sinun edellesi ja tienne erkanevat. Ei kenellekkään lapselle toivoisi äitipuolta joka on noin hankala että ihan nukkumisen häiriintymisen takia ei muka voi isäänsä tavata.
Itselläni on lapsia entisestä liitosta ja aina on uusi mies pitänyt heitä kuin omiaan, ja kaikki tapaamiset isän kanssa sujuneet ongelmitta. Ja me asumme kaksiossa neljästään ihan jokaista arkipäivää!!!!!
Miten teillä ei voi onnistua, jos moni 4 henkinen perhekin pystyy elämään kaksiossa. Väittäisin että meillä mahtuu täällä ihan hyvin elämään.

Tuolla miehellä on korvantaustat märkinä. On valmis narsistisen epäihmisen takia jäämään suojmeen, mutta ei lastensa.

Parempi lapsille, mitä kauempana tuollainen "isä" on lapsistaan. Ei lasten äiti jaksa kolmatta lasta helmoissaan.

[QUOTE="Aloittaja";23496331]Mitä kohtaa ette ymmärrä? Jos ero tulee, mies lähtee pois Suomesta. Oli jo lähdössä ennen kuin tapasimme, mutta jäi tänne minun takiani.
Aloitin ketjun vain kysyäkseni onko yöttömyys syy olla antamatta lapsia tapaamisiin ollenkaan, en muuta.[/QUOTE]

Vai sellainen "isä" ...

Eihän se ole oikein että äiti estää tapaamisia mutta isä toimii erittäin ikävästi. Ottanut jonkun hullun akan itselleem joka estää tapaamisia.

Jos miehelläsi ei olisi lapsia, mutta sinulla olisi, vaatisit miestä elättämään lapsesi kuin olisivat omiaan, ja hoitamaan heitä kun opiskelet jne. Mies ja lapset on paketti.

Hmm.. mulle jäi nyt ihan oikeesti epäselväksi, eli kysyn ihan rautalangasta vääntäen: Jos miehen ex antaisi lapset teille viikonlopuksi kun sulla on yötöitä ja miehesikin sitä haluaisi, niin olisiko se sulle ihan ok ja ottaisit lapset ilomielin vastaan vai sanoisitko tosiaan, että ei se nyt käy, kun mun pitää nukkua??? Ihanko tosiaan tuossa tilanteessa kieltäisit miestäsi näkemästä lapsiaan?

Missä ja millaisia aikoja mies sitten olisi valmis lapsia tapaamaan? Jos kerran kyse on pienistä lapsista (jos kerran ei edes muista enää isää) niin ei esim päivä kauppakeskuksessa ole mikään todellinen vaihtoehto. Eikä se eksällä roikkuminenkaan...

kun olin nytjo exäni kanssa yhdessä, asuimme koiran ja kissan kanssa 32 neliön asunnossa, ja hyvin sekaan mahtui jokatoinen viikonloppu exän kolme poikaa ja näista nuorin jokatoinen viikkokin asui kanssamme. asenteesta kiinni. haastetta tuli silloin jos inulla oli yövuorot... mutta sitten lasten isä ulkoili vähän reilummin lstensa kanssa.

Yhteistyössä