mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Koska olet naimisissa oleva nainen ja miehellesi tulee epämukava olo siitä, että lähdet toisen miehen kanssa katsomaan lätkämatsia, niin jätät tietysti sen matsin väliin. Minusta asiassa ei ole mitään epäselvää, on turha spekuloida tilanteen oikeutuksia, sillä avioliitossa on hyväksyttävä myös toisen puolison tunteet.

Aina ei voi saada mitä haluaa, sitäpaitsi on ihan hyvä itselleenkin pitää jotain rajaa siinä kuinka paljon antaa itselleen mahdollisuuksia pettämisiin yms. Jos tämä tuttavamies pyytää pelin jälkeen lasillisille on kieltäytyminen aika kiusallista kalliin matsin jälkeen jne...

Voitko ostaa sen lipun itsellesi ja miehellesi toisen?
 
ssss
[QUOTE="Vieras";26185384]Koska olet naimisissa oleva nainen ja miehellesi tulee epämukava olo siitä, että lähdet toisen miehen kanssa katsomaan lätkämatsia, niin jätät tietysti sen matsin väliin. Minusta asiassa ei ole mitään epäselvää, on turha spekuloida tilanteen oikeutuksia, sillä avioliitossa on hyväksyttävä myös toisen puolison tunteet.

Aina ei voi saada mitä haluaa, sitäpaitsi on ihan hyvä itselleenkin pitää jotain rajaa siinä kuinka paljon antaa itselleen mahdollisuuksia pettämisiin yms. Jos tämä tuttavamies pyytää pelin jälkeen lasillisille on kieltäytyminen aika kiusallista kalliin matsin jälkeen jne...

Voitko ostaa sen lipun itsellesi ja miehellesi toisen?[/QUOTE]

Et olisi paremmin voinut sanoa.

Ihmettelen tätä että täälläkin paasataan jostain oikeuksista tehdä sitä sun tätä ja jättää puoliso omien ongelmiensa pariin. Parisuhde on aina kompromissi. Se missä rajat menee asetetaan yhdessä. Joskus tämä tarkoittaa toisen mielipiteen hyväksymistä yli oman.

Ap:n tapauksessa näen tämän miesystävän olevan se raja ap:n miehelle. Jos kyse olisi pelkästä naisporukasta, olisi ap vapaa menemään.

Itse en sulattaisi jos mieheni lähtisi naisen kanssa lätkämatsiin. Ihan kuten ei mieheni sulattaisi jos tekisit ap lailla. Meillä ne rajat menee näin ja ne on kumpikin hyväksynyt.
 
ei ikinä
Kyllä nyt parisuhteessakin saa olla kavereita eri sukupuolien kesken.

Mieheni oli laskettelemassa kahden naispuolisen työkaverinsa kanssa monta päivää ja olivat samassa mökissäkin.
Tässä sinä oikein tarjoat sitä pettämiskorttia miehellesi.

Miksi ihmeessä niitä rajoja pitää oikein kokeilla? Ihan sama miten hyvä luottamus teillä on. Ihminen on ihminen ja tilanteen tullessa uskollisuuden testaaminen on uskalias ajatus.
 
"vieras"
[QUOTE="cindy";26185344]Mene. Oletko alistettu nainen joka kärsii miehesi huonosta itsetunnosta? Mustasukkaisuus on sairaus ja miehesi tarvitsee apua. Voit sitten terapioida miestäsi kun olet tullut matsista kotiin. Miehesi tehtävä on luottaa ja tukea, ei rajoittaa eikä proisoida omia ongelmiaan toiseen ihmiseen. Aivan kamalaa miten jotkut täälläkin ymmärtävät sun miestä! Millaisessa maailmassa ihmiset elävät?[/QUOTE]

Kyllä tässä on taas puurot ja vellit aivan sekaisin. Hyvä itsetunto ei ole itsekkyyttä, vaan sitä että kykenee huomioimaan myös toisten ihmisten tunteet eikä ole tarvetta loukata ketään. Mustasukkaisuus on kyllä parisuhteissa aika normaali tunne, muiden tunteiden lisäksi ja tässä tapauksessa aika oikeutettua. Onhan tässä vieras uros haastamassa hänen paikkaansa ja selväsi yrittää tehdä vaikutusta omaan naaraaseen. Huolestuttavampaa olisi, ellei mies välittäisi asiasta.
 
"vieras"
Kyllä nyt parisuhteessakin saa olla kavereita eri sukupuolien kesken.

Mieheni oli laskettelemassa kahden naispuolisen työkaverinsa kanssa monta päivää ja olivat samassa mökissäkin.
Nyt käsitän sen sanonnan, että naiset ajavat aina miehensä pettämään.

Mutta valitettava tosiasia on myös se että joka toinen nainen on pettänyt miestään seksuaalisesti.
 
"joo"
en tohon suostuisi. Mulla on paljon hyviä miespuolisia ystäviä ja tasan menen heidän kanssaan lätkämatsiin/kaljalle/keilaamaan tai mitä vaan. Samoin miehelläni on naispuolisia kavereita ja hän voi käydä ulkona heidän kanssaan. Minä luotan mieheeni ja hän minuun, mikäli joku yrittäisi iskeä, kai sitä voi aikuinen ihminen sanoa, ettei kiinnosta.
Juuri olin viime keskiviikkona miespuolisen kaverini kanssa juhlistamassa kauden päättäjäisiä (olen joukkueen johtaja ja mies valmentaja) tulin kotiin 00.00 ja mieheni kysyi vaan, olihan teillä mukavaa, kun näin aikaisin kotiuduit. Johon totesin, että oli juu, mutta arkena ei viitsi olla myöhään.
Minä en missään nimessä suostuisi, että mies rajoittaisi suhteessa sitä kenen kanssa menen ja minne ja mieheni tuntee minun miespuoliset ja naispuoliset ystävät, ainakin pintapuolisesti ja minä hänen. Onpa mies joskus soittanut minun naispuolisista ystävistäni puisto ym. seuraa, mun mielestä se vaan on kivaa, että on hälläkin puistoseuraa.
 
"vieras"
Niinno, tämän palstan naisten mukaanhan, pettäminen ei ole pettämistä jos siitä ei jää kiinni. Sitäpaitsi pettämistä ei saa kertoa miehelle, ettei hänelle tule paha mieli.

Loukkaantuu vielä.


Naisten logiikka.


Aargh!
 
"joo"
vielä, kun tässä on ihmetelty noita lippujen hintoja, eikö tässä ole nyt pyörinyt mainoksia, kaksi yhden hinnalla lippuja. Joten jos ap:n kaveri on halunnut ostaa matsiin lipun ja saanut kaksi, tietää että ap tykkää lätkästä ja päättänyt tarjota lipun. E

Ja mun mielestä hysteerinen pettämispelkääminen ajaa helpommin pettämään, jos joku nainen tarjoaisi mun miehelle lipun kotikisoihin, sen kuin menisi, minua kun ei lätkä kiinnosta pätkääkään.
 
ssss
[QUOTE="joo";26185573]

Ja mun mielestä hysteerinen pettämispelkääminen ajaa helpommin pettämään, jos joku nainen tarjoaisi mun miehelle lipun kotikisoihin, sen kuin menisi, minua kun ei lätkä kiinnosta pätkääkään.[/QUOTE]

Ihan terveellistä se on eikä hysteeristä.
 
"joo"
minä tarkoitin hysteerisellä sitä, että kytätään kokoajan mitä toinen tekee ja mihin menee. Pettää voi vaikka lounastunnilla töissä, jos niikseen tulee, ottaa vaan huoneen jostain, sutasee ja menee töihin.
 
[QUOTE="vieras";26185464]Nyt käsitän sen sanonnan, että naiset ajavat aina miehensä pettämään.

Mutta valitettava tosiasia on myös se että joka toinen nainen on pettänyt miestään seksuaalisesti.[/QUOTE]

paskat! En ole koskaan pettänyt miestäni ja luottamus on koko avioliiton a ja o. Mieheni on täysi-ikäinen ja täysijärkinen ihminen. Hän tekee miten hänen omatuntonsa sanoo. Minulla ei ole mitään pelättävää enkä ole miestäni mihinkään ajanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä;26185449:
Tässä sinä oikein tarjoat sitä pettämiskorttia miehellesi.

Miksi ihmeessä niitä rajoja pitää oikein kokeilla? Ihan sama miten hyvä luottamus teillä on. Ihminen on ihminen ja tilanteen tullessa uskollisuuden testaaminen on uskalias ajatus.
Mitä rajoja pitää kokeilla? Ai se on rajojen kokeilua jos laskettelee ystävien kanssa. Kyllä te olette outoja. Jos teidän parisuhteessa ei ole luottamusta niin ei voi mitään. Toisilla on.

En ole tarjonnut miehelleni mitään pettämiskorttia. Hän on aikuinen, täysijärkinen mies.
 
???
Mitä rajoja pitää kokeilla? Ai se on rajojen kokeilua jos laskettelee ystävien kanssa. Kyllä te olette outoja. Jos teidän parisuhteessa ei ole luottamusta niin ei voi mitään. Toisilla on.

En ole tarjonnut miehelleni mitään pettämiskorttia. Hän on aikuinen, täysijärkinen mies.
Ja sä meinaat että ne jotka pettää ei ole aikuisia tai täysjärkisiä?

Kyllä oot outo.
 
kiekko
Mun mielestä myöskin mies voisi ajatella joustavansa omasta epämukavuuden olostaan huolimatta, koska lätkämatsi on kumppanille niin iso juttu. Ja siis nimenomaan matsi, ei se seura.
 
"vieras"
Mahdollisesti miehellä onkin taka-ajatus -- lähentyä ap:n kanssa ystävinä. Ihmettelen miehesi halua rajoittaa ystävyyssuhteita. Meillä ei tulisi kuuloonkaan, mutta itse arvioit tilanteen ja teet ratkaisusi.
 
"cindy"
[QUOTE="vieras";26185462]Kyllä tässä on taas puurot ja vellit aivan sekaisin. Hyvä itsetunto ei ole itsekkyyttä, vaan sitä että kykenee huomioimaan myös toisten ihmisten tunteet eikä ole tarvetta loukata ketään. Mustasukkaisuus on kyllä parisuhteissa aika normaali tunne, muiden tunteiden lisäksi ja tässä tapauksessa aika oikeutettua. Onhan tässä vieras uros haastamassa hänen paikkaansa ja selväsi yrittää tehdä vaikutusta omaan naaraaseen. Huolestuttavampaa olisi, ellei mies välittäisi asiasta.[/QUOTE]

Logiikkasi ontuu. Mielestäsi kumpikin kumppani saa määritellä toiselle rajat. Eli jos vain miehesi keksii esim tulla mustasukkaiseksi siitä että kadulla toiset miehet näkevät kasvosi niin sinäpä kiskot sen niqabin nöyrästi naamalle. Vetoat, että mustasukkaisuus on "tässä tapauksessa aika oikeutettua". Mikä määrittelee oikeutuksen. Kulttuuri? Mullahit? Miehesi? Vai sinä?

Puolisoaan ei tietenkään pidä loukata, mutta kaikkeen ei tarvitse suostua. On hyvä miettiä millainen kuva miehelläsi on sinusta jos toisen miehen näkeminen aiheuttaa hänessä tuollaisia tunteita. Se, että mustasukkaisuus on luonnollista ei tee siitä tavoiteltavaa. Vielä vähemmän sitä kannattaa mustasukkaisuutta ruokkia antamalla sille periksi.

Aivan yhtä luonnollista on kuin mustasukkaisuus on ihastuminen ja jopa rakastuminen. Suurimmassa osassa pitkiä avioliittoja näitä ihastumisia tulee molemmille. Niissä ei ole mitään pahaa, kunhan ne eivät tuhoa avioliittoa.
 
"öööö"
[QUOTE="vieras";26184281]Olen 95% varma että tällä kyseisellä miehellä on jotain taka-ajatuksia. Itse miehenä olen miehesi puolella tässä tilanteessa. Minä olen päästänyt naisiani miesten mukaan eri tilaisuuksiin, ja voit arvata miten on käynyt. En päästä enää.[/QUOTE]

Ja millähän sä estät akkaas lähtemästä toisen miehen kanssa jonnekkin? Varmaan mököttämällä tai kiristämisellä. koska tietääkseni ihminen päättää ainakin suomessa omista tekemisistään, oli sitten parisuhteessa tai ei. ja päättää myös kenen kanssa on tekemisissä tai ei.
Ja jos sulla on sua joku pettänyt, niin ei ole ilmeisesti ollut susta tarpeeksi kiinnostunut ja olis sua pettänyt varmasti vaikka et olisi akkaas mihinkään päästänyt. Kukaan kun ei voi seurata toista 24/7 ja jos joku on pettäkseen niin vaikeapa sitä on estää..
 
"vieras"
Te ette mammat voi olla tosissanne, ettehän? :D Miten te jaksatte elää tuollaisen mustasukkaisuuden ja pelon kanssa? Itse tulisin hulluksi. Ap:n tilanteessa lähtisin katsomaan peliä. :) Onneksi meillä mieheni kanssa luottamus pelaa, kummatkin saavat tavata kavereitaan niin paljon kuin haluavat, (minulla siis on miehiäkin kavereina, samoin miehelläni naispuolisiakin kavereita) eikä mitään lupia tarvitse kysellä. Ahdistaisi suunnattomasti olla tuollaisessa suhteessa, missä luottamus ei pelaisi ja toinen kyttäisi ja yrittäisi määrätä ketä saan tavata ja mitä tehdä. Mutta näemmä joillekin tuollainenkin sitten sopii. :)
 
"vieras"
Kyllä minä lähtisin. En näe siinä mitään väärää. Ostan itsekin eri tapahtumiin 2 kpl lippuja ja sitten kyselen kuka lähtee mun kaveriksi. Eli annan seuralaiselle sen lipun ilmaiseksi. Onko siinä jotain väärää? Ei mulla ole mitään sen kummempia taka-ajatuksia sen seurani suhteen. Kaikilla ihmisillä ole rahat tiukilla...

Jos tämä miespuolinen ystävä haluaa jotain enemmän, niin ei siihen mitään lätkämatsia tarvita.
 

Yhteistyössä