Mies ei halunnut aloittaa kanssani suhdetta ja minä aloin kiukutella :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moraalinvartija:
no ehkäpä ei halunnut sinua sen takia kun OLET JO SUHTEESSA! vaikkakin paskassa mutta silti. tee ns. miehen työ ja hoitele ensin se huono suhde alta pois ja sitten vasta ota yhteyttä siihen mieheen, sinkkuna. niin toimii kunnon nainen.

ja pojot sille miehelle.

Joo kuten jo itsekin sanoin, oli hienosti toimittu mieheltä, mutta se tuntuu tosi pahalta. Ja aionkin nyt selvittää tämän tilanteen juurta jaksaen : jos olisin sinkku haluaisiko hän minut, voisiko koskaan rakastaa, jne.

Ja alan katsella sitä uutta asuntoa itselleni, juurikin parhaimmillaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Harmis:
Ja saadakseni enemmän höykyytystä minä elän avoliitossa ja olisin ollut valmis tämän miehen mukaan. Mutta mies ei tahtonut varattua/rikkoa minun ja mieheni välejä (jotka ovat jo aikoja sitten rikki menneet...). Mies toimi niin oikein kuin voi ihminen oikein toimia, voi että kunnioitankin tuollaista rehtiä ihmistä -semmoisen kun oisin vaan omakseni saanut... Itkettää.

tosi typerää...tiedätkö sä sellaista karua tosi-asiaa että joka pettää pettää myöhemminkin...mieshän vaihtamalla paranee..luuletko että jos te olisittekin alkaneet niin teillä olisi jotenkin iki-ihanaa koko loppuelämän...vai oisitko taas alkanut ettiä uutta ku sen kanssa alkaa välit olemaan tulehtuneet...niin voihan sitä noinkin elää jos siitä saa jotain itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja pökö:
Ja saadakseni enemmän höykyytystä minä elän avoliitossa ja olisin ollut valmis tämän miehen mukaan. Mutta mies ei tahtonut varattua/rikkoa minun ja mieheni välejä (jotka ovat jo aikoja sitten rikki menneet...). Mies toimi niin oikein kuin voi ihminen oikein toimia, voi että kunnioitankin tuollaista rehtiä ihmistä -semmoisen kun oisin vaan omakseni saanut... Itkettää.

tosi typerää...tiedätkö sä sellaista karua tosi-asiaa että joka pettää pettää myöhemminkin...mieshän vaihtamalla paranee..luuletko että jos te olisittekin alkaneet niin teillä olisi jotenkin iki-ihanaa koko loppuelämän...vai oisitko taas alkanut ettiä uutta ku sen kanssa alkaa välit olemaan tulehtuneet...niin voihan sitä noinkin elää jos siitä saa jotain itselleen.

Sinuna en alkaisi arvailla ja esittää omia oletuksiasi "totena". Ei minun tarvitse sinulle juurta jaksain selittää koko tilannetta, mutta ihan vaan tiedoksesi: minun ja nykyiseni suhde on huono siksi, että mies on minua aikoinaan pettänyt, ollut väkivaltainen, valehtelee, jne., suhteemme ei ole siis "kulahtanut ajan myötä", voi helvetti ku tuntuu niin vaikealta vääntää tätä rautalangasta.

Joka tapauksessa: minä tiedän mitä suhteen arki on ja minä kykenen rakastamaan arvoistani henkilöä vaikka läpi elämäni, ja tämä toinen mies on vienyt sydämeni, tuntuu juuri oikealta minulle. Samat arvot, kokemukset, jne. Luottamus on molemmille meille tärkeää. Kun toinen ei pilaa suhdetta heti (viittaan avokin tekoihin), sillä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet onnistua.

Viitsinkö vielä lähettää mitään tekstiviestiä, jossa kysyn jotakin (nyt mitä olen lähettänyt olen lähinnä pyytänyt anteeksi/kiukutellut) .

Kyllä hän sen tietää, että olen hieno ja ihana ihminen

:laugh: :laugh: :laugh: anteeks, tirsk...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Viitsinkö vielä lähettää mitään tekstiviestiä, jossa kysyn jotakin (nyt mitä olen lähettänyt olen lähinnä pyytänyt anteeksi/kiukutellut) .

Et ymmärtänyt lausahduksen vitsiä?

Hän sanoi ihastuneensa minuun kunnolla, mutta ei halua pilata juttuamme kiirehtimällä ja änkeämällä "väkisin" minun ja avokkini väliin. Hän sanoi odottavansa, että saan asiat hoidettua ja että voimme sitten katsoa meidän kahden tilannetta uudelleen.
Ja niin edelleen.

Voi että olen onnellinen. Ja helpottunut. Ja ihastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

Et ymmärtänyt lausahduksen vitsiä?

Miks se sitten nauraa?

Hän sanoi ihastuneensa minuun kunnolla, mutta ei halua pilata juttuamme kiirehtimällä ja änkeämällä "väkisin" minun ja avokkini väliin. Hän sanoi odottavansa, että saan asiat hoidettua ja että voimme sitten katsoa meidän kahden tilannetta uudelleen.
Ja niin edelleen.

Sepä äkkiä selvis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja niin edelleen.

Sepä äkkiä selvis.

Ja sekö on huono homma? Ei minusta ainakaan. Ja eihän se sinulta ole pois.

Mutta saa nyt nähdä kehittyykö tilanne loppujen lopuksi miksikään, vaikka eroankin avokista ja olen jälleen vapailla markkinoilla. No, olenpahan silti saanut kokea jonkin todella ihanan tunteen.

Uusimmat

Yhteistyössä