Mies ei halunnut aloittaa kanssani suhdetta ja minä aloin kiukutella :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmis

Vieras
Nyt harmittaa. Välitän hänestä niin paljon. Lähetin viestin, jossa pyysin anteeksi pahalla päällä olemistani. Tuntuu vaan niin kurjalta; mikä minussa on vikana, miksei hän tahtonutkaan minua... Minä kun ehdin niin ihastua, ja oletin/mies antoi ymmärtää, että meillä olisi mahdollisuuksia vaikka mihin ja että hän on minusta kiinnostunut.

Voi että mulla on paha mieli ja kaduttaa!!! En halunnut loukata häntä, ja silti loukkasin. Auoin päätäni ja olin todella tyly. Lapsellista, tiedän, mutta oli kova kolaus itsetunnolleni. Yritin olla hänelle niin hyvä ja sit... Kaikki stressi ehkä purkautui tällaisena typeränä käytöksenä. :/

Ja saadakseni enemmän höykyytystä minä elän avoliitossa ja olisin ollut valmis tämän miehen mukaan. Mutta mies ei tahtonut varattua/rikkoa minun ja mieheni välejä (jotka ovat jo aikoja sitten rikki menneet...). Mies toimi niin oikein kuin voi ihminen oikein toimia, voi että kunnioitankin tuollaista rehtiä ihmistä -semmoisen kun oisin vaan omakseni saanut... Itkettää.

Ai semmonen juttu.. Aika fiksu kaveri, täytyy myöntää. Ettet sitten kuitenkin saisi kotona asiat luistamaan? Ei se välttämättä aina auta, että puoliso vaihtuu, ongelmat tulee mukana (ja muuta tämmöstä skeidaa, mitä aina tällaisessa tilanteessa jauhetaan) :D Lykkyä nyt

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi aloitit suhteen, vaikka olit varattu?

Siis kun suhdetta EI aloitettu tämän miehen tahdosta. Minä otin ja ihastuin häneen, olisin ollut valmis siis jättämään avokkini (jonka kanssa en enää ole onnellinen ja olemme muutenkin pohtineet eroamista) ja lähteä tämän toisen miehen mukaan, mutta mies ei halunnut "rikkoa" minun suhdettani. Taisi olla tekosyy, sillä jos hän minut olisi oikeasti tahtonut, olisi hän minut myös ottanut. Tai sitten muka on niin ylitsepääsemättömän reilu ihminen :(

Minua hävettää. Tuntuu pahalta. Haluaisin saada takaisin sen hetken, jolloin kaikki alkoi mennä pieleen. Olin liian innokas. TEIN KAIKEN VÄÄRIN. Enkä saa sitä paikatuksi :(

En minäkään alottaisi suhdetta varatun kanssa. Jos todella olet eroamassa, niin eroa ja miettikää suhdetta rauhassa tämän jälkeen. Pettäminen on väärin, oli tilanne mikä tahansa, jos on suhteessa.

En minäkään alottaisi suhdetta varatun kanssa. Jos todella olet eroamassa, niin eroa ja miettikää suhdetta rauhassa tämän jälkeen. Pettäminen on väärin, oli tilanne mikä tahansa, jos on suhteessa.

Äh, kun en pettänyt avokkiani enkä aikonut pettääkään.
Olisin eronnut hänestä ja aloittanut suhteen tämän toisen miehen kanssa.
Mutta ei niin ei :(

Hän ei (TIETENKÄÄN) vastaa viesteihini. Varmaan pelästyi ihan tosissaan, eikä halua enää edes kaveruutta, johon olisin valmis ; siis ihan puhtaaseen kaveruuteen ilman taka-ajatuksia tai ahdistelua. Kerroin sen hänelle, mutta eipä ole tullut vastausta eikä taida tullakaan.

Jos nyt kuitenkin rauhottuisit vähän ja ottaisit etäisyyttä siihen mieheen, joka ei suhdetta kanssasi halua. Ja selvitä asiat itsellesi mitä oikein haluat. Onko todellakin oikein nykyistäsi kohtaan, olla hänen kanssaan niin kauan aikaa, että joku toinen löytyy tilalle. Ja jos haluat miehestäsi erota, niin eroa sitten, mihin siinä kolmatta osapuolta tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
varmaan mies ajattelee että kyllästyt häneenkin jossain vaiheessa.tai että ihastut toiseen suhteenne aikana

Hän sanoikin minulle, että minuun voisi olla vaikea luottaa eikä hän kykenisi yhteiselämään ihmisen kanssa, joka on muihin miehiin menevä. Sanoin että nykyinen suhteeni ajaa minua väärille urille, enkä mä ihan ketä tahansa huoli, hän vain kolahti ja lujasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmis:
Nyt harmittaa. Välitän hänestä niin paljon. Lähetin viestin, jossa pyysin anteeksi pahalla päällä olemistani. Tuntuu vaan niin kurjalta; mikä minussa on vikana, miksei hän tahtonutkaan minua... Minä kun ehdin niin ihastua, ja oletin/mies antoi ymmärtää, että meillä olisi mahdollisuuksia vaikka mihin ja että hän on minusta kiinnostunut.

Voi että mulla on paha mieli ja kaduttaa!!! En halunnut loukata häntä, ja silti loukkasin. Auoin päätäni ja olin todella tyly. Lapsellista, tiedän, mutta oli kova kolaus itsetunnolleni. Yritin olla hänelle niin hyvä ja sit... Kaikki stressi ehkä purkautui tällaisena typeränä käytöksenä. :/
No eipä tarvitse ihmetellä, miksei halunnut aloittaa suhdetta, jos ensimmäisestä pettymyksestä jo saa haukut päälleen. Sun olis pitänyt vaan käyttäytyä kunnolla ja näyttää hänelle jatkossakin, miten hienon ja ihanan ihmisen menettää...

Niin, pitää alkaa nyt todellakin etsimään omaa asuntoa ja lopettaa tämä nykyinen suhde.

Jospa se auttaisi, jospa se toinen mies ymmärtäisi kuinka tosissani minä olin/olen!

No eipä tarvitse ihmetellä, miksei halunnut aloittaa suhdetta, jos ensimmäisestä pettymyksestä jo saa haukut päälleen. Sun olis pitänyt vaan käyttäytyä kunnolla ja näyttää hänelle jatkossakin, miten hienon ja ihanan ihmisen menettää...

No kuule myöhäistä se enää on :D Toisaalta mua nyt naurattaa tämä koko sekasotku ja toivon vaan, että mies ymmärtää minun olevan tosissani. Kyllä hän sen tietää, että olen hieno ja ihana ihminen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
varmaan mies ajattelee että kyllästyt häneenkin jossain vaiheessa.tai että ihastut toiseen suhteenne aikana

Hän sanoikin minulle, että minuun voisi olla vaikea luottaa eikä hän kykenisi yhteiselämään ihmisen kanssa, joka on muihin miehiin menevä. Sanoin että nykyinen suhteeni ajaa minua väärille urille, enkä mä ihan ketä tahansa huoli, hän vain kolahti ja lujasti.

Kannattais lopettaa huono suhde, jos se johtaa väärille urille. Ja vasta sitten rehellisen eron jälkeen ehdotella suhdetta uusille miehille.

Viitsinkö vielä lähettää mitään tekstiviestiä, jossa kysyn jotakin (nyt mitä olen lähettänyt olen lähinnä pyytänyt anteeksi/kiukutellut) eli periaatteessa hänen "pitäisi" vastata. Ja jos hän ei vastaa kysymykseenkään, tiedänpähän jatkaa elämää ilman häntä - olin sinkku tai varattu.

En kestä tätä sekasortoista tilannetta, tuntuu niin kauhealta, kun tietää loukanneensa toista ja nyt on vaarassa menettää hänet.

Viitsinkö vielä lähettää mitään tekstiviestiä, jossa kysyn jotakin (nyt mitä olen lähettänyt olen lähinnä pyytänyt anteeksi/kiukutellut) eli periaatteessa hänen "pitäisi" vastata. Ja jos hän ei vastaa kysymykseenkään, tiedänpähän jatkaa elämää ilman häntä - olin sinkku tai varattu.

En kestä tätä sekasortoista tilannetta, tuntuu niin kauhealta, kun tietää loukanneensa toista ja nyt on vaarassa menettää hänet.

HUOM...

no ehkäpä ei halunnut sinua sen takia kun OLET JO SUHTEESSA! vaikkakin paskassa mutta silti. tee ns. miehen työ ja hoitele ensin se huono suhde alta pois ja sitten vasta ota yhteyttä siihen mieheen, sinkkuna. niin toimii kunnon nainen.

ja pojot sille miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja moraalinvartija:
no ehkäpä ei halunnut sinua sen takia kun OLET JO SUHTEESSA! vaikkakin paskassa mutta silti. tee ns. miehen työ ja hoitele ensin se huono suhde alta pois ja sitten vasta ota yhteyttä siihen mieheen, sinkkuna. niin toimii kunnon nainen.

ja pojot sille miehelle.

Aivan.

Yhteistyössä