Mies ei arvosta nykyään enää MITÄÄN mitä mä täällä teen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herne nenässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herne nenässä

Vieras
Hoidan kodin 110%.
Hoidan lapsen 90%.
Käyn töissä joka arkipäivä.

Ja mikään ei merkkaa tolle mitään.

Tänään mä olen ollut 8h töissä. Hakenut lapsen, käynyt kaupoilla, lenkittänyt koirat, siivonnut, pyykännyt, siistinyt keittiön, tehnyt ruuan, lämmittänyt saunan, vienyt roskat.

Mies on ollut 6h töissä ja 2h harrastuksen parissa ja nyt kiukuttelee mulle kun KEHTAAN pyytää häntä ruokkimaan koirat ja käyttämään ne iltapissalla.
"Mä oon kuule ollu töissä tänään!!!!" No (teiniä lainatakseni;) V***u DAAAA niin olen minäkin!!!!!! Plus pyykännyt herran kalsareita ja tehnyt herralle ruuan kaupasta hakemistani tarvikkeista ja siivonnut herran kodin ja lämmittänyt herralle saunan.

Ja kyllä, mä oikeesti tekisin ton kaiken tosi mielelläni, mutta en jos sitä ei yhtään arvosteta.

Harkitsen vakavasti eroa, menee niin kynnysmattomeiningiks mitä vihaan ihan yli kaiken. Mietin tässä et kun tää netin maailma on niin ihmeellinen et ihanko samantein pistäis asunnon hakuun.

Sun pitää puhua miehellesi ja mieluiten rakentavasti, mutta tiedän, vaikeaa se voi olla, koska hän mitä ilmeisimmin suutahtaa, tekeytyy marttyyriksi ja haukkuu.

Monessa huushollissa tutujutu, kunnes vaimo joutuu vaikkapa sairaalaan. Vasta silloin puolison silmät rävähtävät ammolleen.
Ala arvostaa itse itseäsi! Kun aamulla heräät ja menet kylppäriin, katso peiliin ja sano: " Minä olen hyvä, helvetin hyvä! Laotkoon muut läheltäni!"

[QUOTE="hmh";26369639]Mihin sä sitä miestä yleensä tarvitset?[/QUOTE]

En näköjään yhtään mihinkään enää. Ennemminkin on vaan toinen lapsi tossa pyörimässä.

[QUOTE="hmh";26369639]Mihin sä sitä miestä yleensä tarvitset?[/QUOTE]

Mihin sitä nyt miestä tarvitsee: panemiseen, lapsien tekoon ja onhan se hyvä olla joku jota moittia.

Miten ihmeessä toi on mennyt tohon? Ei sun tarvitse herraa palvella..

Sen kun tietäs.
Oon miettiny pääni puhki sitä taitekohtaa millon tää on lähteny valuun tähän.

Ei tarvitse ei, mutta lähdenkö mä sille linjalle et en pese sen pyykkejä? Teen ruuan vaan mulle ja lapselle ja totean, et "sori tästä ei riitä sulle?", lakkaanko siivoamasta täällä..?

Äääh. Vituttaa suoraan sanottuna. Mies elää ns.ihan siivellä täällä.

[QUOTE="vieras";26369596]Miksi teet miehellesi palveluksia, jos hän ei tee sinulle?[/QUOTE]

Vastaisitko aloittaja tähän? Miksi kokkaat hänelle tai peset hänen pyykkejään, jos hän ei tee samaa sinulle? Muutkin saa osallistua, mielenkiinnosta kyselen kun ihmetyttää miten monissa perheissä vieläkin eletään kuin 50-luvulla.

Jos mies ei tee mitään ja lisäksi tuottaa kaiken aikaa pahaa mieltä ja lisävaivaa, niin ei se sitten oikein hyvältä kuulosta. Kyllä mä ajattelen että voisi ehdottaa erillisiä talouksia vähäksi aikaa ainakin....

[QUOTE="vieras";26369700]Vastaisitko aloittaja tähän? Miksi kokkaat hänelle tai peset hänen pyykkejään, jos hän ei tee samaa sinulle? Muutkin saa osallistua, mielenkiinnosta kyselen kun ihmetyttää miten monissa perheissä vieläkin eletään kuin 50-luvulla.[/QUOTE]

No mä tavallaan vastasin jo...
Teen kuitenkin ruuan kun lapsen pitää syödä, pyykkään jokatapauksessa mun ja lapsen vaatteita... Mutta ehkä mä sit lakkaan tekemästä noita asioita miehelle jos heräis.

Kaunko ootte olleet yhdessä?
Odottele vaan rauhassa muutama vuosi, kyllä siihen tottuu vuosien saatossa...
Mies tuskin muuttuu millään mielenosoituksellisilla keinoilla.

Laadi lista kotitöistä vaikka jääkaapin oveen ja otskoi se "työpäivän jälkeiset kodin yhteidet työt" tai vastaavaa. Sitten kysy mieheltäsi, mitkä työt hän niistä valitsee. Älä kysy mitä haluaa tehdä, vaan että laittaako ruuan vai imuroiko jne. Kirjaa päivittäin ylös, että mitä kukin on tehnyt esim. rastittamalla (tee taulukko). Jos mies ei itse listasta tajua, kuka teillä tekee hommat, niin tosi idiootti on kyseessä. Listan avulla voit kuitenkin ilmoittaa miehelle, että nyt on sun vapaaviikkosi kotitöistä, koska olet oman osasi jo tehnyt (kotityöpankkiin). Jos mies on yhä siltikin sitä mieltä, että ne on yksin sun hommiasi, niin sit jätät hänen pyykkinsä pesemättä, ruuan laittamatta jne.

Yhteistyössä