Mies ei anna tehdä aborttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Ollaan käytetty ehkäisyä mutta tulin silti raskaaksi. Itse en toista lasta halua ja talous on aivan kuralla. Mutta mies ei halua että aborttiakaan tehdään vaikka ei tätä lasta haluakkaan vaan tämä on vahinko. En jaksa kahden lapsen äitinä mutta uhkaa erolla jos teen abortin.

Harvinaisen tyhmää porukkaa taas, mielummin talous kuralla ja olla sossunelättinä ja äidin jaksamistakaan ei oteta huomioon pahimmassa tapauksessa molemmat lapset huostaanotetaan jos äiti ei jaksa ja palstan mukaan ei saa tehdä aborttia.

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää;23198233:
Mutta kun tämä lapsi meinaa sitä että joudumme sossun luukulle ja tiedän että mieheni hyljeksii lasta sitten kun se on syntynyt.

taas raha on ihmishenkeä tärkeämpää...

murhaa ei oikeuta mikään.

JOs et halua lasta, niin teet abortin. Mies ei voi sinua pakottaa pitämään lasta. Jokainen tietää ihan itse parhaiten jaksamisensa ja halunsa, eikä päätöksiä voi tehdä muiden mukiaan.

taas raha on ihmishenkeä tärkeämpää...

murhaa ei oikeuta mikään.

Tiiäthän, ettei kaikki meistä usko edes jumalaan.
Vastaavasti siitäkin, milloin raskaudesta tulee ihminen voi olla monta mieltä.

Ap:n tilanteessa tekisin abortin ja jättäisin miehenkin tuon "hyljeksii" lastaan perusteella. Pitäisi monella naisella ymmärtää, että oikeasti on parempi olla itsekseen kuin huonon miehen kanssa.

[QUOTE="xyz";23198294]Tiiäthän, ettei kaikki meistä usko edes jumalaan.
Vastaavasti siitäkin, milloin raskaudesta tulee ihminen voi olla monta mieltä.

Ap:n tilanteessa tekisin abortin ja jättäisin miehenkin tuon "hyljeksii" lastaan perusteella. Pitäisi monella naisella ymmärtää, että oikeasti on parempi olla itsekseen kuin huonon miehen kanssa.[/QUOTE]

Mutta en halua rikkoa esikoisen perhettä,lapsi rakastaa valtavasti isäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää;23198199:
Ollaan käytetty ehkäisyä mutta tulin silti raskaaksi. Itse en toista lasta halua ja talous on aivan kuralla. Mutta mies ei halua että aborttiakaan tehdään vaikka ei tätä lasta haluakkaan vaan tämä on vahinko. En jaksa kahden lapsen äitinä mutta uhkaa erolla jos teen abortin.

Anna miehen uhkailla. Raskauden keskeytys on sinun päätöksesi. Mitä jos kävisit juttelemassa tilanteestasi ammatti-ihmisille? Joka tapauksessa, sinun ei ole pakko saada lasta jos et niin halua. Toivotan voimia!

No sittenhän sulla on kaksi vaihtoehtoa, joko annatte lapsen adoptioon tai teetät salaa keskeytyksen ja sanot saanees keskenmenon.
Minä olisin ton adoption kannalla koska inhoan kaikenlaista seläntakana vehkeilyä.

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää;23198280:
mutta kun en jaksa kahden lapsen kanssa, paljon perinnöllisiä sairauksia minulla ja lisäksi luultavasti joutuisin raskausaikana viikkojen vuodelepoon.

olisko kannattanut sitten pitää housut jalassa?

siis mitä helvettiä?????? tyypillä on jo yks lapsi mut toista ei muka jaksa => oikeus murhaan????????? todella toivon et olit tarpeeks järkevä synnyttää sen helvetin lapsen adoptio on keksitty ei vittu kenelläkään oo oikeutta tappaa ketään, varsinkaan omaa lastaan!!