mIES EI ANNA MINUN RUVETA LAIHDUTTAAN!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
minkäs miehes tekee jos alat laihduttaan?? kiva sinänsä että miehes tykkää susta sellasena kuin olet!

Tuskin mitään. Yhdessä ollaa edelleen.
Mut minulla olo olis parempi keveempänä.

tykkää tykkää tykää se minusta :)

Jos vähän katot syömisiesi perään (et siis laihduttamisestasi tee Suurta Numeroa) ja lisäät liikuntaa vähitellen, mitä pahaa siinä voi miehesi mielestä olla???

Miksi pitää kysyä mieheltä lupa laihduttamiseen? Omasta olosta ja terveydestähän siinä on kyse. Vai ajatteleeko mies, että hoikistuneen kropan myötä sulla alkaa olla vientiä liiankin kanssa....?

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Miksi pitää kysyä mieheltä lupa laihduttamiseen? Omasta olosta ja terveydestähän siinä on kyse. Vai ajatteleeko mies, että hoikistuneen kropan myötä sulla alkaa olla vientiä liiankin kanssa....?

Näin se usein menee...

:saint: minun miestä huvitti ku toivoin synttärilahjasta et maksaa sen keventäjien jäsenmaksun.
Tuumas vaan et osta nyt ne uudet lenkkarit ;)
Mä olen pikkuhiljaa muuttanu meidän ruokailutapoja ja liikuntaa ihan hissukseen.
Ja voin lohduttaa et ei minunkaan mies tykkäis et olisin kovin laiha :p

Monestihan miehet just pelkäävät, että kun vaimo laihduttaa, ja samalla kenties vielä lisää kaunistuu, niin muutkin miehet sitten kiinnostuvat enempi vaimosta. Itsekäs mies ei kannusta vaimoaan laihdutuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Capella65:
Monestihan miehet just pelkäävät, että kun vaimo laihduttaa, ja samalla kenties vielä lisää kaunistuu, niin muutkin miehet sitten kiinnostuvat enempi vaimosta. Itsekäs mies ei kannusta vaimoaan laihdutuksessa.

höh. Mun mies on mielissään jos mua kadulla katotaan. Mainitseekin aina asiasta, minä kun en itse näe, kuka katsoo ja kuka ei, kun on niin huono näkö.

Kroppasi, elämäsi, terveytesi, on sinun, ja sinä et lupaa laihdutukseen keneltäkään tarvitse, vaan jos koet, että sinä haluat laihduttaa, silloin tietysti laihdutat.

Mies voi pelätä myös muita, paljon vakavampia asioita. Hän tuntee sinut, ja jos olet luonteeltasi ehdoton ja aikaansaava, hän pelkää että 10 kiloa ei riitäkään vaan uppoat jonnekin laihdutussuohon, josta toisten on vaikea päästä pois. Tiedät varmasti, että näitä tapauksia on paljon.

Laihdutus voi olla myös koko perheen kannalta melkoinen häslinki. Totutut tavat muuttuu, elämä pyörii laihdutusruokien ja -ruoka-aikojen ehdoilla. Äitini loputtomat laihdutuskuurit tekivät hänestä myös kiukkuisen ja arvaamattoman... Tätäkin mies voi miettiä.

Mutta kuten jo sanottiin: jos et tee asiasta hirvittävää numeroa, lisäät (hyöty)liikuntaa, pienennät omat annoskokosi, lisäät vähitellen kasviksien osuutta perheen ruokavaliossa ja vaihdat käyttöön terveellisemmät rasvat, niin sitä ei kukaan voi estää ja sen sinä voit tehdä omaksi iloksesi, ilman hälyä.

Piika-äiti

Yhteistyössä