Mä pääsisin ihen lihavuusleikkaukseen mut mies ei anna mennä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
Paljon ylipainoa ja sairauksia. Dieetit ei auta ja lääkäri suositteli tuota leikkausta. Haluaisin mennä kun olo tukala mutta mies ei anna mennä. Sen mielestä riittää kun syö terveellisesti ja liikkuu mitä mä teenkin mut ei mun paino tipu.

Eihän siihen leikkaukseenkaan pääse, jos ei ensin laihduta jonkunverran ilman, näin ainakin kaverilla, joka leikaukseen pääsi.
ja sen jälkeen on tarkka seuranta, että huolehtii ruokavaliostaan.Sun elämästäsi on kyse, ei miehesi, joten sinä päätät!

Miten mies voi sinnuu estää? Menet sinne leikkaukseen jos tosiaan haluat,kai sun terveys ja hyvinvointi on miehelles tärkeää?

[QUOTE="läski";23886567]Pelkää kai että kuolen leikkaukseen tms.[/QUOTE]
No voithan sie kuolla milloin tahansa,vaikka jossain onnettomuudessa,jossain vaiheessa saatat kuolla ylipainon tuomiin sairauksiin,eikö mies ajattele sitä?
Leikkaus voi auttaa tekemään nuita ruokavalio muutoksia ja syömään pienempiä annoksia.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23886588:
se leikkaus ei ole oikotie onneen. sekin että se onnistuu ja toimii vaatii motivaation. eli niitä ruokatottumuksia on siinäkin muutettava

Sehän on selvä, mutta leikkausta katuminen lienee erittäin harvinaista...

[QUOTE="vieras";23886645]Sehän on selvä, mutta leikkausta katuminen lienee erittäin harvinaista...[/QUOTE]

yhden tiedän jolle tää on tehty. eikä se kadu pätkääkään sitä. on nätti ja hoikka. lääkkeet on saanut kaikki heittää pois. mutta hänenkin piti ensin laihduttaa muistaakseni 10 kiloa itse ja sen jälkeen leikattiin. ja hän se myös kertoi, että ei sekään oiko tie onneen ole. ja näkyy joutuvan kyllä olemaan ruuan suhteen hyvin tarkka.

Vai olisko miehellä jokin muu syy siihen, että ei halua sinun menevän leikkaukseen=laihtuvan? Pelkää sinun muuttuvan muutenkin ja kenties lopulta jättävän hänet? Tai onko hänellä jokin lihavuusfetissi?

Menet tietenkin leikkaukseen, koska on kyse SINUN kehostasi ja terveydestäsi!

Yhteistyössä