M
"Maikku"
Vieras
Tossa keväämmällä meillä töissä mulla meni sukset ristiin yhden suoraan sanoen vittumaisen akan kanssa (kaikki vihaa sitä, mutta muut eivät uskalla laittaa hantiin). Duuni muodostui sitten sietämättömäksi ja otin pari viikkoa saikkua. Sitten eräänä päivänä ihan leikillään tylsyyksissäni tein semmosen seremonian/rituaalin jossa toivoin pahaa tälle ihmiselle. Ei mitään superpahaa (kuolema tms.)...
No menin sit takas töihin ja tää akka ei ollu siellä. Oli saikulla, jota se ei yleensä oo koskaan ollut. Joku selitti, että "henkisistä" syistä. Lisäksi se oli ajanut autolla pikkukolarin. No nyt tää akka irtisanoutui! Kaikki on iloisia... Mut voiko tää olla sattumaa.
No ainakin olen päättänyt, että jos tulee tiukka paikka, pitää koittaa samaa rituaalia uudestaan.
No menin sit takas töihin ja tää akka ei ollu siellä. Oli saikulla, jota se ei yleensä oo koskaan ollut. Joku selitti, että "henkisistä" syistä. Lisäksi se oli ajanut autolla pikkukolarin. No nyt tää akka irtisanoutui! Kaikki on iloisia... Mut voiko tää olla sattumaa.
No ainakin olen päättänyt, että jos tulee tiukka paikka, pitää koittaa samaa rituaalia uudestaan.