Onko mulla korkeampia voimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maikku"

Vieras
Tossa keväämmällä meillä töissä mulla meni sukset ristiin yhden suoraan sanoen vittumaisen akan kanssa (kaikki vihaa sitä, mutta muut eivät uskalla laittaa hantiin). Duuni muodostui sitten sietämättömäksi ja otin pari viikkoa saikkua. Sitten eräänä päivänä ihan leikillään tylsyyksissäni tein semmosen seremonian/rituaalin jossa toivoin pahaa tälle ihmiselle. Ei mitään superpahaa (kuolema tms.)...

No menin sit takas töihin ja tää akka ei ollu siellä. Oli saikulla, jota se ei yleensä oo koskaan ollut. Joku selitti, että "henkisistä" syistä. Lisäksi se oli ajanut autolla pikkukolarin. No nyt tää akka irtisanoutui! Kaikki on iloisia... Mut voiko tää olla sattumaa.

No ainakin olen päättänyt, että jos tulee tiukka paikka, pitää koittaa samaa rituaalia uudestaan.

[QUOTE="Ankeli";26299632]Joo! Tietysti sulla on! Nyt seuraavaksi järjestä itsellesi päävoitto Lotossa![/QUOTE]

Kaipa noissa voimissa on eroa, että se ei oo ihan yhtä helppoa tuo. Mietin kyllä, että koittaisin rituaalia Lottoon, mutta ehkä aloitan pienemmästä. Ja siis nythän olen tuottanut vaan pikkaisen pahaa yhdelle ihmiselle (tosin sitäkautta muut saivat hyvää).

Mulla on sellainen tunne, että en saa käyttää voimiani ihan huvin vuoksi ja vain siksi että kaikki olis mulle helppoa. Joten säästelen voimiani varmaan sellaiseen tilanteeseen kun niitä tosiaan tarvin.

Ihan sama oliko sinun aiheuttamaasi, vai sattumaa. Ajatuksena jotenkin vastenmielinen, että jos joku on vähän ilkeä tai asiat ei mene sinun pillin mukaan, niin ei muuta kuin kirousta niskaan. Se laskee sinut samalle tasolle tämän "vittumaisen akan" kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26299671:
Ihan sama oliko sinun aiheuttamaasi, vai sattumaa. Ajatuksena jotenkin vastenmielinen, että jos joku on vähän ilkeä tai asiat ei mene sinun pillin mukaan, niin ei muuta kuin kirousta niskaan. Se laskee sinut samalle tasolle tämän "vittumaisen akan" kanssa.

Kenties? Mutta mulla nyt on tämmönen voima ja mä aion sitä käyttää. Uskon, että menetän sen, jos käytän mielivaltaisesti, joten ei tartte luulla että oisin semmoinen.

Samahan se on vaikka oikee valta. Jos mulla olis ollut semmosta, niin oisin ulostanut tuon eukon ihan muidenkin takia.

Kai varmaan, mullakin on. En tarvi edes rituaaleja. Marisin yks päivä miehelleni että helkkari kun olisit enemmän kotona, se tekee ihan älyttömästi ylitöitä ja mulla paloi käpy lasten kanssa.
No, se lähti ulos ulos ovesta ja taittoi samantien jalkansa, kompastui rappuralliin. Olikin sitten 3 viikkoa kotona yhteen menoon :0

[QUOTE="ap";26299697]Kenties? Mutta mulla nyt on tämmönen voima ja mä aion sitä käyttää. Uskon, että menetän sen, jos käytän mielivaltaisesti, joten ei tartte luulla että oisin semmoinen.

Samahan se on vaikka oikee valta. Jos mulla olis ollut semmosta, niin oisin ulostanut tuon eukon ihan muidenkin takia.[/QUOTE]

Mistä luulet tämän "voiman" olevan peräisin ja mihin sitä ajattelit käyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26299709:
Mistä luulet tämän "voiman" olevan peräisin ja mihin sitä ajattelit käyttää?

Uskon, että Jumala tai vastaavaa antaa tuollaisia voimia sellaisille henkilöille joilla on ymmärrystä ja halua tehdä hyvää...

Ennennäkyjä mulla on ollut aina. Ja ne toteutuu tavalla tai toisella aina. Usein ne on semmosista asioista joita en ees tiiä mitään ja silti toteutuu. Usein liittyy maailmanpolitiikkaan ja en tosiaan paljoo seuraa mutta silti oon nähnyt ennenäkynä esim. ton WTC-iskun.

en usko!!!!! nàin minàkin eilen illalla ennenàkynà aamuòisen maanjàristyksen ja nukuin jopa pàivàvaatteet pààllà pààstàkseni mahd. nopeasti ulos. heràsin kun koko talo tàrisi. se oli silti vain ja ainoastaa AAVISTUS ja SATTUMA.

lisàksi, tuskinpa jumala antaa sulle voimia mihinkààn negatiiviseen.

[QUOTE="ap";26299724]Uskon, että Jumala tai vastaavaa antaa tuollaisia voimia sellaisille henkilöille joilla on ymmärrystä ja halua tehdä hyvää...

Ennennäkyjä mulla on ollut aina. Ja ne toteutuu tavalla tai toisella aina. Usein ne on semmosista asioista joita en ees tiiä mitään ja silti toteutuu. Usein liittyy maailmanpolitiikkaan ja en tosiaan paljoo seuraa mutta silti oon nähnyt ennenäkynä esim. ton WTC-iskun.[/QUOTE]

Minusta tuo sinun tekemäsi "rituaali" ei nyt vaan oikein vastaa näitä kriteerejä, oli se akka kuinka vittumainen tahansa. Hyvän tekeminen voisi olla vaikka joku parantamisen lahja yms.

[QUOTE="vieras";26299698]Kai varmaan, mullakin on. En tarvi edes rituaaleja. Marisin yks päivä miehelleni että helkkari kun olisit enemmän kotona, se tekee ihan älyttömästi ylitöitä ja mulla paloi käpy lasten kanssa.
No, se lähti ulos ulos ovesta ja taittoi samantien jalkansa, kompastui rappuralliin. Olikin sitten 3 viikkoa kotona yhteen menoon :0[/QUOTE]

Auts! Sun kannattaa tosiaan miettiä, että mitä toivoa :)

Mä toivoin kovasti, että ex-äijälle kävisi köpelösti. No, samantien sille tuli korvatulehdus ja amppari pisti sitä(on allerginen niille). Harmi vaan, ei käynyt kuinkaan. Jatkoin toivomista, niin äijä tippui katolta. Pikkuhaaveri, mutta tästä on hyvä jatkaa...

Minä olen varma, että minulla on kykyjä. Kaikki ihmiset, jotka ovat jotenkin minua loukanneet ovat todella saaneet tuta sen. Ei siis taholtani, vaan muuten. En tee mitää rituaaleja tai edes ajattele pahasti. Tosin kun kuulen toisen kohdalle osuneesta kurjuudesta/onnettomuudesta ajattelen, että siitäs sait !

Minä olen varma, että minulla on kykyjä. Kaikki ihmiset, jotka ovat jotenkin minua loukanneet ovat todella saaneet tuta sen. Ei siis taholtani, vaan muuten. En tee mitää rituaaleja tai edes ajattele pahasti. Tosin kun kuulen toisen kohdalle osuneesta kurjuudesta/onnettomuudesta ajattelen, että siitäs sait !

Itse kokisin tällaisen taakkana. Paskaa olen elämäni aikan asaanut niskaan vaikka kuinka ja paljon, mutta en silti haluaisi, että kenellekkään satuttajistani tapahtuisi jotain todella pahaa.

Yhteistyössä