Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen ja ahdistunut:Alkuperäinen kirjoittaja joku vain:Meillä meni niin, että kun olin ekan kerran lähdössä ulos, niin mies kyllä lupasi katsoa pientä, mutta oli siti jotenkin vastaan lähtöäni. Sitten kysyi ainakin sata kertaa, että onhan minulla puhelin mukana, jos MINULLE sattuu jotain. Silloin kysyin, että pelottaako häntä jäädä lapsen kanssa, kun on hätä, että olen puhelimen äärellä. Lopulta selvisi, että miestä pelotti, jos ei pärjääkään lapsen kanssa kahden. Jos vaikka käy itkemään hysteerisesti, eikä hän saakkaan toista rauhoittumaan...
Eli suosittelisin "aikuisten" keskustelua. Mistä se juontaa, ettei mies halua olla kotona oman lapsensa kanssa. Vai pitäisikö hänen itsensä päästä joka v.loppu ulos?Onko hänellä aihetta epäillä pettämistä(en tarkoita, että sinä olisit joskus pettänyt), siis lähinnä onko joku esim. edellinen nainen pettänyt tms.. Usein solmut ratkeaa puhumalla!! Onko mummot ja ukit lähellä? Eikö pikkuisen olisi mukava olla vaikka mummolassa yötä? Jos lapsi on luotettavalla hoitajalla, niin osaat sitten itsekin ottaa siellä terassilla rennommin... Jospa se siitä!! =)
Mies sanoikin alkuun, ettei pärjää lapsen kanssa... Ja kyllä uskonkin, että jos lapsi esim. yöllä herää ja alkaa etsiä minua, niin ei ehkä heti rauhoitukaan isänsä kanssa... Ja mies ei kestä ollenkaan lapsen itkua, ahdistuu siitä heti ja tyrkkää lapsen minulle. Tai vähän hermostuksissaan puhuu lapselle, että "mikä sulla nyt on"... Näen siis itsekin, että tietyissä tilanteissa tuntee itsensä selvästi neuvottomaksi. Mutta mielestäni miehen olisi PAKKO alkaa opetella tulemaan toimeen lapsen kanssa ihan jo syksynkin takia -entäs sitten, kun menen töihin vaikka yöksi!? Sinne on PAKKO mennä.
Ja tuohon pettämisjuttuun... en ole pettänyt, mutta ennen raskautta kun vielä olin jonkin näköinen niin miehet saattoivat baarissa olla kiinnostuneita. Ja esim. mieheni pari kaveria on kehunut minua kauniiksi (humalassa!) joten siitä kai miehen mustasukkaisuus ja pelko petturuutta kohtaan...
Pitääpä yrittää taas vaan jutella... Jospa joskus pääsisin jonnekin...
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö missään muualla voi tuulettua kuin baarissa?
(ja joojoo, turha mun on puhua, mä pysyin kotona kolmetoista vuotta ennen kuin päätin lähteä )
Alkuperäinen kirjoittaja juopot täällä toisiaan paapoo:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö missään muualla voi tuulettua kuin baarissa?
(ja joojoo, turha mun on puhua, mä pysyin kotona kolmetoista vuotta ennen kuin päätin lähteä )
tätä minäkin olen tässä ihmetellyt, ketjua seuratessani. Akat vain taputtavat AP:tä päähän ja haukkuvat tämän miestä. Miksi ihmeessä se tuulettuninen pitäisi tapahtua juuri alkoholinhuuruisena??? AP:n oliis aika aikuuistua, olet äiti ja siten perheellinen, yöjuoksut olsii aika unohtaa. Keskity mieheesi ja lapseesi ja myös omaan hyvinvointiisi. (=hyvinvointia ei aikaansaada baarikierroksella, päinvastoin) käy lenkillä, salilla, uimassa, kirjastossa, leffassa, syömässä kavereitten kanssa, aloita uusi harrastus tai elvytä uusi. Mutta jos baariin mielit, mikset halua tehdä sitä yhdessä miehesi kanssa? En yhtään ihmettele että mihesi on epäileväinen. Olette vastikään tulleet perheeksi, ja sinä mielit mennä yksin???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:ja muualla kuin baarissa ei voi jutella muiden "aikuisten "kanssa? jeesustelua sekin...
Miksi pienen lapsen äidillä on niin kova himo alkoholinhuuruiseen elämään??? Luulisi siinä arvojen muuttuvan kummasti kun pienen käärön on kainaloonsa saanut??!!Hauskaa voi pitää ja seurustella aikuisessa seurassa, ilman alkoholia tai baaria. Ja kavereitten kanssa voi tosiaan tehdä muutakin; urheilla, katsoa leffoja, käydä syömässä, shoppailemassa tms. Mitä h-ttiä se viina siihen liittyy että lataa akkuja/rentoutuu????? Taitaa olla kejtu täynnä parikymppisiä mammoja joilta se oma nuoruus jäi kesken kun lapsi syntyi?????
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:ja muualla kuin baarissa ei voi jutella muiden "aikuisten "kanssa? jeesustelua sekin...
Miksi pienen lapsen äidillä on niin kova himo alkoholinhuuruiseen elämään??? Luulisi siinä arvojen muuttuvan kummasti kun pienen käärön on kainaloonsa saanut??!!Hauskaa voi pitää ja seurustella aikuisessa seurassa, ilman alkoholia tai baaria. Ja kavereitten kanssa voi tosiaan tehdä muutakin; urheilla, katsoa leffoja, käydä syömässä, shoppailemassa tms. Mitä h-ttiä se viina siihen liittyy että lataa akkuja/rentoutuu????? Taitaa olla kejtu täynnä parikymppisiä mammoja joilta se oma nuoruus jäi kesken kun lapsi syntyi?????