Mies ällöttää...

  • Viestiketjun aloittaja Kauheeta
  • Ensimmäinen viesti
Voimat vähissä
Perse, kainalot, jalat ja munat haisee munkin miehellä. Tuntuu että joku paikka on aina mätänemistilassa. Kauheinta on kun käy viihteellä ja kaikki paikat haisee seuraavana aamuna. Minua väittää vainoharhaiseksi kun otan asian esiin vaikka paskan ja kusen tahrimia kalsareita on pyykkikori pullollaan. En tiedä miten kauan jaksan ja miksi.
 
Hahahah
Hahahahahahahah mä nauroin niin vedet silmissä kun luin näitä! Eihän nää nyt voi olla todellisia... Ei aikuiset miehet paskanna housuunsa sitä huomaamatta! Jos oma äijä paskois housuunsa ihan tosta noin vaan ja istuis paskasissa kalsareissaan ihan kuin mitään ei olis tapahtunut niin olis äijä pihalla ja hyvin nopeesti! :D Tai no perheensä elättäjänä sais ehkä just ja just pysyä mutta muuttaisin kyllä toiseen huoneeseen nukkumaan ja kaiken seksuaalisen kanssakäymisen hoitaisin toisten miesten kanssa. ;)
 
"vilma"
Kannattaa suihkuttaa deodoranttia miehen nukkuessa. Saa nukkua raikkaan rakkaan vieressä ja aamulla deodprantti on haihtunut eikä mies huomaa mitään.
tota miksi pitää alunperin ottaa mies joka haisee kamalalta?

mun mies saa olla hikinen, eikä hän mielestäni haise pahalta.. itse asiassa enempi inhoan niitä dödöisiä kainaloita. vaikka mies olis 4vrk ilman suihkuu kainaloon vo iihan hyvin mennä.

mutta mulla on joskus ollu sellanen mies joka kävi aamulla suihkussa ja illalla haisi lähes paskalta... onneksi se on entinen ukko!
 
Haju-ukon avokki
Ihanan raikas juhannus kun mies lähti kavereineen mökille. Ei haise kakka pariin päivään. Ärsyttää kylläkin sunnuntai kun mies palaa. Tuskinpa on muistamut kalsareita vaihtaa vaan tulee kakat housuissa kotiin. Viime vappuna oli kauheita kun oli oksentanut päällensä alkuillasta ja tuli aamulla oksennukset paidalla ja housuilla kotiin. Kalsarit haisivat niin kakalle ja pissalle että menivät suoraan roskiin.
 
Koettua on
Alkuaikoina miehellä kakka "kärysi" aika ajoin kalsareissa. Sain oikein kilarit siskoni häissä kun mies haisi ihan tuoreelle paskalle kirkossa. Sen jälkeen mieheni ilmeisesti pelästyi ja enään ei tarvitse kuin ehkä kerran vuodessa vihjaista "kärystä" :)
 
Mitta täyttyy
Meillä miestä jaksaa naurataa piereskely. On kuin pikkukakara kun päästelee oksettavan hajuisia pieruja ja nauraa päälle. Välillä odottaa että kehuisin(!) hänen piereskelyään ja kyselee että oliko kunnon paukku.

Ei välitä vaikka olisi vieraita kylässä vaan laulattaa persettään paikkaan katsomatta ja päälle vielä hevosen hirnuntaa.

Viime vuonna oli äitini kanssa saunassa ja piereskeli autuaasti löylyissä. Äitini loukkasi jalkansa kun yritti päästä löylyhuoneesta ulos mieheni nauraessa kuin vähäpäinen. Nolotti kun ambulanssimiehet hakivat alastoman äitini ja löylyistä kärysi paska koko ajan. Mies ei edes vaivautunut lopettamaan saunomista vaan hihitteli lauteilla pierujen paukkuessa.

Alkaa hiljalleen olemaan mitta täynnä koko miestä.
 
Niksejä kaipaava
Tuli helteet ja taas mies haisee ihan karmeelle. Talvella on vain vienoa lemua mutta lämpö oikein räjäyttää mieheni paskan hajun.

Oisko mitään niksejä hajun hillitsemiseksi?
 
futisleski
Koska noi potkupallokisat oikein loppuu? Mies on töllöttänyt toista viikkoa kisoja sohvalla haisten. Onkohan käynyt kerran pikaisesti suihkussa. Töistä tulee niin heti jääkaapin kautta sohvalle ja siinä makaa makkaraa syöden ja piereskellen yöhön asti.

Sama homma kun on lätkäkisat tai jotkut olympialaiset. Viimeksi sain heittä kalsarit roskiin kun viimein suostu pesulle.

Mitta alkaa kohta oleen täysi urheilua ja miestä.
 
"minä vain"
Kuka oikeasti haluaa elää ihmisen kanssa jolla ei perushygieniakaan hallussa... HYYYYYYI. Kyl mun mies käy kerran päivässä suihkussa, käyttää dödöä ja pesee hampaansa aamuin illoin. Hyi helv... en vois kuvitellakaan muuta...
 
viras
[QUOTE="minä vain";30031195]Kuka oikeasti haluaa elää ihmisen kanssa jolla ei perushygieniakaan hallussa... HYYYYYYI. Kyl mun mies käy kerran päivässä suihkussa, käyttää dödöä ja pesee hampaansa aamuin illoin. Hyi helv... en vois kuvitellakaan muuta...[/QUOTE]

sarkastimisia jota kaikki ei tajua ?
 
"Helu"
Täällä yksi haisevan miehen vaimo ilmottautuu :( Tuntuu mies taantuneen 4-5 vuotiaaksi jalkapallon ja kesän tultua. Nauraa pierujutuille ja tosiaan HAISEE ihan karmeelle. Viikonloppuisin kun ottaa vähän kaljaa niin leijailee ihan jonkun paskahousu puliukon haju kodissa:( Ei kiinnitä huomiota hygieniaan vaan jos lorahtaa housuun niin makaa vaan kuin sika lätissään ja on kuin ei huomaiskaan.

Ei viitsi ketään kutsua kylään kun hävettää:( Onneksi mennään lasten kanssa ilman miestä mummolaan viikoksi niin saa edes vähän olla raittiissa ilmassa lomalla.
 
dr.bill
Kun tekee lapsia tai menee naimisiin, niin parisuhteessa joko molemmat tai sitten vain nainen käy läpi suuren ulkoisen ja asenteellisen muutoksen. Todistat nyt tätä muutosta. Ole iloinen tästä uudesta askeleesta!
 
"tarja"
Ukko on muuten puhdas mutta jostain syystä hän ei osaa puhdistaa KORVIAAN. Tiiäkste kun näkee km päähän kun korvissa sisäpuolella ulkopuolella mustapäitä ja jotain ihme paskaa. En kestä.
 
Kanssa Sisko
Hei.

Myös minu mies tulla kotiin kakka housussa. Hän kakka sänky, hän kakka sohva. Aina kotona haista kakka. Myös pissa. Mies vaan sano että "miehen kuulu tehdä housukakka". Mitä tehdä?
 
Onko vinkkejä
Huomasin omassa miehessä muutoksen hygienian suhteen kun täytti 40. Aikasemmin piti itsestään huolta. Lenkkeili ja kävi kuntosalilla sekä päivittäin suihkussa. Nykyään makaa illat sohvalla ja suihkussa käy harvoin. Töihin vielä laittaa puhdasta päälle mutta viikonloppusin ja lomilla kalsareista leviää yököttävä haju ja kulkee samat vaatteet päällä vaikka koko kuukauden. Millä miehelle voisi vihjata asiasta?
 
Maisa.
Meillä mies oli suhteen alussa piinallisen tarkka hygieniastaan. Suihkussa kävi aamuin illoin, dödöt ja partavedet, kainalosta ajoi karvat ja vaatteet vaihtoi päivittäin. Sitten meillä meni huonommin ja asuttiin n. vuosi erillään. Kun päätettiin yrittää uudestaan mies oli muuten ihana mutta ei enään välittänyt hygieniastaan. Nykyään menee koko viikon samoissa vaatteissa. On nykyään esimiesasemassa ja perustelee ettei tarvitse enään esittää vaatteilla kenellekkään. Ei muuten haittaisi mutta mieheen on alkanut pinttymään vahva likaisuuden haju. Kesällä käytiin kylpylässäkin mutta ei edes kolmen päivän lilluminen altaissa saanut pinttynyttä hajua kokonaan pois. Pelkään että haju vaan vahvistuu. Nyt jo vieraat selvästi meillä käydessään nuuhkivat ihmeissään ilmaa. Onneksi eivät ainakaan suoraan kysy haiseeko mieheni vaan luultavasti luulevat huoneen vain haisevan tunkkaiselle. Onko mitään keinoa saada se vanha itsestään huolta pitävä mies takaisin vai pitääkö vain totutella vahvistuvaan hajuun?
 
Eräs vaan
Joskus olen huomannut mieheni yöllä kakkineen housuihin kun herätessä on miehen paikalla ruskea haiseva läntti. Ei tätä usein ole käynyt mutta pitäisikö vaikkka sanoa asiasta tai kysyä lääkäriltä mikä on vialla?
 
Toimiva keino
Meillä on lappu tuulikaapin ovessa jossa lukee että töiden jälkeen suihkuun ja vaatteiden vaihtoon (myös pikkukalsarit) ja deodoranttia kainaloon. Piti laittaa lappu kun mies on yrittäjä ja alkoi unohtumaan hygienia töistä tullessa
 

Yhteistyössä