Mies ällöttää...

  • Viestiketjun aloittaja Kauheeta
  • Ensimmäinen viesti
Kauheeta
Niin, tää on kurjaa... Olen raskaana, rv nyt 19+5. Mies ei käy päivittäin suihkussa vaikka tekee osittain fyysistä työtä, eli siis haisee hieltä kun tulee töistä! Käy joskus grillillä syömässä ennen kuin kotiutuu enkä voi sietää sitä hajua hengityksessä :X !!! Meinaa oksennus lentää ;( Ja sitten kun sanon tästä tai muuten vetäydyn kauemmas niin mies puhisee tai menee pois... Viime aikoina on alkanu seksikin tökkimään, tai ei tee mieli niin usein kun mies ei pidä huolta puhtaudesta ja muusta... Mutta sillon kyllä tykkään kun on käynyt suihkussa ja ajanu partansa... Oonko ihan kauhee kun vetäydyn miestäni pakoon jos yrittää pussata?? en aina mutta just sillon kun haisee... Kun oikeesti alkaa oksettamaan.......
 
:hug: kuule... on ihan normaalia että sie et raskaanaollessas kestä joitain hajuja/tuoksuja. kerro miehelles että hormonien vaikutuksesta jotkut hajut saavat siut kirjaimellisesti oksentamaan. miulla se oli kahvi. vaikka siis himoitsen ja rakastan tuoreen kahvin tuoksua niin raskausaikana laatta lensi heti! eikä sille vaan voinu mitään... :/
 
kauheeta
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Aika tyhmä mies, jos ei tajua olla haisematta. Sä et sille voi mitään, että raskaus tuplaa ton hajuaistin.
Niin tuplaa, mutta ei taida sitä tajuta. Ja mies kun polttaa tupakkaa niin ei ite haista varmaan mitään...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Aika tyhmä mies, jos ei tajua olla haisematta. Sä et sille voi mitään, että raskaus tuplaa ton hajuaistin.
Niin tuplaa, mutta ei taida sitä tajuta. Ja mies kun polttaa tupakkaa niin ei ite haista varmaan mitään...
Hyyyi! Mua ällötti ihan jotkut dödötkin, ettei mies voinut käyttää ku mua ällötti. :(
 
No mitä jos kerran oksennat miehen päälle? Sitten se varmaan tajuaa että löyhkääminen tekee toiselle pahaa. Ja sano suoraan ettei seksi tule onnistumaan jos ei olla käyty suihkussa ensin, ja että ihan turha puhista. :xmas:
 
"Ruusu"
Sen verran täytyy sanoa,että raskaana ollessani olin täysin varma siitä,että mieheni täytyy olla todella maskuliininen ja lihaksikas. Menin
siinä ihan ääripäähän.oma mies näytti kukkakepiltä ja naismaiselta.
Nyt 6kk synnytyksen jälkeen tuomon
tiessään!edelleen ei tee seksiä mieli ja ahdistaa moni asia,mutta tuo yli maskuliinisuuden palvonta on tiessään!!
Eli jotain voi todella laittaa hormoonien piikkiin!!
 
NO VOIHAN PYHÄ JYSÄYS
Sun pitää kertoa äijälles ihan rehellisesti missä mennään. Tai voittehan te akat viedä suhteenne suohon antamalla vaihtoehtoisideoita miehillenne tästä käytöksestä.
 
sanoja
Kyllä kommunikointi olisi tässä parasta. Sanoa suoraan mitä ajattelee. Meilläkin mies välillä istuu mekanismituolissa pikkukalsarit ulosteessa ja haju on niin hirveä että ihan silmiä kirvelee. Silloin sanon miehelle että on tainnut tulla pierun mukana kakat housuun, mies ymmärtää vihjeen ja käy lähes samantien vaihtamassa puhdasta kalsaria jalkaan.

Ei kukaan ole ajatustenlukija, sano rohkeasti mikä mättää miehellesi.
 
hurr
Opetin itse omaa miestäni ilmoittamalla aina, että voisi olla aika käyttää hammasharjaa/käydä suihkussa jos hän halusi läheisyyttä työpäivän jälkeen. Kyllä mulle pikaseksikin käy, vaikka vähän työmiehelle haiskahtaisikin, mutta en pussaile pesemätöntä suuta enkä tasan ota suihin, jos mies haisee. Kannattaa opetella tosi hyvä tekniikka, niin mies ei voi vastustaa ja käy pullikoimatta pesulla. ;)
 
hurr
Mä luulin että suihkussa käynti ja hampaan pesut kuuluu perus hygienian hoitoon jota kaikki suorittaa ellei ole sairas. :O
Niin minäkin, tosin tajuan kyllä, että joskus väsyttää... Ei muakaan aina huvittaisi raahautua suihkuun, enkä edes tee älyttömän pitkää päivää kuten mieheni. Tosin mä en tajua edelleenkään, miten joku voi mennä nukkumaan likaisena. Tiedän, että mies ajattelee, että kun aamulla kuuden jälkeen on taas yhtä likainen kuin iltayhdeksältä, on hassua peseytyä vain yötä varten. Minä kyllä arvostan peseytymistä kovasti, muuten voisin ottaa vaikka possun suoraan lätistä yökaverikseni.
 
"Caramel"
Kyllä kommunikointi olisi tässä parasta. Sanoa suoraan mitä ajattelee. Meilläkin mies välillä istuu mekanismituolissa pikkukalsarit ulosteessa ja haju on niin hirveä että ihan silmiä kirvelee. Silloin sanon miehelle että on tainnut tulla pierun mukana kakat housuun, mies ymmärtää vihjeen ja käy lähes samantien vaihtamassa puhdasta kalsaria jalkaan.

Ei kukaan ole ajatustenlukija, sano rohkeasti mikä mättää miehellesi.
Samaa mieltä. Isäntä lemuaa joskus ihan pissalle (inkotinenssia) eikä se niin haittaa mutta kun tulee kakkoshätä housuun niin pakko on sanoa ja meneehän se isäntä pyyhkimään yleensä paikat ja joskus laittaa jopa rollonia tai partavettä pyllypuolelle.
 
tottunut tiina
mies ei malta aina pyyhkiä kakalla ollessaan pyllyään vaan esim jos tulee urheilua niin käy vaan kakalla ja tulee pyyhkimättömällä pyllyllä olkkariin katsomaan verryttelyhousuissa taulutelkkaria. silloin vähän kakka lemuaa mutta en sano mitään kun olen tottunut miehen hajuun. jos on vieraita niin saatan sanoa miehelle että nyt kakka haisee jos joku vieras nyrpistää nenää ja mies ei huomaa. joskus myös sanon jos ollaan vaikka prismassa tai abcllä ja miehen peppu haisee kakalle että nyt voisi käydä yleisövessassa pyyhkimässä vähän paremmin pyllyä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"Liisa"
[QUOTE="Caramel";28389591]Samaa mieltä. Isäntä lemuaa joskus ihan pissalle (inkotinenssia) eikä se niin haittaa mutta kun tulee kakkoshätä housuun niin pakko on sanoa ja meneehän se isäntä pyyhkimään yleensä paikat ja joskus laittaa jopa rollonia tai partavettä pyllypuolelle.[/QUOTE]

Saispas meillä edes laittamaan jotain hajustetta mutta kun on niin sitä mieltä että homot haisee parta vedelle tai niinkun sanoo miesten parfyymille.

Ihan oksettaa välillä kunnolla kun kömpii viereen tuore paska housuissa ja alkaa kopeloimaan. Edes voisi vähän panostaa hygieniiaan mutta kun ei mene perille edes suorat sanat. Pelkään että saan jonkun tulehduksen kun likasella elimellä rakastelee ja suu seksiin en kyllä mielelläni suostu.

Miten saisin miehen ymmärtämään ettei hygieenia ole homo hommaa?
 
Weruska
[QUOTE="Liisa";28398520]Saispas meillä edes laittamaan jotain hajustetta mutta kun on niin sitä mieltä että homot haisee parta vedelle tai niinkun sanoo miesten parfyymille.

Ihan oksettaa välillä kunnolla kun kömpii viereen tuore paska housuissa ja alkaa kopeloimaan. Edes voisi vähän panostaa hygieniiaan mutta kun ei mene perille edes suorat sanat. Pelkään että saan jonkun tulehduksen kun likasella elimellä rakastelee ja suu seksiin en kyllä mielelläni suostu.

Miten saisin miehen ymmärtämään ettei hygieenia ole homo hommaa?[/QUOTE]

Samaa meillä mies hokee. Suihkussa sentään käy melkein päivittäin mutta pieree ja haisee siitä huolimatta. Jalat haisevat toiseen huoneeseen asti mutta ei suostu käyttämään jalkasprayta jota ostin kun on kuulemma töissä sanottu semmosta homolitkuksi kuten myös dödöjä ja partavesiä.

Kyllästyttää pestä aikuisen miehen paskan tuhrimia kalsareita varsinkin kun tuntuu että haju pinttyy muihinkin pesukoneessa oleviin vaatteisiin. Olen saanut muutaman kerran ärsyyntyneitä silmäyksiä esim kaupassa kun miehen kalsaripaskan haju on levinnyt päälläni oleviin vaatteisiin.
 
Yökkäilijä
[QUOTE="sissi";28398010]Siis hyi hitto mitä äijiä teil on!!! Kakkaa housuissa aikusella miehellä, eikä käydä suihkussa, Y-ÄK!!![/QUOTE]

Tosi yleistä nykyään. Ennen vanhemmat opettivat lapsilleen peseytymistä, nykyän ei kai kuulu kasatukseen perseen pyhintä ja suihkussa käynti.
 
"Helmi"
Niin, tää on kurjaa... Olen raskaana, rv nyt 19+5. Mies ei käy päivittäin suihkussa vaikka tekee osittain fyysistä työtä, eli siis haisee hieltä kun tulee töistä! Käy joskus grillillä syömässä ennen kuin kotiutuu enkä voi sietää sitä hajua hengityksessä :X !!! Meinaa oksennus lentää ;( Ja sitten kun sanon tästä tai muuten vetäydyn kauemmas niin mies puhisee tai menee pois... Viime aikoina on alkanu seksikin tökkimään, tai ei tee mieli niin usein kun mies ei pidä huolta puhtaudesta ja muusta... Mutta sillon kyllä tykkään kun on käynyt suihkussa ja ajanu partansa... Oonko ihan kauhee kun vetäydyn miestäni pakoon jos yrittää pussata?? en aina mutta just sillon kun haisee... Kun oikeesti alkaa oksettamaan.......
no miten sä tuot miehellesi ilmi nää jutut? mies voi loukkaantua jos vaan toteet että haiset oksettavalta! miehe tkun ei tajuu näitä raskauden aikana tapahtuvia muutoksia automaattisesti,esim just sitä että jotkut hajut saattaa oksettaa.

Meillä mies joutu keittää kahvit parvekkeella kun olin raskaana kosa se haju oksetti! eikä saanut pussaa mua kun tuksu kahville. Ymmärsi hyvin kun asian selitti :)

mä oon kyllä aina tykännyt miehestäni hikisenä :D vissiin erittää niitä feromoneja enempi ku alkaa tekee seksiä mieli :D
 
"cesilia"
[QUOTE="jep";28399746]öööööö...pitäisikö teidän miesten käydä lääkärissä, jos paskovat säännöllisesti housuun ilman että on mikään ripulitauti päällä?[/QUOTE]

Ei välttämättä ole mitään elimellistä vikaa, monella on vaan tapana jättää perushygienia hoitamatta. Äkkiä tottuu omaam hajuun ja luulee ettei se häiritse muitakaan.
 
Jotain vikaa
[QUOTE="cesilia";28400749]Ei välttämättä ole mitään elimellistä vikaa, monella on vaan tapana jättää perushygienia hoitamatta. Äkkiä tottuu omaam hajuun ja luulee ettei se häiritse muitakaan.[/QUOTE]

Kyllä jossain on vikaa jos mies pyörii paska housuissa päivittäin. Vikaa löytyy myös naisesta joka kattelee paskahousumiestä!
 

Yhteistyössä