Minulta saat piiskaa, aidosti vanhaan perinteiseen tapaan. Se että miten voimme jutella asiastamistä löytäisin miehen tai naisen jota kiinnostaisi antaa minulle piiskaa?
Kyllä mieheenkin voi soveltaa kotikuria. Ei se laske miehen asemaa perheessä vaikka silloin tällöin saakin piiskaa vaimolta. Käyttäytymistä ja yrittämistä parisuhteessa voi vaatia molemmilta osapuolilta jos on niin yhdessä sovittu. Jos työjako perheessä ei toimi, on vaimolla myös oikeus kurittaa miestä. Pahan laiminlyönnin jälkeen makuuhuoneeseen, housut nilkkoihin, poikittain vaimon polvien päälle tai mahalleen sängyn päälle, ja hyvä piiskaus paljaalle takapuolelle. Molemmin puolin käytettynä piiskaaminen lisää kunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Jo se että toinen on tarpeeksi voimakas henkisesti ottaakseen yliotteen ja haluaa antaa selkäsaunan-olkoon se kumpi tahansa, on kunnioituksen arvoinen.
Sairasta vanhemmat käsittelyynOlen nyt 16-vuotias tyttö ja saan aina piskaa jos sään kokesta alle 10-. Muistan erään kerran kun sain ruotsin kokeesta 9 1/2. Äidin tultua illalla töistä kotiin, näytin pelokkaana äidille kokeeni. Äiti lähti jonnekkin, ja minä jäin yksin olohuoneeseen. Äiti meni normaalisti keittiöön tekemään ruokaa.
Istuimme koko perhe ruokapöydässä syömässä, kun äiti nosti kokeeni keskustelunaiheeksi. Isä oli selvästi hyvin hyvin vihainen. Hän nousi pöydästä ja veti minut hiuksista olohuoneeseen jossä käski minun riisua alapään paljaaksi, ja hakea ulkoa vitsa. Ja helvetti alkoi... Isä piiskasi minua 50 iskua, jonka jälkeen nurkkaan 15.min.
Illalla äiti tuli huoneeseeni antamaan vielä remmiä 25.iskua. Sain 2 viikkoa arestia, eli kaveri, netti ja puhelin pois. kamalaa teinitytölle.
Sama juttu kävi ollessani 4.luokalla kun sain kuvaamataidosta todistukseeni 8:sin.
Onko muilla samaa käytäntöä huonoista numeroista?
asuin Äitin kanssa kahten minusta tuli mamman poika sain piiskaa ala luokilta alkaen pienistä asiosta sain vitsaa usein palj pyllylle sain melkein päivittäin totuin tähän jopa kaipasin selkäsaunaa mamma piiskasi minua vielä koulun käytyänikin monta kertaa viimeisen piiskauksen sain ennen armeijaa mamma nautti piiskaamisestani Viisitoista vuotiaasta lähtien Laukesin Äitini reisille piiskatessa nautin jotenkin tästä ototin viikon loppua päästäkseni mamin reisille olin lomalla armeijasta mamma sanoi piiskaavanasa vei minut makhuone riisui minut kaatoi sänkyyn tuli päälleni vain hame päällä levitti reitensä otti oman poikansa olen toipunut tästä täysin elän vaimoni kanssa täyttä elämääAlkuperäinen kirjoittaja Äiti anto;10578925:Asun äitini kanssa ja kun saan huonoja tuloksia tai koulussa jotain äiti antaa piiskaa. On noloa riisua housut pois ja mennä polvelle. Jos on tehnyt vähän pahaa ei anna kun kämmenellä, jos laukean sen hameele käskee pestä sen. Myöhemmin tulee lepyttelemään sänkyyni. Joskus saan kunnolla remmiä ja arestia. Nyt on rangaistukset muuttuneet piiskauksesta muuhun.
mitä mieltä olet rottingin käytöstä alkarien päälle annettuna käytämme koivuvitsaa ja paistolastaa halusimme vaitelua leikkeihimme Kerrotko mielipiteesi tästä Kiitos!Kyllä mieheenkin voi soveltaa kotikuria. Ei se laske miehen asemaa perheessä vaikka silloin tällöin saakin piiskaa vaimolta. Käyttäytymistä ja yrittämistä parisuhteessa voi vaatia molemmilta osapuolilta jos on niin yhdessä sovittu. Jos työjako perheessä ei toimi, on vaimolla myös oikeus kurittaa miestä. Pahan laiminlyönnin jälkeen makuuhuoneeseen, housut nilkkoihin, poikittain vaimon polvien päälle tai mahalleen sängyn päälle, ja hyvä piiskaus paljaalle takapuolelle. Molemmin puolin käytettynä piiskaaminen lisää kunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Jo se että toinen on tarpeeksi voimakas henkisesti ottaakseen yliotteen ja haluaa antaa selkäsaunan-olkoon se kumpi tahansa, on kunnioituksen arvoinen.
Minkä ikäisenä sait meillä mutsi piiskasi 4vuitiaasta alkaen sain muutaman piiskan iskun pymppyyni 7vuitiaana sain muutaman minuutin piiskaa10v alkaen piiskattiin pymppy punaseks sain aikausein pympylle välillä viikoittain keskitaso kerta kuussa mutsi riisui alapään paljaaksi otti syliin mutsi ei pitänyt kiini minua koskaan piiskatessa sain potkia vapaasti huutaa piiskaus oli kahtestaan ei yleisöä pitin tästä tavasta mutsi ei kehunut piiskauksilla kuulin toisten äitien kehuvan miten paljon meillä piiskataan mutsini totesi tähän lapseni ovat kilttejä eivät kaipaa piiskaa olin Mutsin sylissä viimeisen kerran 18vutiaana nyt aikuisena pitän koivu vitsasta samanlaista sain lapsena mutsilta piiska ei aiheuta vahinkoaMeillä oli uskovainen koti ja piiska oli ihan yleistä käyttötavaraa varsinkin jos kuunneltiin radiosta jotain hölmöjä lopinoitä ja pulis eikä ollut paikallaan niin heti sai piiskaa oli vieraita tai ei.Monesti luulen että äidillä oli näyttämisenhalu vieraiden aikana jotta meillä on kova kuri ja piiskaa saa reilusti.ite ainakin pelkäsin ihan hirveesti aina noita tilanteita ja yritti skarpata jotta ei saisi piiskaa.Piiska oli kimppu joskus kun veli sai sillä mut yleensä sellanen haarakas koivunlatva ja aina sai niin et takamus oli punanen,ei kuulemma vaikuttanut muuten.Veli sai eniten ja lujasti ja me tytöt hiukan vähemmän mutta samat nöyryytykset vieraiden aikanakin.Itse haettiin piiskat paitsi seuroissa ym eikä talvisin.Nykyään en ole minkään uskonlahkon lähettiläs mutta saan piiskaa mieheltäni joten on se lapsuuden piiskaus jotenkin jäänyt alitajuntaan että sitä saa edelleen vielä 20v jälkeenkin.Systerikin haluaa piiskaa myös nykyisin muttta muut ei kun saivat sitä kuulemma tarpeeksi.Olen kysynyt äidiltäni joskus ei miksi niin paljon sain niin tytöt pitää piiskata lapsena usein kun he hoitaa perheen ym ja pojat on vilkkaita lapsena niin piiskalla vaan rauhotetaan niitä ja kuulemma piiskojen haku ja nöyryytys kasvattaa luonnetta.En tiedä mut itepäinen ainakin olen,mut kiva seksin mauste.
Piiska on saatu lapsena vastaavan laisilla koke muksilla nyt aikuisena haluaisin kokeneen Tätin Syliin hellittäväksi ja piiskattavaksi löytänkö Sinut en pitä pahoin pitelystäAlkuperäinen kirjoittaja mikä ikä;10593978:Minkä ikäisenä sait meillä mutsi piiskasi 4vuitiaasta alkaen sain muutaman piiskan iskun pymppyyni 7vuitiaana sain muutaman minuutin piiskaa10v alkaen piiskattiin pymppy punaseks sain aikausein pympylle välillä viikoittain keskitaso kerta kuussa mutsi riisui alapään paljaaksi otti syliin mutsi ei pitänyt kiini minua koskaan piiskatessa sain potkia vapaasti huutaa piiskaus oli kahtestaan ei yleisöä pitin tästä tavasta mutsi ei kehunut piiskauksilla kuulin toisten äitien kehuvan miten paljon meillä piiskataan mutsini totesi tähän lapseni ovat kilttejä eivät kaipaa piiskaa olin Mutsin sylissä viimeisen kerran 18vutiaana nyt aikuisena pitän koivu vitsasta samanlaista sain lapsena mutsilta piiska ei aiheuta vahinkoa
Alkuperäinen kirjoittaja sanko minäkin;10593987:Piiska on saatu lapsena vastaavan laisilla koke muksilla nyt aikuisena haluaisin kokeneen Tätin Syliin hellittäväksi ja piiskattavaksi löytänkö Sinut en pitä pahoin pitelystä
Et ole ainut joka on aikuisena piiskaa saanut joutuin itse vitsan hakee olin19v äiti riisui housut otti polvelleen antoi kovasti piiskaa halusin vieläkin päästä kokeneen naisen syliin hoitoon hellästi vitsaa saatenMinä haluaisin saada selkään. Olen miehelleni tästä kertonut. Pari kertaa hän on vähän antanut remmistä. Viimeisestä kerrasta taitaa olla aikaa pari vuotta. Haluaisin saada selkään vanhemmalta mieheltä/naiselta joka olisi tarpeeksi auktoriteettinen, osaisi pitää kuria. Olo on levoton, tietää mitä haluaa muttei saa.
Lapsena sain usein selkään remmillä. Viimeisin kerta oli 19vuotiaana. Sainoin äidille pahasti, haistattelin, hän kävi hakemassa remmin kaapista ja käski housut kinttuihin. Siinä makasin äidin polvien päällä poikittain pylly paljaana ja sain kunnolla selkään. Voi kuulostaa oudolta että noin isona sain selkään, mutta niin kauan kuin asuin kotona, piti vanhempia kunnioittaa ja sääntöjä noudattaa, muuten sai rangaistuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja En halua loukata ketään...;8949206:...tällä kysymykselläni, mutta en silti voi olla kysymättä: minkälainen kumppani (mies/nainen) on valmis piiskaamaan kumppaniaan??? Tuntuu ällistyttävältä, että joku haluaisi ehdoin tahdoin tuottaa kipua rakastamalleen ihmiselle, itse esimerkiksi haluan olla hyvä, kiltti, uskollinen, hellä ja rakastava miestäni kohtaan ja totta kai toivon mieheltäni samaa - ja onneksi myös mieheni käyttäytyy minua kohtaan samalla tavalla.
Eli en tosiaan halua loukata ketään tällä ihmettelylläni, mutta en voinut olla kysymättä, niin ällistynyt tästä keskustelusta olin, vaikka olen jo 40:tä vuotta lähestyvä eli periaatteessa ihan aikuinen ja "maailmaa nähnyt" yksilö...