mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kotikuria
Alkuperäinen kirjoittaja tuhmeliini:
Olen viisikymppinen nainen ja olen aina haaveillut vanhanajan kunnollisesta piiskauksesta
risulla tai remmillä. Ei oo vaan löytynyt ketään ja en oo kehdannut tunnustaa kenellekkään tätä mieltymystä.
Sinä tuhma viisikymppinen nainen, tulet polvelleni poikittain, housut kintuissa, saat perinteisen vanhanajan selkäsaunan risulla tai remmillä. kokemusta löytyy, olen 54 v mieshenkilö.
 
Mielenkiintoa piiskaan
Alkuperäinen kirjoittaja tytto 60+:
minulle vielakin tekee parhaan vaikutuksen norjat koivun oksat sidottuna sopivaksi kinpuksi.
Norjat oksien latvat kirpaisevat aivan hekumallisesti kun kiertyvat takamuksien myotaisesti ihoa myoden ja aivankuin imetyvat hetkeksi ihoon kiini.
erikoisen tunteen saan kun lespo ystavani virpoo silla reisien sisapintaa ja lahelta vulvaani jossa iho on herkka.
joskus jopa himan hipaisee hapyhuulia ja klitoristakin ai ai kun tekee kutaa.
piiskaleikkien jalkeen han aina nuolee piiskatut kohdat ja imeskelee klitorista hartaasti.
rangaistus mielessa emme tata tee vaan puhtaasti nautinnon aikaan saamiseksi. todella pidamme molemmat tallaisesta.
Luin mielenkiinnolla tarinaasi, ja heräsi ajatus, pääsisikö katsomaan, miten norjat koivunoksat sidottuna sopivaksi nipuksi, tanssahtelevat hekumallisesti takamuksillasi! Ja ehkä koe sama. Olen keskiikäinen mies!
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikuria:
Alkuperäinen kirjoittaja tuhmeliini:
Olen viisikymppinen nainen ja olen aina haaveillut vanhanajan kunnollisesta piiskauksesta
risulla tai remmillä. Ei oo vaan löytynyt ketään ja en oo kehdannut tunnustaa kenellekkään tätä mieltymystä.
Sinä tuhma viisikymppinen nainen, tulet polvelleni poikittain, housut kintuissa, saat perinteisen vanhanajan selkäsaunan risulla tai remmillä. kokemusta löytyy, olen 54 v mieshenkilö.
On olemassa sellainen kuin iskuri.Kun sinne ilmoittaa itsensä niin kyllä saa kurinpalautetta.
 
Vaimo
Ihana mieheni opetti taas... eli antoi remmillä pyllylle. repi multa housut alas ja otti polvien väliin poikttain ja piiskasi perusteellisesti.Syy oli se, että vähän liikaa juhannushiprakassa leikin vieraitten kanssa -sain jälkiruokana vähän muutakin "ettei tartte itteänsä tyrkyttää"... huhhuh, em pysty istumaan vieläkään...mutta rakastan tuota kuningastani....
 
Spankingman
Annoin eilen pitkästä aikaa taas selkäsaunan yhdelle 30v naiselle. Työkiireiden vuoksi on melkein puolivuotta kulunut edellisestä selkäsaunan antamisesta. Kyllä oli kiihotustila ihan erilainen kuin ennen normaaliseksiä kun sai pitää puhuttelun toiselle kuntoilun laiminlyönnistä. Sitten komento peppu paljaaksi ja polvilleni, samalla vyötä avaten. Pakarat punaisena ja itkuisena "tyttö" nurkkaan.

Ah, päivä päivältä selkenee että piiskurin osa on tärkeä osa elämääni. Olen valmis jopa eroamaan jos löydän samankaltaisen naisen vierelleni.


 
toinen spankingman
... on pylly pystyssä miehen polvilla. Sanokoon feministit mitä lystää, mutta naisen ruumiillinen kuritus on olennainen osa tervettä parisuhdetta. Näin väitän, ja uskon vilpittömästi, että näin on tarkoitettu. Naista olentona rakastan, mutta minun naiseni saa takuuvarmasti piiskaa pyllylle -tarpeen mukaan.
 
Emilia 50v
Toinen Spankingmies puhuu asiaa. Oma vakituinen, luotettava ystävä piiskaajana olisi mukava olemassa. Piiskaa tarvitsisin useamminkin, mutta en haluaisi sitä vieraalta, satunnaiselta tuttavuudelta.
 
Se toinen spankingman
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia 50v:
Toinen Spankingmies puhuu asiaa. Oma vakituinen, luotettava ystävä piiskaajana olisi mukava olemassa. Piiskaa tarvitsisin useamminkin, mutta en haluaisi sitä vieraalta, satunnaiselta tuttavuudelta.
Kun tietää että on olemassa joku joka pitää kurissa ja tavallaan "Määrittelee" rajat joiden rikkomisesta seuraa rangaistus, tuottaa varmaan turvallisuuden ja pysyvyyden tunnetta. Vähän kuten lapsena tiesi ...ja silti ehkä jotain teki vaikka tiesikin selkäsaunan uhan leijuvan päällä:)



 
spankingwoman
Kyllä mieheenkin voi soveltaa kotikuria. Ei se laske miehen asemaa perheessä vaikka silloin tällöin saakin piiskaa vaimolta. Käyttäytymistä ja yrittämistä parisuhteessa voi vaatia molemmilta osapuolilta jos on niin yhdessä sovittu. Jos työjako perheessä ei toimi, on vaimolla myös oikeus kurittaa miestä. Pahan laiminlyönnin jälkeen makuuhuoneeseen, housut nilkkoihin, poikittain vaimon polvien päälle tai mahalleen sängyn päälle, ja hyvä piiskaus paljaalle takapuolelle. Molemmin puolin käytettynä piiskaaminen lisää kunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Jo se että toinen on tarpeeksi voimakas henkisesti ottaakseen yliotteen ja haluaa antaa selkäsaunan-olkoon se kumpi tahansa, on kunnioituksen arvoinen.
 
Rami -64
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Kyllä mieheenkin voi soveltaa kotikuria. Ei se laske miehen asemaa perheessä vaikka silloin tällöin saakin piiskaa vaimolta. Käyttäytymistä ja yrittämistä parisuhteessa voi vaatia molemmilta osapuolilta jos on niin yhdessä sovittu. Jos työjako perheessä ei toimi, on vaimolla myös oikeus kurittaa miestä. Pahan laiminlyönnin jälkeen makuuhuoneeseen, housut nilkkoihin, poikittain vaimon polvien päälle tai mahalleen sängyn päälle, ja hyvä piiskaus paljaalle takapuolelle. Molemmin puolin käytettynä piiskaaminen lisää kunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Jo se että toinen on tarpeeksi voimakas henkisesti ottaakseen yliotteen ja haluaa antaa selkäsaunan-olkoon se kumpi tahansa, on kunnioituksen arvoinen.
Olen täysin samaa mieltä. Unelmavaimoni on juuri ylläkuvatun kaltainen

 
hiusharjasta
Kirjoituksista käy ilmi, että monet naiset kaipaavat tiukkaa miestä, joka tarvittaessa rankaisee myös ruumiillista kuritusta käyttäen. Ymmärrän heitä hyvin. Olen ehkä poikkeava, mutta olen aina kaivannut henkisesti ja fyysisesti vahvaa naista. Nykyinen vaimoni antoi jo seurusteluaikanamme minulle kerran riidan seurauksena avokämmenellä kunnolla kuritusta paljaalle takapuolelle. Emme tehneet asiasta mitään sopimusta, mutta hän huomasi etten pane vastaan. Minä taas huomasin kirvelevän selkäsaunan jälkeen entistä enemmän ihailevani ja rakastavani häntä. Sen jälkeen tiedän aina saavani takapuoleni kipeiksi, jos en ole hänen mielikseen. Kurituksessa hän käyttää hiusharjaansa. Se tekee riittävän kipeää, mutta ei jätä sellaisia selviä jälkiä kuin esimerkiksi koivunvitsa. Jotkut sinelmät esimerkiksi saunassa voi panna kaatumisen syyksi. Kukaan ei ole niistä vielä kysynyt.
Taas eilen illalla olin jäänyt liian kauaksi korttiporukkaan ja tulin kotiin kaljalta ja tupakalta haisten. Hän komensi minut riisumaan ja sitten sain hänen polvillaan hiusharjasta kunnes miltei itkin kuin pikkupoika ja lupasin vastedes noudattaa sovittuja kotiintuloaikoja. Sitten hän piteli minua hellästi ja lohdutteli. Tunsin suorastaan rajatonta rakkautta vaimoani kohtaan. Meidän rakkautemme sai ihanan täyttymyksen nautinnollisessa yhdynnässä. Onko mitään väärää siinä, että meillä roolit ovat näin päin, kun se kerran tyydyttää molempia?
 
masokistimies
Olen 50v mies ja haluan kysyä jos täällä ei ole mitään vapaita naisia joka halua sellainen mies joka hän saa kurittaa,elää yhdessä loppuelämään,kuin Ruotsissa ne kirjoittavat näin 24/7 suhde.
 
Emilia 50
Alkuperäinen kirjoittaja Se toinen spankingman:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia 50v:
Toinen Spankingmies puhuu asiaa. Oma vakituinen, luotettava ystävä piiskaajana olisi mukava olemassa. Piiskaa tarvitsisin useamminkin, mutta en haluaisi sitä vieraalta, satunnaiselta tuttavuudelta.
Kun tietää että on olemassa joku joka pitää kurissa ja tavallaan "Määrittelee" rajat joiden rikkomisesta seuraa rangaistus, tuottaa varmaan turvallisuuden ja pysyvyyden tunnetta. Vähän kuten lapsena tiesi ...ja silti ehkä jotain teki vaikka tiesikin selkäsaunan uhan leijuvan päällä:)
Sinä todella tiedät piiskaamisen syvimmän merkityksen. Sellainen tunne minullakin on, että olen kuin lapsi joka tietää olevansa turvassa kaikelta pahalta, kun on joku joka sanoo miten ei olisi pitänyt tehdä. Sitä kun tälläkin iällä vielä saattaa tehdä äkkinäisyyksissään jotain älyttömiä juttuja =)
 
piiskaa antava nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Se toinen spankingman:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia 50v:
Toinen Spankingmies puhuu asiaa. Oma vakituinen, luotettava ystävä piiskaajana olisi mukava olemassa. Piiskaa tarvitsisin useamminkin, mutta en haluaisi sitä vieraalta, satunnaiselta tuttavuudelta.
Kun tietää että on olemassa joku joka pitää kurissa ja tavallaan "Määrittelee" rajat joiden rikkomisesta seuraa rangaistus, tuottaa varmaan turvallisuuden ja pysyvyyden tunnetta. Vähän kuten lapsena tiesi ...ja silti ehkä jotain teki vaikka tiesikin selkäsaunan uhan leijuvan päällä:)
kun tekee luvattomia selkäsaunan uhasta huolimatta, sillä tienaa jo kaksi selkäsaunaa. ensimmäinen siitä varsinaisesta rikkeestä, toinen uhmaamisesta.
 
Se toinen spankingman
Alkuperäinen kirjoittaja piiskaa antava nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Se toinen spankingman:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia 50v:
Toinen Spankingmies puhuu asiaa. Oma vakituinen, luotettava ystävä piiskaajana olisi mukava olemassa. Piiskaa tarvitsisin useamminkin, mutta en haluaisi sitä vieraalta, satunnaiselta tuttavuudelta.
Kun tietää että on olemassa joku joka pitää kurissa ja tavallaan "Määrittelee" rajat joiden rikkomisesta seuraa rangaistus, tuottaa varmaan turvallisuuden ja pysyvyyden tunnetta. Vähän kuten lapsena tiesi ...ja silti ehkä jotain teki vaikka tiesikin selkäsaunan uhan leijuvan päällä:)
kun tekee luvattomia selkäsaunan uhasta huolimatta, sillä tienaa jo kaksi selkäsaunaa. ensimmäinen siitä varsinaisesta rikkeestä, toinen uhmaamisesta.
Hienoa kuulla että joku todella ymmärtää ja haluaa "taantua" vielä lapseksi koska väitän että se tekee jo psyykelle hyvää. En tiedä miten täällä suhtaudutaan yhteystietojen jättämiseen, mutta jos Emilia haluat syventää keskustelua aiheesta niin voisimme yrittää jättää meiliosoitteet, mikäli niitä ei poisteta moderaattorin toimesta.

Myös piiskaa antavan naisen kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia vähän syvemmin.

 
Ilkeä vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja toinen spankingman:
... on pylly pystyssä miehen polvilla. Sanokoon feministit mitä lystää, mutta naisen ruumiillinen kuritus on olennainen osa tervettä parisuhdetta. Näin väitän, ja uskon vilpittömästi, että näin on tarkoitettu. Naista olentona rakastan, mutta minun naiseni saa takuuvarmasti piiskaa pyllylle -tarpeen mukaan.
...on pylly pystyssä naisen edessä. Sanokoot kollit mitä lystää, mutta miehen ruumiillinen kuritus on osa tervettä parisuhdetta.

 
masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen spankingman:
... on pylly pystyssä miehen polvilla. Sanokoon feministit mitä lystää, mutta naisen ruumiillinen kuritus on olennainen osa tervettä parisuhdetta. Näin väitän, ja uskon vilpittömästi, että näin on tarkoitettu. Naista olentona rakastan, mutta minun naiseni saa takuuvarmasti piiskaa pyllylle -tarpeen mukaan.
...on pylly pystyssä naisen edessä. Sanokoot kollit mitä lystää, mutta miehen ruumiillinen kuritus on osa tervettä parisuhdetta.
Minä haluan ilkeä vaimo joka annaa minulle piiskaa minun pylly pystyssä ja sitten häpeänurkaan seisomaan pylly punaisena.
 
tuhma poika
Hienoa että on olemassa naisia jotka pitävät miehiään kurissa.
Minä itse pidän vitsan saamisesta NAISELTA siinä on jotain todella kiihottavaa ehkä juuri se että nainen on fyysisesti heikompi osapuoli.
Minusta nainen voisi hyvin pitää kotikuria yllä kun mies tai poikaystävä ei auta kotitöissä kiroilee tai kaljottelee liikaa ym.ym.Mies vaan hakemaan vitsat ulkoa myös nurkka tai suunpesu on mainioita rangaistuksia.Sen jälkeen kaikki on sovittu ja asiat kunnossa.
Naisilla on kyllä konstit miten mies saadaan jopa haluamaan sovittua rangaistusta.Kun ei saa seksiä muutamaan päivään tai ei ole ruoka pöydässä, vaateet hoitamatta se pehmittää kovankin karjun.
Itse yritän etsiskellä samoin kotikurista ajattelevaa naista ehkäpä se vielä joskus löytyy.[/quote]

 
spankingwoman
Spanking-leikeissä oppii tuntemaan itseään paremmin. Esille nousevat lähinnä halu vallankäyttöön, ankaruuteen, komentamiseen, haluun tuottaa kipua tai vastapuolella turvallista pelkoa, ristiriitaisia tunteita (haluaa/ei halua -vaikka pelkää) halua alistua ja nöyrtyä, häpeää, hetkeksi oman voimakkaan minän ja tahdon poisluovuttamista jne... Kuinka moni uskaltaa tunnustaa, että nauttii vallan käytöstä. Uskaltaa myös tunnustaa nauttivansa siitä, että joku komentaa ja on pakko tehdä ja saada jotain mitä pelkää. Nämä ovat ihmisen ns. pimeitä puolia. Turvallisessa parisuhteessa tai leikkikaverisuhteessa niitä puolia voi rauhassa tunnustella, ihmetellä itsessään. Hetken aikaa päästää valloilleen. Kuinka usein on tehnyt mieli itkeä, huutaa, vapauttaa kontrolli itsessään. Sekin on mahdollista silloin kun on samassa hyvää ja kipeää selkäsaunaa. Itseasiassa spanking-leikit vapauttavat ihmistä sisältäpäin. Tosin vain niille jotka pitävät niistä. Ne saavat endorfiinit kiertämään, arkielämään tulee tsemppiä, itsetuntemus kasvaa. Hallita ja olla hallittavana. Turvallisesti. Suosittelen.
 
tuhma poika
Voiko sitä paremmin sanoa.
Erityisesti nöyryytys ja häpeän tunne alistua toiselle ovat upeat.Mistähän vaan voisi löytää näin hienosti ajattelevan kumppanin.
Eikö suomalaiseen ajatteluun oikein sovi että miestä voisi kuritta ja kasvattaa vitsalla.Olisi monessa paikassa varmaan hyväksi ja kuulemma poistaa stressiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä