Mielipiteitä parfyymistä Chanel no. 5? Minkä hintaista on?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
suihsuih
Oikealla ihmisellä yks maailman ihanimpia tuoksuja. Ammatti-ihmiset sanovat, että Chanel 5:n eau de parfume ja eau de toilette haisevat hiukan erilaisilta keskenään. Mene ja tiedä.

Ainoa haittapuoli on, että t Chanel 5:n kestävyys pullossa on huono. 1-2 vuoden säilytys ja tuoksu alkaa jo lievästi eltaantua. Avattu pullo ei säily, eikä avaamatonkaan säily kunnossa kovin montaa vuotta. Ärhäkkäät jenkkituoksut kestävät säilytystä, mutta niillä ei ole tämän tuoksun kerroksellista lumoa, ja niiden feminiinisyys on karkeaa, suorasukaista laatua.
 
"vieras"
Raskas tuoksu? Minusta todella kevyt tuoksu on Chanel 5. Ja olen kyseisestä tuoksusta pitänyt aina, jo nuorena tyttönä enkä vieläkään ole vanha. Tuoksut on makuasioita, esim. Tresorin tuoksusta en pidä yhtään ja monista se on todella hyvä. Onneksi jokaiselle tuoksulle löytyy ostajansa. Ja vaihtelu virkistää, kyllä joka naisen kaapissa pitää olla useita tuoksuja, joita tilanteen mukaan suhautellaan.
Nämä ovat aina kiehtovia nämä kommentit "mitä jokaisen naisen tulee olla/omistaa".
 
"Mustis"
Olen kokeillut varmaan satoja hajuvesiä, mutta Nina Ricit ja Volarit eivät ole voittaneet Chanel 5, johon ihastuin jo 17 vuotiaana, ilmeisesti olen ollut vanha sielu jo silloin:)

Chanel 5:ta on myös Premierinä, joten olisiko ollut tuoksu sitä, se on voimakkaampi ja jotenkin raskaampi kuin tuo originaali ja parfyymia nyt ilman muuta eikä mitään kolinoita:) Laivalla voi olla halvempaa, markka-aikana kun mies osti oli ollut 500 huiteilla ja nyt ukkokaveri toi joten ei tietoa, ehkä yli sata euroa
 
"vieras"
Klassikkotuoksu, mikä on luotu sen takia, koska Coco Chanelin mielestä kukkaistuoksut ovat ihan järkyttäviä, ja kenenkään itseään kunnioittavan naisen ei sellaisia tulisi käyttää. Joten ei todellakaan ole ensimmäisiä hajuvesia, vaan ensimmäisiä kunnon parfyymeja.
 
Im in love with the COCO
On 15 vuotias ja mielestäni Channel No5 Tuoksuu Itse Muodilta jos on muotitietoinen käyttää Burberry original tai kaikista mielellään Channel No5. Ja rakastan kyseistä hajuvettä ja laitan sitä päälleni Aamulla ennen koulua, välipala kahvien jälkeen ja illalla hampaiden pesun jälkeen. Kun valmistaudun nukkumaan. Ja kun haistan että joku ihminen käyttää No5 ajattelen että keskuudessamme liikkuu erittäin muotitietoinen henkilö. Tai erittäin hieno vanha lady tai mrs.
 
Irmuska
Todella hienostunut tuoksu Chanel no5. Eikä mikään häiritsevä haju. Tänä kesänä Tukholman lentokentällä hieman yli 200€ /100ml pullo eau de parfum. Sopii minun ihon ph:lle. Toivottavasti valmistusta ei lopeteta. Marilyn ;)
 
vierailija
Jokainen tuoksu tuoksuu kaikkien iholla erilaiselta se on totuus!! Itse olen 25 ja se on yks mun lemppari tuoksuista ja tänään mun pitkäaikanen haave toteutu ja sain kyseisen parfyymin itselleni:D ja toisista se tuoksuu mammamaiselta toisista ei!!
 
Olen käyttänyt Chanel No 5 sen 15+ vuotta - every day!
Päivittäistä tuoksuttelua varten minulla Eau de Toilette 50 ml. Se riittää hyvn jopa vuodeksi. Sitten osta taas uuden eau de tollette Chane No 5.

Erikoistilanteita varten hankin jotain muuta hajuvettä pienen pullon - voi valita "tilanteeseen sopivan"; Ja taas seuraavaa tilannetta varten ehkä muun uuden toisen tuoksun hajuvettä pienessä pullossa.
 

Yhteistyössä