Mielipiteitä nimistä JESSIKA TUULIA ja MATLEENA TUULIA? kumpi on nätimpi?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
hei
Oletteko te äidit ihan oikeasti noin epävarmoja jopa lapsenne nimestä??? TÄÄLTÄ tullaan kysymään,e ttä minkä nimen mä annan mun vauvalle, mistä te tykkäätte???????
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Jessika = :x
Saanko mä kysyä mikä sun nimi on,niin saan sitten oksentaa myös kun sen kuulen :x
Onko oma nimesi jessika vai lapsesi nimi, kun noin henkilökohtaisesti asian otat??

Enkä ole hölmö minä tiennyt että tuo hymiö on oksennus-hymiö.

Täällä kerran listattiin nimiä, ja mun lasteni nimet oli kaikkien (?) mielestä tylsiä, yöööök, jne

Mutta itse olen ylpeä ja nimivalintaan tyytyväinen, ei ole n.s. muotinimi, eikä samassa ikäluokassa muutenkaan ole tätä nimeä kovin paljon, mutta ei ole näitä vanhan ajan vaari-nimiä, vaan enemmänkin tätä nimeä esiintyy joskus 80 luvulla syntyneissä, sekä 60 luvulla syntyneissä.. nimi on perussuomalainen nimi, jota annetaan kautta vuosikymmenten harvakseltaan, muotinimi se oli 60 luvulla syntyneillä käsittääkseni. :)

 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:
Ehdottomasti Matleena. Täälläkin on kerrottu esimerkkejä Jessikoista, joita on haukuttu nimen takia siaksi ym.
No toi meidän pieni porsas on just päikkäreillä :LOL: :heart:
aha, no sieltä se tulikin.
no, en minä omalleni jessikaa laittaisi nimeksi. Enkä jesse, jennika, jannika jne jne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:
Ehdottomasti Matleena. Täälläkin on kerrottu esimerkkejä Jessikoista, joita on haukuttu nimen takia siaksi ym.
No toi meidän pieni porsas on just päikkäreillä :LOL: :heart:
aha, no sieltä se tulikin.
no, en minä omalleni jessikaa laittaisi nimeksi. Enkä jesse, jennika, jannika jne jne.
Eikä mua häiritse että sä et sitä nimeä lapsilles laittais,kukin laittaa sen mistä itse tykkää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Jessika = :x
Saanko mä kysyä mikä sun nimi on,niin saan sitten oksentaa myös kun sen kuulen :x
Siis saan kai mä nyt oman mielipiteeni sanoa? Ilmeisesti Jessika on lapsesi nimi, ja pahoitteluni jos loukkaannuit MINUN mielipiteestäni. Kummaa touhua. :eek:
En mä loukkaantunut,kysyin vain mikä sun nimes on =)
Tolleenko sä sanot myös irl jos kuulet sanan Jessika/Jessica?
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Jessika = :x
Saanko mä kysyä mikä sun nimi on,niin saan sitten oksentaa myös kun sen kuulen :x
Siis saan kai mä nyt oman mielipiteeni sanoa? Ilmeisesti Jessika on lapsesi nimi, ja pahoitteluni jos loukkaannuit MINUN mielipiteestäni. Kummaa touhua. :eek:
En mä loukkaantunut,kysyin vain mikä sun nimes on =)
Tolleenko sä sanot myös irl jos kuulet sanan Jessika/Jessica?
Miksi mä noin sanoisin IRL, jos kuulen Jessika-nimen? En kai mä nyt missään ala huutamaan, että "hyi helvetti kuulitteko jonkun nimi on Jessika?!" Tässä ketjussa kysyttiin nimenomaan mielipiteitä, ja minä kerroin omani. Noin muuten minulle on yks ja sama minkä nimisiä ihmisiä tämä maapallo päällään kantaa. Mutta jos minun mielipidettäni johonkin asiaan kysytään, kerron sen kyllä, enkä näe siinä mitään väärää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Jessika = :x
Saanko mä kysyä mikä sun nimi on,niin saan sitten oksentaa myös kun sen kuulen :x
Siis saan kai mä nyt oman mielipiteeni sanoa? Ilmeisesti Jessika on lapsesi nimi, ja pahoitteluni jos loukkaannuit MINUN mielipiteestäni. Kummaa touhua. :eek:
En mä loukkaantunut,kysyin vain mikä sun nimes on =)
Tolleenko sä sanot myös irl jos kuulet sanan Jessika/Jessica?
Miksi mä noin sanoisin IRL, jos kuulen Jessika-nimen? En kai mä nyt missään ala huutamaan, että "hyi helvetti kuulitteko jonkun nimi on Jessika?!" Tässä ketjussa kysyttiin nimenomaan mielipiteitä, ja minä kerroin omani. Noin muuten minulle on yks ja sama minkä nimisiä ihmisiä tämä maapallo päällään kantaa. Mutta jos minun mielipidettäni johonkin asiaan kysytään, kerron sen kyllä, enkä näe siinä mitään väärää.
No hyvä =)
 

Yhteistyössä