Mielipiteitä nimestä Henni

  • Viestiketjun aloittaja Liia
  • Ensimmäinen viesti
Kiva nimi =) Itse ole harkinnut Enniä.

Hennejä on kastettu tänä vuonna vain 16 eikä heitä ole yhteensäkään kuin alle 1300, joten ei kovin yleinen ole ollut missään vaiheessa, eikä missään suosituimpien listassa tänäkään vuonna.
 
Minun entisessä työpaikassa oli yks Henni tyttönen ja oikein suloinen oli sekä tyttö että nimi! Itselläkin on mielessä käynyt että jos joskus tytön saan niin se voisi olla yksi vaihtoehto.
 
henni
joo, ihana nimihän mulla on ;)) oon siis henni ja aina ollu tyytyväinen mun nimeen koska harvoin tapaa saman nimisiä ja useesti moni käy sanomassa: "en oo koskaan kuullukkaan samanlaista nimee, tosi ihana nimi!!"
 
Henni
Alkuperäinen kirjoittaja henni:
joo, ihana nimihän mulla on ;)) oon siis henni ja aina ollu tyytyväinen mun nimeen koska harvoin tapaa saman nimisiä ja useesti moni käy sanomassa: "en oo koskaan kuullukkaan samanlaista nimee, tosi ihana nimi!!"
Minunkin nimeni on Henni, ja olen kovin tyytyväinen myös juuri sen takia ettei meitä ole joka nurkan takana ;) Henni on kaunis nimi josta kyllä useammat pitää ja minusta se on hienoa ettei kaikilla ole samanlaista nimeä :)
 

Yhteistyössä