Mielipiteitä naapurin valitukseen liittyen?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:n aloituksessa lukee ihan selvästi, että ap ei halua luopua soittorasiasta koska pitäisi alkaa heräämään kello 6. Mutta häntä ei haittaa, että naapuri herää kello 6. Hänen lapsensa herättämänä, koska saa siis leikkiä itsekseen huoneessa, kunhan vaan ei herätä vanhempiaan, jotka nukkuvat toisessa päässä huoneistoa ovien takana.

Poika EI LEIKI, vaan vetää yhden kerran soimaan sen masiinan, soitto kestää ehkä puolisen minuuttia. Tämän jälkeen poika jatkaa untaan.
Ja ei me hei oikeesti missään lukaalissa asuta, meidän sängyn ja pojan sängyn välillä on ehkä n. 3-4 metriä matkaa, välissä on vain pieni aula/porraskuilu (kaksikerroksinen asunto). Eli ei nukuta toisessa päässä huoneistoa! Tai joo nukutaan, kun huoneet on toinen toisella seinustalla asuntoamme. Mutta kun asunto on yht. 86 neliötä, jaettuna kahteen kerrokseen, niin yhden kerroksen pinta-ala äkkiä laskettuna on 43 neliötä. Joten ei siinä kauhean kaukana olla.
Voi luoja tuota järjen juoksua. Hiljaisuus aikana ei soitella pianoa, ei lasten äänteleviä leluja ym. NIihin herää yöllä.

Miksi ihmiset, joilla ei ajatus jaksa mennä omaa napaa edemmäs, tekevät lapsia?
mites se lapsi joka sitten heräisi kello kuusi pidettäisi hiljaisena siihen saakka että hiljasuusaika päättyy? mä en edelleenkään usko et se ääni on kova.... saahan kerros- ja rivitalossa katsoa telkkariakin kello kymmenen jälkeen illalla
Kuka antaisi naapurin soittaa pianoa? Noissa soittimissa on aivan samanlainen ääni. Meilläkään ei ole soitinta, ja lapset ovat hiljaa yöllä. Kun eivät ole tottuneet siihen. Me nousemme ja lapsi tulee viereen.

 
vieras
korvatulpat ei sovi kaikkien korville, ne sattuu joten huono vaihtoehto ehdottaa sitä naapureille. itse en ainakaan niitä suostuis joka yö pitämään.
nuorelle tytölle klo 6 aamulla voi olla vielä täysi yö. hän saattaa valvoa pitkään jolloin nukkuukin tuossa vaiheessa aamua vielä hyvin.
olisiko sinusta oikein että naapurin tyttö soittelisi huilua 23 aikaan, koska se tytön mielestä olisi vielä iltaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Juuri näin.
Ja jos ap:n seinänaapuri soittaisi pianoa tai viulua tai muuta soitinta vain silloin tällöin, ei edes joka yö, vain muutaman kerran viikossa (ihan väheksyen kuten ap itsekin) yöllä tai kello 6 aamulla, niin mitä se ketän haittaa. Ihan normaalia kuten tuo soittorasiakonserttikin, jossa ap:n mukaan on iso ääni.

Ei varmasti haittaisi teistä ketään.
Siis sä et tosissas vertaa viulua, pianoa tai muuta soitinta johonki SOITTORASIAAN!!

Ihan sama ku mä vertaisin sähkökitaran meteliä vaikkapa sauvasekoittimeen!

ja sit rasittaa ku sanotaan ettei yöllä sais vetää vessaa tms.. JA kyllä mä tuun sen vessan yöllä vetämää sano kuka mitä tahtoo.. en jätä pissoja/kakkoja kyl lillumaan sinne yöks! hyi helevetti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
korvatulpat ei sovi kaikkien korville, ne sattuu joten huono vaihtoehto ehdottaa sitä naapureille. itse en ainakaan niitä suostuis joka yö pitämään.
nuorelle tytölle klo 6 aamulla voi olla vielä täysi yö. hän saattaa valvoa pitkään jolloin nukkuukin tuossa vaiheessa aamua vielä hyvin.
olisiko sinusta oikein että naapurin tyttö soittelisi huilua 23 aikaan, koska se tytön mielestä olisi vielä iltaa?
Poika itki yks ilta PUOLI 9:LTÄ. (Yritettiin opettaa nukahtamaan itsekseen, ettei tarvi vanhempaa huoneeseen nukahtaakseen.) Poika itki 3 minuuttia! (katoin kellosta, koska 5 minuutin kohdalla olisin sit menny rauhoittelemaan, ja yrittäny taas jättää nukahtamaan itsekseen).
Patterit alkoi kolista tuon itkun seurauksena!
Eli ilmeisesti tämä neitokainen menee aika aikaisin nukkumaan, näin ollen klo 6 aamulla on ihan järkevä aika, jos kerta uinuu jo puoli 9 illalla.

 
vieras
ap kuuluu ihmisiin, joiden lapset saavat raaputtaa toisten autoja, hehän eivät ymmärrä, ravintoloissa ja kaupoissa juoksevat ja syövät ja juovat, kun eihän he jaksa odottaa. Koulussa opettaja ei osaa koskaan tehdä oikein, kun ei ymmärrä että heidän lapsi on parempi kuin muut. Itsekin tekevät noita kaikkia, syövät kaupoissa ym. siis eivät ota muita huomioon ja kuvittelevat että muut ovat pas.kaa ja he itse ovat ainoat ihmiset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
korvatulpat ei sovi kaikkien korville, ne sattuu joten huono vaihtoehto ehdottaa sitä naapureille. itse en ainakaan niitä suostuis joka yö pitämään.
nuorelle tytölle klo 6 aamulla voi olla vielä täysi yö. hän saattaa valvoa pitkään jolloin nukkuukin tuossa vaiheessa aamua vielä hyvin.
olisiko sinusta oikein että naapurin tyttö soittelisi huilua 23 aikaan, koska se tytön mielestä olisi vielä iltaa?
Poika itki yks ilta PUOLI 9:LTÄ. (Yritettiin opettaa nukahtamaan itsekseen, ettei tarvi vanhempaa huoneeseen nukahtaakseen.) Poika itki 3 minuuttia! (katoin kellosta, koska 5 minuutin kohdalla olisin sit menny rauhoittelemaan, ja yrittäny taas jättää nukahtamaan itsekseen).
Patterit alkoi kolista tuon itkun seurauksena!
Eli ilmeisesti tämä neitokainen menee aika aikaisin nukkumaan, näin ollen klo 6 aamulla on ihan järkevä aika, jos kerta uinuu jo puoli 9 illalla.
Onhan tuo hölmöä tytöltäkin alkaa heti pattereita paukuttamaan!
Eiköhän kannattas ottaa soittorasia pois pojalta, sehän kun on näköjään sellainen tapa pojalla kuin joillain tutin syönti. opettaa poika pois tuosta tavasta. jos pattereiden paukuttelu vielä jatkuu senkin jälkeen niin paukutelkaa takasin tai mene valittamaan paukuttelusta naapurin naiselle.
vanhoissa soittorasioissa on kyllä kova ääni, enneaikaan kun ei ollut vielä säännöksiä niiden äänenvoimakkuuksista niikuin nykyään.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:n aloituksessa lukee ihan selvästi, että ap ei halua luopua soittorasiasta koska pitäisi alkaa heräämään kello 6. Mutta häntä ei haittaa, että naapuri herää kello 6. Hänen lapsensa herättämänä, koska saa siis leikkiä itsekseen huoneessa, kunhan vaan ei herätä vanhempiaan, jotka nukkuvat toisessa päässä huoneistoa ovien takana.

Poika EI LEIKI, vaan vetää yhden kerran soimaan sen masiinan, soitto kestää ehkä puolisen minuuttia. Tämän jälkeen poika jatkaa untaan.
Ja ei me hei oikeesti missään lukaalissa asuta, meidän sängyn ja pojan sängyn välillä on ehkä n. 3-4 metriä matkaa, välissä on vain pieni aula/porraskuilu (kaksikerroksinen asunto). Eli ei nukuta toisessa päässä huoneistoa! Tai joo nukutaan, kun huoneet on toinen toisella seinustalla asuntoamme. Mutta kun asunto on yht. 86 neliötä, jaettuna kahteen kerrokseen, niin yhden kerroksen pinta-ala äkkiä laskettuna on 43 neliötä. Joten ei siinä kauhean kaukana olla.
Voi luoja tuota järjen juoksua. Hiljaisuus aikana ei soitella pianoa, ei lasten äänteleviä leluja ym. NIihin herää yöllä.

Miksi ihmiset, joilla ei ajatus jaksa mennä omaa napaa edemmäs, tekevät lapsia?
Miksi ihmiset, jotka eivät osaa muuta kuin loukata muita ihmisiä, saavat palstailla?
Vaikka me ollaankin itsekkäitä ja röyhkeitä paskoja, ni me ehkä kuitenkin rakastetaan tuota poikaa enemmän kuin mitään tässä maailmassa! Ja sinä ilkeät sanoa, että meidän ei olis pitäny tehdä ollenkaan lapsia? Mene nyt helvetti soikoon vähän itseesi ja mieti mitä kirjoitat!! Et ikinä uskaltaisi sanoa tuota minulle kasvotusten. Mieti aina kirjoittaessasi, uskaltaisitko sanoa saman kasvotusten. Se on netikettiä.
Onko sinulla oikeus pilata muiden elämä, koska sinulla on lapsi?

Vaikka rakastaa itseään ja omaa lasta, muutkin ovat silti olemassa ja heillä on samat oikeudet kuin teillä.

Aikuisuus on velvollisuuksia, ja jos et kykene näkemään että teillä on velvollisuus noudattaa hiljaisuussääntöjä, ette ole aikuisia.
 
Ninni
Siis järetön ku täällä on taas NAURETTAVIA vastauksia!!! Kertakaikkiaan... Mulla on ainaki ihan sympatiat sun puolella, Ippu!
Jos muuttaa rivariin tai kerrostaloon, ääniä kuuluu ihan varmasti, niille ei voi mitään! Sinä olet kuitenkin tehnyt parhaasi vaimentaaksesi soittimen, joten nyt ei naapureilla pitäisi olla enää mitään sanottavaa. Ja jos se edelleen häiritsee, ni sitten ei voi mitään!! Eikai kukaan ota pieneltä lapselta soittorasiaa pois, niin että tämä heräisi aina aamuisin klo:6..

Ja sitäpaitsi,te Ipun morkkaajat, jotka haukuitte häntä laiskaksi... Miettikääpä sitä, jos Ippu ottaisi soittorasian pois jolloin poika heräisi aina klo:6 aamulla. Miettikää, mitä ääniä siitä syntyisi, kun poika ja olettaen koko perhe heräisi sitten siihen aikaan!?!? Tulisi kaikenmaailman kolinaa, puhumista, itkua, naurua, leikinääniä, wc:ssä käyntiä ja kaikkea muuta arkeen kuuluvaa ääntä!! Voisiko lukionuori sitten nukkua hyvin!?!?!?!?!?!??!?!?!? ELi uskon että tuo soittorasia on se pienempi paha...

Mut täällähän nyt asiasta ku asiasta saa naurettavia vastauksia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Siis järetön ku täällä on taas NAURETTAVIA vastauksia!!! Kertakaikkiaan... Mulla on ainaki ihan sympatiat sun puolella, Ippu!
Jos muuttaa rivariin tai kerrostaloon, ääniä kuuluu ihan varmasti, niille ei voi mitään! Sinä olet kuitenkin tehnyt parhaasi vaimentaaksesi soittimen, joten nyt ei naapureilla pitäisi olla enää mitään sanottavaa. Ja jos se edelleen häiritsee, ni sitten ei voi mitään!! Eikai kukaan ota pieneltä lapselta soittorasiaa pois, niin että tämä heräisi aina aamuisin klo:6..

Ja sitäpaitsi,te Ipun morkkaajat, jotka haukuitte häntä laiskaksi... Miettikääpä sitä, jos Ippu ottaisi soittorasian pois jolloin poika heräisi aina klo:6 aamulla. Miettikää, mitä ääniä siitä syntyisi, kun poika ja olettaen koko perhe heräisi sitten siihen aikaan!?!? Tulisi kaikenmaailman kolinaa, puhumista, itkua, naurua, leikinääniä, wc:ssä käyntiä ja kaikkea muuta arkeen kuuluvaa ääntä!! Voisiko lukionuori sitten nukkua hyvin!?!?!?!?!?!??!?!?!? ELi uskon että tuo soittorasia on se pienempi paha...

Mut täällähän nyt asiasta ku asiasta saa naurettavia vastauksia...

Kumma juttu kun mä oon luullu aina et lapsen voi opettaa nukahtamaan ilman tollasia soittorasioitakin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Ihan en kaikkia viestejä viitsinyt lukea mutta :LOL: :LOL: :LOL: Siis kyseessä on nyt SOITTORASIA eikä se että lapsi vaikka soittaisi rumpuja kuudelta aamulla. Jotain sentään pitää sietääkin kun rivitalossa asuu... itse en olisi kehdannut edes valittaa, tai jos asia olisi oikein häirinnyt niin sitten sanonut asiasta tosi nätisti ja vähän anteeksipyytäen. =)

Mun mielestä hoidit hienosti tämän asian Ippu. =) Yksi mahdollisuus on vielä virittää soittorasia niin ettei ole seinässä kiinni, jos se vaikka resonoi sille toiselle puolelle seinästä.
täyspeesi tähän! Ja ap.lle jätä vaan kommentoimatta noi harmaan vierailijan veetuilut, sehän vaan provoo sua! Epäilenpä kovasti, että noin kusipäistä ihmistä on oikeasti edes olemassa! Taitaa olla vaan erittäin tylsistynyt ihminen juuri tällä hetkellä!=)

 
No joo mun mielipide on se, että ajattele asia toisinpäin. Mitäs jos se lukiolais likka alkais joka aamu kuuden aikaan soittelemaan jotain soitinta ja herättäis teidän lapsen. Sit kun sä valittaisit asiasta niin sulle sanottais, että voi, voi ei voi auttaa, likka joutuu terapia miselessä soittelemaan joka aamu. Vois olla, että suokin ottais aika paljon kupoliin.
 
Mitäs jos sijoitatte soittorasian muualle. Vaikka sängyn viereen lattialle aina yöajaksi. Ja sitten käyt itse kuuntelemassa kuinka lujaa ääni oikeasti kuuluu.

(En muuten lukenut koko ketjua, joten samat neuvot on varmaan jo tulleetkin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Joo no mäpä alan nyt ompelee sille masiinalle sitä pussia, laitanpa teille iloksenne sit vaikka kuvan, että mitä sain aikaiseksi.
Oikein reipasta päivänjatkoa kaikille! :flower: =)
Sulle kans ippu! Tuleekohan siitä sun ompelukoneestakin ihan liian kova ääni!?=) :LOL:
Vai käsinkö ajattelit väkertää? Ei ainaskaan tulis valituksia....Apuvah sanon minä! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Joo no mäpä alan nyt ompelee sille masiinalle sitä pussia, laitanpa teille iloksenne sit vaikka kuvan, että mitä sain aikaiseksi.
Oikein reipasta päivänjatkoa kaikille! :flower: =)
Sulle kans ippu! Tuleekohan siitä sun ompelukoneestakin ihan liian kova ääni!?=) :LOL:
Vai käsinkö ajattelit väkertää? Ei ainaskaan tulis valituksia....Apuvah sanon minä! :eek:
No voi ei, tuotapa en hoksannutkaan! Ei muuta ku käsin ompelemaan! Mut pitää olla tarkkana ettei vaan neula pääse putoomaan lattialle! :LOL:

 
Aika uskomattomia kommentteja useallakin tästä aiheesta. Eihän kenenkään naapuri voi sanella saako soittaa soittorasiaa kotonaan! :eek: Vaikka sitten klo.6 aamulla..
Joku piano tms olis ihan eri asia, mutta soittorasia.. haloo |O
Mitäs jos heillä olisi koliikkivauva joka itkisi yöt läpeensä? Tai tuollainen 1v4kk kun meillä, joka "herää" sen tuhannen kertaa itkemään yön aikana ja jos siihen auttais joku soittorasia niin takuuvarmasti soittaisin sitä vaikka klo.3 yöllä että saisin neidin takas nukkumaan. Se tuntikausien taistelu unta vastaan on varmasti rasittavampaa kun yksikään olemassaoleva soittorasia.
(ilmankos meidän lastenhuoneen puoleinen naapuri ei juurikaan viihdy kotona, käy vaan silloin tällöin kääntymässä :whistle: )
Mutta siis asiaan, kyllä mun mielestä tuollainen soittorasia kuuluu niihin lapsiperheen elämisen ääniin. Täydellistä hiljaisuutta kaipaavan täytynee harkita omakotitaloon muuttoa, niin se vaan on.
 
tääläkö siis ihan tosissaan verrataan SOITTIMIA SOITTORASIAAN??!! voi elämä!!

eipä kai sitten saa kännykkäkään vahingossakaan soida 6 aikaa aamulla ku siinä on samanlainen ääni jollei kovempiki!

jos oikeesti ihmiset ei kestä asumisen ääniä nii muuttakoot maan alle tai maalle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Joo no mäpä alan nyt ompelee sille masiinalle sitä pussia, laitanpa teille iloksenne sit vaikka kuvan, että mitä sain aikaiseksi.
Oikein reipasta päivänjatkoa kaikille! :flower: =)
Sulle kans ippu! Tuleekohan siitä sun ompelukoneestakin ihan liian kova ääni!?=) :LOL:
Vai käsinkö ajattelit väkertää? Ei ainaskaan tulis valituksia....Apuvah sanon minä! :eek:
No voi ei, tuotapa en hoksannutkaan! Ei muuta ku käsin ompelemaan! Mut pitää olla tarkkana ettei vaan neula pääse putoomaan lattialle! :LOL:
Aivan...Jos nyt sit ihan ekax vuoraisit sen huoneen kokonaan jossa ajattelit neulaa käyttää, ihan varmuuden vuoksi! Sitähän ei koskaan tiedä jos se neula tippuis pariinkin otteeseen! :LOL:

 
Sanni
En jaksanut lukee kun ekan ja vikan sivun, mutta Chrissyn ja Emmi06:n kanssa samoilla linjoilla.
Paljon enempi ääntä tulee, jos koko perhe nousee ylös klo 6.
Silloin vois laittaa telkat, radiot yms päälle, ei sitä voi kieltää, ja varmana hiljasellakin tulee samanmoinen ääni kuin yhdestä soittorasiasta.
Saati sitten jos lapsi vaikka itkis klo kuudesta sinne klo kaheksaan...
Kyllä muakin välillä ärsyttää, kun alakerrassa pimpotetaan pianoa yhdeksän aikaa illalla, kun yritän lapsia nukuttaa, mutta elämää se vaan on...
Aika kärkkäitä kommentteja kyllä joillain ollut...
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Joo no mäpä alan nyt ompelee sille masiinalle sitä pussia, laitanpa teille iloksenne sit vaikka kuvan, että mitä sain aikaiseksi.
Oikein reipasta päivänjatkoa kaikille! :flower: =)
Sulle kans ippu! Tuleekohan siitä sun ompelukoneestakin ihan liian kova ääni!?=) :LOL:
Vai käsinkö ajattelit väkertää? Ei ainaskaan tulis valituksia....Apuvah sanon minä! :eek:
No voi ei, tuotapa en hoksannutkaan! Ei muuta ku käsin ompelemaan! Mut pitää olla tarkkana ettei vaan neula pääse putoomaan lattialle! :LOL:
Aivan...Jos nyt sit ihan ekax vuoraisit sen huoneen kokonaan jossa ajattelit neulaa käyttää, ihan varmuuden vuoksi! Sitähän ei koskaan tiedä jos se neula tippuis pariinkin otteeseen! :LOL:
Ja muistathan sitten varmasti nuolasta sen langanpään märäksi, ettei se rahise liikaa kun laitat sen neulansilmään ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Joo no mäpä alan nyt ompelee sille masiinalle sitä pussia, laitanpa teille iloksenne sit vaikka kuvan, että mitä sain aikaiseksi.
Oikein reipasta päivänjatkoa kaikille! :flower: =)
Sulle kans ippu! Tuleekohan siitä sun ompelukoneestakin ihan liian kova ääni!?=) :LOL:
Vai käsinkö ajattelit väkertää? Ei ainaskaan tulis valituksia....Apuvah sanon minä! :eek:
No voi ei, tuotapa en hoksannutkaan! Ei muuta ku käsin ompelemaan! Mut pitää olla tarkkana ettei vaan neula pääse putoomaan lattialle! :LOL:
Aivan...Jos nyt sit ihan ekax vuoraisit sen huoneen kokonaan jossa ajattelit neulaa käyttää, ihan varmuuden vuoksi! Sitähän ei koskaan tiedä jos se neula tippuis pariinkin otteeseen! :LOL:
Ja muistathan sitten varmasti nuolasta sen langanpään märäksi, ettei se rahise liikaa kun laitat sen neulansilmään ;)
hahahahahahahahahha!!!!!
 
mom
enkä antaisi lapseni "metelöidä" aamukuudelta. mun mielestä klo 7-23 kuuluu normaalin elämisen ääniin... siis tuolla aikavälillä ok.

me asutaan kerrostalossa, mutta taidetaan olla ainoa perhe, josta kuuluu elämisen ääniä... heh. että ei se rivitaloelämäkään aina niin hiljaista ole...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
korvatulpat ei sovi kaikkien korville, ne sattuu joten huono vaihtoehto ehdottaa sitä naapureille. itse en ainakaan niitä suostuis joka yö pitämään.
nuorelle tytölle klo 6 aamulla voi olla vielä täysi yö. hän saattaa valvoa pitkään jolloin nukkuukin tuossa vaiheessa aamua vielä hyvin.
olisiko sinusta oikein että naapurin tyttö soittelisi huilua 23 aikaan, koska se tytön mielestä olisi vielä iltaa?
Poika itki yks ilta PUOLI 9:LTÄ. (Yritettiin opettaa nukahtamaan itsekseen, ettei tarvi vanhempaa huoneeseen nukahtaakseen.) Poika itki 3 minuuttia! (katoin kellosta, koska 5 minuutin kohdalla olisin sit menny rauhoittelemaan, ja yrittäny taas jättää nukahtamaan itsekseen).
Patterit alkoi kolista tuon itkun seurauksena!
Eli ilmeisesti tämä neitokainen menee aika aikaisin nukkumaan, näin ollen klo 6 aamulla on ihan järkevä aika, jos kerta uinuu jo puoli 9 illalla.
Mun mielestä ois järkevintä että kertakaikkiaan vaan opettaisitte poikanne pois siitä soittorasiasta. Voihan olla että naapuri on jo niin kauan kuunnellut sitä ääntä ja häiriintynyt siitä niin pahasti ettei enää kykene oikeesti ees antaa sen mennä "läpi korvien" kun tulee niin iso v*tus joka kerta kun kuulee sen äänen. Mitä korvatulppiin tulee, niin musta se ei oo oikein että joutuu kotonaan nukkumaan korvatulpat korvissa. Ja ne jotka sitä puoltaa niin ilman muuta pitää nukkua itse korvatulpat korvissa kotonaan. Muuten on musta tösi törkeetä ees ajatella moista! Mutta sellainen voi puhua joka itse näin toimii.

Ja mä oon kyllä sitä mieltä että kun kerran ap:n mielestä kello kuus on aamua niin hän voi vallan hyvin nousta lapsensa kanssa ylös ja heittää rasian mäkeen. Jotenkin vaan paistaa niin läpi se että ap:n on saatava nukkua mutta muut voivat jo herätä kello kuus.

Mutta hienosti toimit tän tilanteen suhteen ja jos valitusta tulee lisää niin nakkaa ny se vehje jo mäkeen. Siinä ei kauaa mee kun poikas oppii siitä pois.

Ja mä oon kyllä sitä mieltä että itekin herkkäunisena häiriintyisin soittorasian pimputuksesta. En varmastikaan heti mutta kun aikaa kuluu niin pinna lyhenee....ja sit siin varmaan kävis jännittää jo sitäkin että soiko se tänä aamuna, et oikein sillai omalla tavallaan pelolla ja jännityksellä sitä odottais et pirahtaako se soimaan.....Jos nyt kukaan ymmärtää mitä tarkoitan....Mutta siis mä väitän että kaikki jotka ovat häiriintyneet naapurin metelöinnistä/tavoista niin heillä on täydet sympatiat tän tytön puolella.
 

Yhteistyössä