Mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummissaan

Vieras
Miehelle oli tullut facebookissa kaveripyyntö naiselta joka seurustelee kerran näkemämme ihmisen kanssa. Tämä kenen kanssa hän seurustelee ei ole mieheni kaveri fb:ssa.

Aikani kyseltyä et kuka toi nainen on, mieheni kertoi tämän olevan nainen joka on töissä huoltoasemalla jossa he käy päivittäin työkavereiden kanssa kahvilla....Epäilykset heräs välittömästi..

mita vittua tämä nyt on? Mitä TE olisitte mieltä?

Mitä olisin mieltä?

Öö, en mitään?

a) en kyttää mieheni nettituttuja
b) minua ei häiritse naispuoliset tuttavuudet
c) jos en luota, usein se on oma ongelmani ja siihen pitää paneutua muuten kuin syyttämällä aiheetta
d) jos epäilyksiä, keskustelisin mieheni kanssa

En mitään.
Mieshän ilmiselväksi tuntee tyypin koska käyvät siellä joka päivä.
Mulla on fb kavereista varmaan suurin osa sellaisia ketä mun mies ei tunne- vanhoja koulu- ja duunikavereita yms.
Toi on musta ihan sama juttu.

Huvittavaa, miten ihmiset elää fb:ssa ikään kuin toista elämäänsä. Minun mielestäni huoltsikkanaiset eivät kuulu fb-ystäviin. Jos miehesi on viisas, hän vastaa, että johan me siellä huoltsikalla rupattelemme päivittäin.

No mitä sitten.

Mies käy työkavereiden kanssa päivittäin huoltiksella ja tietenkin siellä moikataan myyjää.
Itsekin vaihdan muutaman sanan lähikaupan kassatädin kanssa, kun useamman kerran viikossa kassalla nähdään.

Jos tämä nainen nyt sitten lähetti kaverikutsun kun haluais vaikka silloin tällöin jutella.
Mitä sitten?
Ei tuo fb mikään deittipalsta ole. Voihan sitä kirjoitella ihmisten kanssa.

mä olen sitä mieltä että millaisia parisuhteita teillä on jos pitää keskittyä johonkin Fb kavereihin..
Tehkää yhdessä jotain tervettä niin ei tarvi olla mustasukkainen jostain puolitutun tilapäivityksen
takia :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olen sitä mieltä että millaisia parisuhteita teillä on jos pitää keskittyä johonkin Fb kavereihin..
Tehkää yhdessä jotain tervettä niin ei tarvi olla mustasukkainen jostain puolitutun tilapäivityksen
takia :D

peesi!

Yhteistyössä