Mielipiteitä ja kokemuksia toisena olemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt todellakin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt todellakin harmaa

Vieras
Moralisoinnin voi jättää, koska tiedän, että olen nyt salaa suhteessa enkä ole vielä päättänyt mitä teen, jätänkö ja otan uuden vaiko olen tässä vaiko loppuuko suhde. Täältä ei saa varmaan kuin naisten mielipidettä ja nyt tilanne on niin päin, että minä naisena olen kahden miehen välissä. Mut kysyisin silti, että mitä mahtaa ajatella se joka aloittaa suhteen varatun kanssa. Onko sillä ajatuksena, että toinen jättää kaiken taakseen ja aloittaa uuden elämän? Vai onko mitään ajatuksia? Huomaan ihan vahingossa olevani aika syvällä seurustelussa vaikkei tässä näin pitänyt käydä. En salannut mitään, alusta asti oli toiselle selvää mihin lähtee eli kaikki faktat tiesi kyllä, mutta silti näyttää olevan nyt täysillä valoilla liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei muita mielipiteitä:
Ala-arvoista touhua.

Nyt vaan kävi niin, että tapasin ihmisen joka on minulle kovasti sopiva vasta sitten kun olin jo elämäni järjestänyt tietynlaiseksi enkä silloin kun olin vapaa sinkkuihminen. Teen päätökseni ihan kohta ja siirryn taas kunnon kansalaiseksi, mutta olisin halunnut kuulla miten kokee se joka joutuu olemaan tässä se toinen joka saa sitten aikaa jos sitä jäljelle jää?

Ei kokemusta eikä aikomusta, mutta uskoisitko voivasi luottaa siihen, ettet sinä jossain vaiheessa ole se, joka vaihdetaan uuteen vaimoon? Jos siis tuon varatun miehen omaksesi saisit?

Minä en moralisoi. Elämä ei aina mene tietyn kaavan mukaan. En osaa oikein kuitenkaan neuvoa mitään, sun täytyy itse tehdä ratkaisusi. Ja sama mihin päädyt, niin aina joku pahoittaa mielensä. Se jäi kiinnostamaan, että onko tämä salarakas vapaa? Ja vaikka sanoisikin olevansa, niin onko ihan oikeasti? Pelimiehiäkin on kovasti liikkeellä, ja kannattaa olla varovainen, eikä saa olla myöskään liian herkkäuskoinen kaikkiin juttuihin mitä sulle luvataan. Salasuhteesta saa varmasti hetken huuman, mutta pidemmän päälle on hyvin raskas ja kuluttava elämäntapa. Mieti tarkkaan eri vaihtoehdot ja kumppaneiden hyvät ja huonot puolet. Voi myös huonossa tapauksessa käydä niin, että huomaatkin jääväsi ihan yksin. En halua pelotella, mutta kaikki on mahdollista. Tsemppiä sulle!

Mä olen ollut se toinen nainen ja näin kävi:
Tapasin miehen arkena, selvin päin ym. ja alettiin tapailemaan, ihastuin mieheen kovasti, koska meillä oli tosi kivaa yhdessä. Olin hieman aiemmin eronnut, joten nautin siitä kun mies huomioi minua ja teimme paljon kaikke kivaa, kunnes kysyin häneltä onko hän sinkku? Yllätys, yllätys, han oli naimisissa ja kahden lapsen isä.
Järkytyksestä toivuttuani päätin jäädä suhteeseen siksi aikaa kun se kivaa olisi, olinhan jo rikkonut periaatettani, etten koske varattuun mieheen(tosin silloin tietämättäni). Tällöin tiesin, etten tulisi olemaan koskaan se ykkönen miehen elämässä, enkä myös miestä koskaan voisi itselleni ottaa, koska en voisi luottaa häneen.
Homma oli kivaa vielä muutaman kuukauden, kunnes huomasin tulleeni raskaaksi. Tällöin mies sai jalat alleen ja palasi oman vaimonsa luo.
No minä sain maailman ihanimman lapsen, mutta ehkä sieman alhaisella tavalla.

Eli mieti tarkkaan, ettei jää luu vetävän käteen ja olet kohta ilman molempia miehiä.

Tuo luottamuspula on varmasti asia, joka tulisi myös eteen. Voisitko luottaa mieheen, joka on kerran pettänyt, monesti tekee sen uudestaankin. Ja luottaako mies sinuun loppupeleissä niin paljon, että alkaisi vakavampaan suhteeseen, koska olet myös pettäjä. Tosin en edelleenkään ole varma, onko Ap:n salarakas varattu, mutta näitä vain tuli mieleen tuosta toisen vieraan kirjoituksesta. Vaikeita juttuja.

Vieraan kommentista sellainen huomio, että pelkäätkö ap. kovin paljon yksinjäämistä? Yksinolossa ei pitäisi olla mitään pelättävää ja se saattaa olla huomattavasti parempi vaihtoehto kuin huonossa suhteessa. Jos siis nykyisessä miehessä on vikaa...

Jos tuntee olonsa kotoisaksi sekä yksin että parisuhteessa eläessä, niin ei pitäisi olla mitään syytä vaihtaa suoraan suhteesta toiseen tai pitää sivusuhteita! Jos ei voi elää nykyisen kanssa, niin eroaa ja etsii sitten vasta uuden!

Yhteistyössä