Mielipiteesi juhlatarjoiluista?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Jos juhlissa on tarjolla

kinkkuvoilepäkakkua
lohi-purjopiirakkaa
kasvis-juustopiirakkaa

TAI

kinkkuvoilepäkakkua
lohi-pastasalaattia
mozzarellasalaattia

JA

tiikeri- tai muuta kuivakakkua
kierrepullia
kampanisuja
minttukrokanttikakkua

kahvia
teetä
kotikaljaa
mehua
kivennäisvettä

niin onko tarpeeksi eri sortteja? Jos ei, niin mitä lisäisit? Jos liikaa, mikä pois? Niin ja kumpi noista suolaisista vaihtoehdoista: piirakat vai salaatit?

toi toinen vaihtoehto noista siis toi voileipäkakku ja salaatit. Tuon tiikerikakun jättäisin pois, tekisin vaiks makeita tuulihattuja tilalle, tai sit en mitää.. Mut muute kaiken kaikkiaan tosi hyvät tarjoilut :)

Ensimmäisessä vaihtoehdossa kaikki kolme on oikeastaan samaa tavaraa, vain vähän eri täytteillä. Valinnanvara jää vähiin.

Itse valitsisin noista: kasvis-juustopiirakka, kinkkuvoilepäkakku, lohi-pastasalaatti ja mozzarellasalaatti.

Aika rasvainen ja raskas minun (ja myös omien vanhempieni > 65 v.) makuun. Kaipaisin itse tuohon jotain raikasta ja hedelmäistä... joko suolaisiin tai makeisiin.

Hyvältä kuulostaa. Enemmän oon piirakoiden ystävä, mutta salaateissakaan ei ole mitään vikaa :) Eli kummin vain itse tykkäät. Tai sitten yksi salaatti ja yksi piirakka. Onko vieraissa kasvisruokailijoita?

Alkuperäinen kirjoittaja nam:
Hyvältä kuulostaa. Enemmän oon piirakoiden ystävä, mutta salaateissakaan ei ole mitään vikaa :) Eli kummin vain itse tykkäät. Tai sitten yksi salaatti ja yksi piirakka. Onko vieraissa kasvisruokailijoita?

Yksi, joka EHKÄ tulee.

Itse haluaisin mieluummin salaatteja, mutta tiedän, että vanhempi väki ei niistä niin perusta... ääh, vaikeaa :xmas:

Salaatit. Kierrepullat ja kampanisut ovat minusta hyvin samanlaista tarjottavaa, toisen voisin vaihtaa vaikkapa johonkin makeaan piirakkaan, kun sitä ei listassa ole (esim. marjapiirakka).

Mutta maistuis mulle kyllä tuollaisenaankin =)

Tämä ehdottomasti :

kinkkuvoilepäkakkua
lohi-pastasalaattia
mozzarellasalaattia

JA

tiikeri- tai muuta kuivakakkua
kierrepullia
kampanisuja
minttukrokanttikakkua

kahvia
teetä
kotikaljaa
mehua
kivennäisvettä

Kuivakakku pois ja tilalle mango-juustohyydykekakku. Se on raikas ja ainakin meidän juhlissa loppuu ensimmäisten joukossa.

Muuten menu on tosi NAM, teet sitten salaattia tai piirakkaa. Ja onnea valmistumisen johdosta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuivakakku pois ja tilalle mango-juustohyydykekakku. Se on raikas ja ainakin meidän juhlissa loppuu ensimmäisten joukossa.

Muuten menu on tosi NAM, teet sitten salaattia tai piirakkaa. Ja onnea valmistumisen johdosta! :)

Mut onkse hölmöä, jos on kahta eri hyydykekakkua?

Niin, ja kiitos :).

Jos vielä otat huomioon keliakian ja laktoosi-intoleranssin. Edes vähän jotain, mikä sopii myös heille. Itse keliaakikkona olen monta kertaa juonut pelkää kaffetta muiden herkutellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Primavera:
Jos vielä otat huomioon keliakian ja laktoosi-intoleranssin. Edes vähän jotain, mikä sopii myös heille. Itse keliaakikkona olen monta kertaa juonut pelkää kaffetta muiden herkutellessa.

Tulijoissa ei ole yhtään keliaakikkoa ja kakki teen hylaan, kun olen itsekin laktoosi-intolerantikko.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mut onkse hölmöä, jos on kahta eri hyydykekakkua?

Niin, ja kiitos :).

Eiks tuo minttukrokantti ole sellaista suklaista? Jos kyllä, niin ovat tarpeeksi erilaisia kakkuja keskenään. Ja kaikki eivät tykkää mintusta.

Yhteistyössä