Mielipiteeni persuista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osa massasta on edelleen Suomessa ja tekevät nyt raiskauksia suomenkansalaisina suomalaisten piikkiin. Se vähentää reilusti ulkomaalaisten prosentuaalista osuutta raiskauksista, vaikka tekijät on samoja.
Näin ne tilastot kaunistuu :/
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
"Lundin yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa käytiin läpi 3 039 raiskauksesta tuomittua henkilöä vuosilta 2000-2015. Miesten osuus oli 99,7 prosenttia. Rikollisista 47,7 prosenttia oli syntynyt ulkomailla. Jos mukaan otetaan henkilöt, joiden vanhemmat ovat syntyneet muualla kuin Ruotsissa, ulkomaalaistaustaisten raiskaajien osuus nousee 60 prosenttiin.

Yli 90 prosenttia raiskaajista oli tuomittu aiemmin jostain rikoksesta ja sosiaalituen varassa eli joka kolmas. Mielenterveyshäiriöistä kärsi viidennes ja saman verran oli päihteiden väärinkäyttäjiä."

Rikkaus ja voimavara.
FMulanin pitäisi saada tutustua lähemmin noihin tyyppeihin, voisi sen ylistyslaulut loppua lyhyeen... :sneaky:
 
Ai kun sä oot nyt ristiny myt umpisuvaksiksi, niin seuraavaksi semmoinen skriptimäinen väkivallanteko? Juu. Sä vaikutat tosi mukavalta pikku persulta.
Oho, siis taidat sittenkin pelätä näitä kultamuniasi, joille haluat avata kaikki portit Suomeen. Ja itse olet siellä jossain maanpaossa, sillälailla... :cautious:

Sinunhan pitäisi ruveta näiden kaikkien sosiaalitantaksi, ja yrittää saada heidät sopeutumaan elämiseen sivistysmaissa. Ei rikoksia, ei väkivaltaa, kunnioitusta naisia kohtaan. Vuohi ei ole arvokkaampi kuin nainen!

"Lundin yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa käytiin läpi 3 039 raiskauksesta tuomittua henkilöä vuosilta 2000-2015. Miesten osuus oli 99,7 prosenttia. Rikollisista 47,7 prosenttia oli syntynyt ulkomailla. Jos mukaan otetaan henkilöt, joiden vanhemmat ovat syntyneet muualla kuin Ruotsissa, ulkomaalaistaustaisten raiskaajien osuus nousee 60 prosenttiin.

Yli 90 prosenttia raiskaajista oli tuomittu aiemmin jostain rikoksesta ja sosiaalituen varassa eli joka kolmas. Mielenterveyshäiriöistä kärsi viidennes ja saman verran oli päihteiden väärinkäyttäjiä."
Rikkaus ja voimavara.
 
vierailija
Persut ovat munattomia lässyttäjiä. Horinaa riittää, mutta mitään eivät saa aikaseksi etenkään haittamaahanmuutolle, vaikka se lie suurin syy, miksi ihmiset persuja äänestää.
 
vierailija
Persut ovat munattomia lässyttäjiä. Horinaa riittää, mutta mitään eivät saa aikaseksi etenkään haittamaahanmuutolle, vaikka se lie suurin syy, miksi ihmiset persuja äänestää.
Sanopa muuta. Siellä on kohta pormestaritentissä henkilö, joka on istunut kunnanvaltuustossa 12 vuotta, nostanut palkkiot, mutta ei ole tehnyt ainuttakaan aloitetta.
 
Deleted member 149094
Oho, siis taidat sittenkin pelätä näitä kultamuniasi, joille haluat avata kaikki portit Suomeen. Ja itse olet siellä jossain maanpaossa, sillälailla...

Sinunhan pitäisi ruveta näiden kaikkien sosiaalitantaksi, ja yrittää saada heidät sopeutumaan elämiseen sivistysmaissa. Ei rikoksia, ei väkivaltaa, kunnioitusta naisia kohtaan. Vuohi ei ole arvokkaampi kuin nainen!
Mä vaan yritän sanoa, et haukkuisit nyt ees oikeeta puuta. Sä teet muuten ittestäs tosi säälittävän.

Ai joko mä asun oikeesti jossain hiekkamaassa? Mä luulin, et se jäis joksikin ohimeneväksi ihme letkautukseksi. ÄLÄ usko kaikkea, mitä tällä palstalla kirjoitellaan.
 
vierailija
Miksikä sua yleisesti haukutaan?
Persuksi tai rasistiksi. Katsos, olen samoilla linjoilla maahanmuuttoasioissa persujen kanssa. Mutta koska en muuten jaa puolueen kanssa samoja arvoja, en kannata persuja. En myöskään kannata vihervasemmistoa. Teiltä öyhöttäjiltä unohtuu usein semmoinen tosiseikka, että Suomessa on muitakin puolueita kuin persut ja vihervasemmisto. Sitten on vielä poliittisesti sitoutumattomat henkilöt, jotka eivät erityisesti kannata mitään puoluetta.
 

Yhteistyössä