Eipä taida nakertaa, jos on kerta kuollut!mahtaa nakertaa.
Pelastusliivejä tai ei mutta väitän että jos kyseessä olisi lähimmäisesi, niin kyllä se vaan hetkauttaisi.Alkuperäinen kirjoittaja mitäs;24058906:Hukkuneet, jotka eivät ole käyttäneet pelastusliivejä, niin eivät jaksa hetkauttaa
No sillähän ne ongelmat ratkeisomapaha on mokansa, mitäs ei osaa ottaa sitä kuningas alkoholia kohtuudella. jos mä saisin päättää kieltäisin alkon lailla ja tilalle laillistaisin kannabiksen.
No eipä ole hukkunut tänä jussina lähimmäisiäni. Ei tuu edes mieleen ketään tuttua joka moista harrastas. Ja ihmiset jotka menevät vesille humalassa, saavat yhtä paljon mun sääliä kun rattijuopot ymsPelastusliivejä tai ei mutta väitän että jos kyseessä olisi lähimmäisesi, niin kyllä se vaan hetkauttaisi.
Joka harrastaa veneilyä siisAlkuperäinen kirjoittaja mitäs;24058969:No eipä ole hukkunut tänä jussina lähimmäisiäni. Ei tuu edes mieleen ketään tuttua joka moista harrastas. Ja ihmiset jotka menevät vesille humalassa, saavat yhtä paljon mun sääliä kun rattijuopot yms
Sama täällä! Kuinka aikuiset voi edelleen olla noin tyhmiä ja välinpitämättömiä?Alkuperäinen kirjoittaja mitäs;24058906:Hukkuneet, jotka eivät ole käyttäneet pelastusliivejä, niin eivät jaksa hetkauttaa
No hyvä ettei sinun läheisimmillesi ole käynyt niin! Harmi että niin monen muulle on.Alkuperäinen kirjoittaja lisäys;24058970:Joka harrastaa veneilyä siis
PeesiIdiootteja suurin osa, mitäs juo..
No olis kannattanut niiden muiden opetella se perusjuttu, mitä vesillä käytetäänNo hyvä ettei sinun läheisimmillesi ole käynyt niin! Harmi että niin monen muulle on.
en nyt tolla mun alkoholi-vastaisuudella tarkoita niinkään noita juhannuksen törttöilyjä vaan sitä että 80% väkivaltarikoksista, tapoista ym on ALKOHOLIN vaikutuksen alaisena tehty. mikähän on luku kannabiksen suhteen?No sillähän ne ongelmat ratkeis
Siltä ajalta kun on tutkittu ei ole löytynyt suomesta yhtään tapausta.en nyt tolla mun alkoholi-vastaisuudella tarkoita niinkään noita juhannuksen törttöilyjä vaan sitä että 80% väkivaltarikoksista, tapoista ym on ALKOHOLIN vaikutuksen alaisena tehty. mikähän on luku kannabiksen suhteen?
Vielä suuremma syyllä; jos on itse aiheutettuja kuolemia kännissä, niin onko ne sitten mitään Juhannuksen uhreja?Jos porukka on kännissä, niin 99% kuolemista on omalla käytyksellä aiheutettettuja. Se 1% on varattu sellaisille tapaturmille ettei ole väliä onko kännissä tai ei, niin ne kuitenkin olisivat tapahtuneet.
MIksei sitten puhuta "Vapun uhreista", vaikka vappuna vedetään viinaa kitusiin vähintäänkin yhtä paljon kuin juhannuksena?Ja kun porukka on kännissä, todenäköisyydet kuolemalle kasvavat. Ja koska juhannus tunnetaan virallisena: "vedetään kunnon perseet" -päivänä, niin on melkein odotettavissa että joku kuolee.