Mielipiteeni juhannuksena kuolleista:

• Viestiketjun aloittaja Bad
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24059117]MIksei sitten puhuta "Vapun uhreista", vaikka vappuna vedetään viinaa kitusiin vähintäänkin yhtä paljon kuin juhannuksena?
Ja tapahtuu pahoinpitelyitä, liikenneonnettomuuksia ynnä muita?[/QUOTE]

Onhan niistäkin ollut puhetta, mutta ei ihan niin suurta numeroa kuin jussista.

[QUOTE="vieras";24059494]Mun serkku hukkui 15 vuotta sitten juhannuksena, täysin selvinpäin oli. Lähtivät veneilemään ja matkalla takaisin saareen nousi myrsky. Toinen serkku pelastui (oli myös selvinpäin, kaikki me jotka oltiin juoneet oltiin maissa). Turha selittää, että kaikki juhannuksena hukkuneet olisi humalassa.[/QUOTE]

Olen pahoillani serkkusi ja muiden selvinpäin juhannuksena kuolleiden puolesta, mutta silti valtaosa porukasta on jussina kännissä, eli silloin ovat tapaturmat ja huonot valinnat enemmän läsnä.

"vieras"
[QUOTE="entä";24059510]Oliko sun serkulla pelastusliivit?[/QUOTE]

Kyllä, molemmilla veneessä olleella oli pelastusliivit. Aallot löivät veneen sisälle, vene upposi, serkut lähtivät uimaan lähimpään saareen. Toinen selvisi, toinen ei.

"vieras"
Olen pahoillani serkkusi ja muiden selvinpäin juhannuksena kuolleiden puolesta, mutta silti valtaosa porukasta on jussina kännissä, eli silloin ovat tapaturmat ja huonot valinnat enemmän läsnä.
Kiitos. Oli kyllä melko sokeeraavaa, en ole tuon juhannuksen jälkeen ollut saaressa tai ylipäänsä vesillä juhannuksena tai muutenkaan. Jäi melkoisen hyvin mieleen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24059527]Kyllä, molemmilla veneessä olleella oli pelastusliivit. Aallot löivät veneen sisälle, vene upposi, serkut lähtivät uimaan lähimpään saareen. Toinen selvisi, toinen ei.[/QUOTE]

Mä oon aina luullut että pelastusliivit pitää pinnalla, mutta eivät näköjään ole luotettavia

vierass
No tänään just kattelin, kun oltiin veneilemässä, että jotkut teinit (en tiedä minkä ikäisiä olivat, mutta nuoria ainakin) SEISOIVAT veneen keulassa juomat kourassa, kun ajelivat tuossa edestakaisin... Tosi järkevää eikä tule hyvin käymään :(

"vieras"
[QUOTE="vieras";24059542]Mä oon aina luullut että pelastusliivit pitää pinnalla, mutta eivät näköjään ole luotettavia[/QUOTE]

Ilmeisesti aallot löivät niin kovasti kasvoille ja yli pään, ettei pelastusliivit auttaneet. Kyllä mekin sitä ihmeteltiin ja ihmetellään edelleen, tosin toinen serkku sai ihan henkensä edestä taistella että selvisi. Eli ei auttanut, vaikka molemmat oli selvinpäin ja molemmilla oli pelastusliivit.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24059560]Ilmeisesti aallot löivät niin kovasti kasvoille ja yli pään, ettei pelastusliivit auttaneet. Kyllä mekin sitä ihmeteltiin ja ihmetellään edelleen, tosin toinen serkku sai ihan henkensä edestä taistella että selvisi. Eli ei auttanut, vaikka molemmat oli selvinpäin ja molemmilla oli pelastusliivit.[/QUOTE]

Ikävä juttu

Yhteistyössä