mielipidettä asiaan... lapsenhankinnasta

mitä te sanoisitte kaverille jolla on vauvakuume ja kovasti koittaa painostaa miestä lapsentekopuuhiin, vaikka mies ei ole varma onko valmis..

kaveri on koittanut kiristää, painostaa, pyytää jne.
ovat olleet yhdessä n vuoden ja sinä aikana heillä on ollut jatkuvalal syötöllä riitoja ja känää.. (kaverini on sellainen prinsessa syndroomainen marttyyrin elkeitä omaava, eli se on aina sen toisen vika)
on nyt sitten sanonut miehelleen että heidän suhtensa voisi paremmin jos heillä olisi lapsi, koska silloin kaverin ei tarvitsis vaatia mieheltä huomiota kun sais sitä lapselta.. ja mun korvaan särähti tuo perustelu pahasti..
kaverini on suhteissaan kovin ailahtelevainen ja jos ei saa tarpeeksi huomiota ja seksiä niin lähtee vieraisiin, muutoinkin suhteet ovat olleet hyvinkin lyhytikäisiä 2kk-3v
 
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Toppuuttelisin odottelemaan. Kiristäminen ja painostaminen ei ole oikea tapa aloittaa pienen ihmisen elämä.
mä oon koittanut hienovaraisesti asiasta vihjata.. kun siis pelkona on että hankkivat lapsen, kaverini kyllästyy suhteeseen, lähtee pettämään eroaa ja jättää lapsen isälle joka ei ole ollut edes varma onko valmis isäksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lippa:
Mun kokemusten mukaan miehiä hyvin usein pitää suostutella lasten hankintaan. Sitten kuitenkin kovasti niistä tykkäävät.
no kuullostaako kaverini toiminta hyvältä? olosuhteet huomioon ottaen...
hänellä siis on jo 1 lapsi joka asuu isällään
 
Alkuperäinen kirjoittaja lippa:
Mun kokemusten mukaan miehiä hyvin usein pitää suostutella lasten hankintaan. Sitten kuitenkin kovasti niistä tykkäävät.
Joo mutta tuo ap:n kaverin mainitsema tapa on sairasta. Ei lapsi paikkaa huonoa suhdetta eikä ketään saa pakottamalla pakottaa isäksi jos toinen ei halua.

Tuskin auttaa mitään mitä sanot kaverille jos hänellä on tuollainen asenne. Voi vaan olla uhmakkaampi.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vau! Olleet yhdessä vuoden? Vau! Vasta kahdessa vuodessa toisen voi sanoa tuntevansa. Kyllä on hulluja ihmisiä.
Eiköhän se ero tule jos akka painostaa siihen mihin mies ei vielä tahdo. On eron ansainnut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vau! Olleet yhdessä vuoden? Vau! Vasta kahdessa vuodessa toisen voi sanoa tuntevansa. Kyllä on hulluja ihmisiä.
esimerkkejä on liikaa, esim petti miestään muutama kk häiden jälkeen vaikak saman aiksesti haaveili vauvasta silloisen miehensä kanssa..
suhteen kariutumisen jälkeen sillä oli 2 miestä ja tämä nykyinen suhde alkoi 4kk eron jälkeen (siinä välissä siis oli 2 lyhyempää säätöä)
nykyisen miehen kanssa on siis jatkuvasti ollut känää ja kaverini on nyt mm sanonut että jos mies haluaa 2 lasta niin pitää aloittaa nyt koska muutoin joutuu tyytymään yhteen jos siihenkään.. uhannut erolla jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Eipä kuullosta kaverisi perheenperustamis-haaveet kovinkaan terveellä pohjalla olevan. Toivottavasti jäävät vain haaveiksi...
mie toivon niin kanssa.. ikävä kyllä.. oon siis koittanut sanoa että ei kannata kiiruhtaa asiassa, eikä varsinkaan painostaa miestä.. mutta eipä näytä auttavan..
 

Yhteistyössä