Mielikuvia palstan mustista.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
olen sitä mieltä, että tää ketju on aloitettu sen takia, että päästään minua mollaamaan. mutta ihan vapaasti, jos siitä joku kiksejä saa.
Luin tätä ketjua eilen ja olin todella pahoillani puolestasi.
En yhtään ihmettele miksi kahden lakkautetun keskustelupalstan väki ei viihdy tällä palstalla.
Persut ja rokotevastaiset ovat mellastaneet sen aikaa, kun ole tätä palstaa seurannut.
Luin apteekin ilmaislehdestä miesnäyttelijän elämänviisaaksia. Hän sanoi, että haluaa karsia nettilehtien selaamista. Olen tänään katsonut Uutisaamun uutiset ja Iiris Suomelan haastattelun.
Hän sanoi melko selvästi ettei hallitusyhteistyö onnistu persujen kanssa.
Kirjoita harmaana ja valitse vain mukavat viestiketjut. Karta epämukavia nimimerkkejä.
Jätä ne omaan arvoonsa.
Sinulla on takana melko tuore avioero. Minun avioerosta on jo vuosikymmeniä aikaa.
Nautin yksinelämisestä. Vapaa ja itsenäinen elämä sopii minulle parhaiten.
Hyvää alkavaa viikkoa. Pidä itsestäsi ja perheestäsi hyvää huolta.
Juttujani voit lukea häpeä-ketjussa. Yle Areena Horisontti-ohjelmassa myös keskustellaan häpeästä.
Elämässäni ei ole mitään hävettävää.
 
Luin tätä ketjua eilen ja olin todella pahoillani puolestasi.
En yhtään ihmettele miksi kahden lakkautetun keskustelupalstan väki ei viihdy tällä palstalla.
Persut ja rokotevastaiset ovat mellastaneet sen aikaa, kun ole tätä palstaa seurannut.
Luin apteekin ilmaislehdestä miesnäyttelijän elämänviisaaksia. Hän sanoi, että haluaa karsia nettilehtien selaamista. Olen tänään katsonut Uutisaamun uutiset ja Iiris Suomelan haastattelun.
Hän sanoi melko selvästi ettei hallitusyhteistyö onnistu persujen kanssa.
Kirjoita harmaana ja valitse vain mukavat viestiketjut. Karta epämukavia nimimerkkejä.
Jätä ne omaan arvoonsa.
Sinulla on takana melko tuore avioero. Minun avioerosta on jo vuosikymmeniä aikaa.
Nautin yksinelämisestä. Vapaa ja itsenäinen elämä sopii minulle parhaiten.
Hyvää alkavaa viikkoa. Pidä itsestäsi ja perheestäsi hyvää huolta.
Juttujani voit lukea häpeä-ketjussa. Yle Areena Horisontti-ohjelmassa myös keskustellaan häpeästä.
Elämässäni ei ole mitään hävettävää.
nautin nykuisestä elämästäni myöskin. enkä aio antaa noiden silmille hyppijöiden tallata minua suohon. heillä itsellään on jostain syystä ilmeisesti paha olo. jonka haluavat purkaa juuri minuun. mutta ihan vapaasti. mä olen kasvanut ihmisenä eron jälkeen. ja tullut vahvaksi. minua ei enää pienet tuulet heiluttele. mulla on ihanat lapset ja lapsenlapset ja ystävät. heille olen kiitollinen paljosta nyt ja tulevaisuudessa. ja kiitos myös sinulle ymmärtävästä kirjoituksesta
 
En ole muistaakseni lukenut ko. nimimerkin juttuja enkä kuvauksesi perusteella ole paljosta ilman jäänytkään.
Rumasti sivalsit sanalla "rupualue".
Et näköjään osaa hävetä sanankäyttöäsi.
Voin tarkentaa, se jäi eilen unenpöppörössä tekemättä.
Tarkoitan tässä tapauksessa rupualueella aluetta, jossa on silmiinpistävän paljon maahanmuuttajia.

Sinulla meni arvio minusta oikein: en häpeä sanankäyttöäni. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Noinhan se menee
50v isoäippä

Paljon typeriä ja turhia aloituksia, voisi lukaista tekstinsä useaan otteeseen läpi, lukemattomat kirjoitusvirheet häiritsevät. Ei osaa ollenkaan hahmottaa yhdyssanoja, kirjoittaa yleensä ne kaikki erikseen. Kouluja on käynyt vaan ne pakolliset vuodet.

Lisää harkintaa suosittelen aloituksiinsa.
Eiköhän tämän allekirjoita suurin osa palstalaisista
 
vierailija
50-isoäiti on paras. Tosikot ei ymmärrä häntä, mut ei anna sen vaikuttaa. On varmasti kärkkäitä mielipiteitä, mut kelläpä ei olis. Ei ole yhtä totuutta, joten valittajat vaietkoon. En ymmärrä, miksi hänen kirjoitusvirheisiinsä puututaan, mut toisaalta ylistetään jonkun ASn perusteettomia perusteluja. Se vänkää vaan siitä, kuka on sanonut mitä ja milloin. Mut palstalla riittääkin konservatiivinen, rokotevastanen jne. asenne. Mitään muuta kuplaa ei tarvi. Täs kuplassa on myös Lissu, Ellu ja Ekko. PP käy häröileen sillontällön ja kääntää keskustelua pois oikeilta urilta. Ylimielisyys jyllää. Ylimielisyyden kirkkain esimerkki on m1es, tuo 160senttinen tynnyri, jonka strategiset arvot pienenee eksponentiaalisesti jalkapohjista ylöspäin.
Olis kiva puhuu näistä tyypeistä positiivisesti, mut ei ole aihetta. Toisin on palstan normaaleissa nikeissä, Roosa, Mekko, Algoma, Kalamies, Dio, yllä mainittu 50:nen.. Mut nääkin on ahdistettu nurkkaan ja vaiennettu tehokkaasti, koska ei ole konservatiivipopulistirajakkeja. Saavat jutella lähinnä ruokatottumuksistaan ja nukkumisestaan. Ap:lle: FM oli tätä porukkaa ja se savustettiin pois, koska puhui muustakin.

En mäkään suosittele kelleen kirjautumista palstalle. En kyl aktiivista kirjoitteluakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
50-isoäiti on paras. Tosikot ei ymmärrä häntä, mut ei anna sen vaikuttaa. On varmasti kärkkäitä mielipiteitä, mut kelläpä ei olis. Ei ole yhtä totuutta, joten valittajat vaietkoon. En ymmärrä, miksi hänen kirjoitusvirheisiinsä puututaan, mut toisaalta ylistetään jonkun ASn perusteettomia perusteluja. Se vänkää vaan siitä, kuka on sanonut mitä ja milloin. Mut palstalla riittääkin konservatiivinen, rokotevastanen jne. asenne. Mitään muuta kuplaa ei tarvi. Täs kuplassa on myös Lissu, Ellu ja Ekko. PP käy häröileen sillontällön ja kääntää keskustelua pois oikeilta urilta. Ylimielisyys jyllää. Ylimielisyyden kirkkain esimerkki on m1es, tuo 160senttinen tynnyri, jonka strategiset arvot pienenee eksponentiaalisesti jalkapohjista ylöspäin.
Olis kiva puhuu näistä tyypeistä positiivisesti, mut ei ole aihetta. Toisin on palstan normaaleissa nikeissä, Roosa, Mekko, Algoma, Kalamies, Dio, yllä mainittu 50:nen.. Mut nääkin on ahdistettu nurkkaan ja vaiennettu tehokkaasti, koska ei ole konservatiivipopulistirajakkeja. Saavat jutella lähinnä ruokatottumuksistaan ja nukkumisestaan. Ap:lle: FM oli tätä porukkaa ja se savustettiin pois, koska puhui muustakin.

En mäkään suosittele kelleen kirjautumista palstalle. En kyl aktiivista kirjoitteluakaan.
Joo, ei uskalla puhua tietyistä asioista. Leimataan sellaiseksi mitä mä en ole. Asioissa ei ole vain 2 ääripäätä. Siinä välissä on jotakin.
 
vierailija
Joo, ei uskalla puhua tietyistä asioista. Leimataan sellaiseksi mitä mä en ole. Asioissa ei ole vain 2 ääripäätä. Siinä välissä on jotakin.
Mä oonkin ihmetelly, kuinka vielä jaksat joskus heittää kommenttia, vaikka sut sit haukutaan. Ja jos sanot haukkumisesta, niin haukutaan lisää. Mut johtuuko se siitä, et oot kirjoitellu täällä jo ennen noit rajakkijuttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
50-isoäiti on paras. Tosikot ei ymmärrä häntä, mut ei anna sen vaikuttaa. On varmasti kärkkäitä mielipiteitä, mut kelläpä ei olis. Ei ole yhtä totuutta, joten valittajat vaietkoon. En ymmärrä, miksi hänen kirjoitusvirheisiinsä puututaan, mut toisaalta ylistetään jonkun ASn perusteettomia perusteluja. Se vänkää vaan siitä, kuka on sanonut mitä ja milloin. Mut palstalla riittääkin konservatiivinen, rokotevastanen jne. asenne. Mitään muuta kuplaa ei tarvi. Täs kuplassa on myös Lissu, Ellu ja Ekko. PP käy häröileen sillontällön ja kääntää keskustelua pois oikeilta urilta. Ylimielisyys jyllää. Ylimielisyyden kirkkain esimerkki on m1es, tuo 160senttinen tynnyri, jonka strategiset arvot pienenee eksponentiaalisesti jalkapohjista ylöspäin.
Olis kiva puhuu näistä tyypeistä positiivisesti, mut ei ole aihetta. Toisin on palstan normaaleissa nikeissä, Roosa, Mekko, Algoma, Kalamies, Dio, yllä mainittu 50:nen.. Mut nääkin on ahdistettu nurkkaan ja vaiennettu tehokkaasti, koska ei ole konservatiivipopulistirajakkeja. Saavat jutella lähinnä ruokatottumuksistaan ja nukkumisestaan. Ap:lle: FM oli tätä porukkaa ja se savustettiin pois, koska puhui muustakin.

En mäkään suosittele kelleen kirjautumista palstalle. En kyl aktiivista kirjoitteluakaan.
Valitettavasti näin. Tuo nelikko PELE on kyllä sellainen sakki, että myrkyttänyt tämän palstan. Ja sitten ollaan viattomina räpyttelemässä silmiä. "Mä oon vaan tätä mieltä". Asialliseen keskusteluun ei ole halua eikä kykyä...
Mut annetaan nyt ne posit tällekkin porukalle:

Ekko: Antaa kuitenkin kritiikkiäkin persuille. Ei oo ihan sokea sen suhteen.
Palstapesu: Looginen tietyssä mielessä. Ei rupee vänkäämään esim. USA:n vaalituloksesta. Eli jos todisteet on mykistävät, niin mykistyy.
Lissu: Tämä ei mykisty mistään. Jos Trump räjäyttäisi vetypommin New Yorkissa, kiistäsi sen. Mutta on kuulemma kaunis.
Elena: Hyvä puoli on se, että ei oo niin sekaisin kuin edeltävä.
 
vierailija
Olen ollut kauan täällä. Haukkujista ei kannata välittää.
Sä olit täällä jo silloin kun tää oli oikee "keskustelupalsta". Koska tää lopullisesti romahti?
Onko mitään mahdollisuuksia parempaan vai onko tää vain hiipuva tähti.

Kolmen vuoden päästä ei jaksa harmaatkaan tulla tänne määkimään, niin voi yhä pienempi piiri jatkaa höpinöitään.
 
vierailija
Niin ja ap. sanoi:
Ja tarkoitus mennä positiivisessa tai vähintään neutraalissa hengessä. Että jos on tarkoitus kaataa vaan paskaa niskaan, niin jättäkään tästä ketjusta väliin.
Joo. Helposti se tähän menee. Luulen, että on vaan niin paljon patoutunutta vitutusta. Suurin osa tosin vittuuntuneista keksinyt elämälleen parempaa tekemistä. Mä tarvitsen selkeesti uuden duunin, heh.

Posina tosiaan sinä ja muutama muu edellämainittu. Persujengistäkin osa välillä ihan ok.

Oliko muuten Päätön persujengiä?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Sä olit täällä jo silloin kun tää oli oikee "keskustelupalsta". Koska tää lopullisesti romahti?
Onko mitään mahdollisuuksia parempaan vai onko tää vain hiipuva tähti.

Kolmen vuoden päästä ei jaksa harmaatkaan tulla tänne määkimään, niin voi yhä pienempi piiri jatkaa höpinöitään.
Jokunen vuosi sitten täältä hävisi porukkaa. Joku heistä taitaa olla harmaana täällä.
Viimeisin uudistus on perseestä. Moderointi on huonontunut.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Joo. Helposti se tähän menee. Luulen, että on vaan niin paljon patoutunutta vitutusta. Suurin osa tosin vittuuntuneista keksinyt elämälleen parempaa tekemistä. Mä tarvitsen selkeesti uuden duunin, heh.

Posina tosiaan sinä ja muutama muu edellämainittu. Persujengistäkin osa välillä ihan ok.

Oliko muuten Päätön persujengiä?
Ei tainnut olla. Persuilu alkoi hänen poistumisen jälkeen.
 
vierailija
Voin tarkentaa, se jäi eilen unenpöppörössä tekemättä.
Tarkoitan tässä tapauksessa rupualueella aluetta, jossa on silmiinpistävän paljon maahanmuuttajia.

Sinulla meni arvio minusta oikein: en häpeä sanankäyttöäni.
No minä sitten häpeän puolestasi. Annat lapsillesi huonoa esimerkkiä ihmisten arvostamisesta.
Minua hävettää, että asuimme aikoinaan Ullanlinnan alueella.
Siellä oli vain rupuinen alepa lähikauppana.
 

Yhteistyössä