Mielikuvia palstan mustista.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin, että olisi tämmönen ketju jossa mustat ja harmaat voisivat laittaa mielikuvia palstan mustista ja sitten mustat voisivat näitä tarvittaessa vähän oikoa. Ja tarkoitus mennä positiivisessa tai vähintään neutraalissa hengessä. Että jos on tarkoitus kaataa vaan paskaa niskaan, niin jättäkään tästä ketjusta väliin.

Avasin ketjun, koska mulla menee palstan nikit tosi usein sekaisin ja saattaa olla että sekoitan esim. kaksi samalla kirjaimella alkavaa nikkiä. Ainakin Algoman sekoitan johonkin toiseen, ja näillä käsittääkseni (EI SIIS AIVANSAMA) aika eriävät mielipiteet.

Aloitan:

Algoma: Asuu Kanadassa, ei persu eikä Trump-fani. Sukupuolta en tiedä. Voisko olla mies?

Aivansama: Suomalainen nainen aika "nuiva" mutta asiallinen. Asunee jossain pienessä kaupungissa?

Forever Mulan: Asuu ulkomailla, potkittiin pois tai potki itsensä pois. Oli säröääni palstalla. Yli 40v eikä lapsia.
 
ikiharmaa
Yli 10 vuotta sivusta seurannu. Vöillä toki kuukausien tai vuosienkin taukoja. Moni mieleenpainuvin musta on sellainen, että herättää todella negoja fiiliksiä. Siksi en oikein voi tähän ketjuun kirjoittaa.

Vanhoissa oli monta sellaista, jossa oli paljon positiivista. Niitä on vaikka kuinka paljon, mut mun on pakko kysyä.

DATA, onko ollut palstalla lainkaan "vuosiin". Kiinnostava mieshenkilö.

ASTROBABE, tiedän ettei oikeesti ollut tuo nikki. Datan vaimo ja lasten äiti. Vai oliko uusioperhe. Hiukan epätasapainoinen, mutta älykäs nainen. Onko mitään tietoa.
 
Tätä ketjua olen odottanut!!!



Vastaan kunhan suoriudutaan näistä tämän päivän peleistä!:cool:
Jos ei mee liian myöhään.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
50v isoäippä

Paljon typeriä ja turhia aloituksia, voisi lukaista tekstinsä useaan otteeseen läpi, lukemattomat kirjoitusvirheet häiritsevät. Ei osaa ollenkaan hahmottaa yhdyssanoja, kirjoittaa yleensä ne kaikki erikseen. Kouluja on käynyt vaan ne pakolliset vuodet.

Lisää harkintaa suosittelen aloituksiinsa.
 
vierailija
50v isoäippä

Paljon typeriä ja turhia aloituksia, voisi lukaista tekstinsä useaan otteeseen läpi, lukemattomat kirjoitusvirheet häiritsevät. Ei osaa ollenkaan hahmottaa yhdyssanoja, kirjoittaa yleensä ne kaikki erikseen. Kouluja on käynyt vaan ne pakolliset vuodet.

Lisää harkintaa suosittelen aloituksiinsa.
Samaa mieltä, hän on kyllä rimanalitus ja ne tappakaa sudet jutut on jotenkin kuin jostaan 6v jantteirin suusta. Ja se ulosanti, onko lukihörä tms. mut ihan kauheeta luettavaa, kun ei saa edes yhtä sanaa oikein.
 
vierailija
50v isoäippä

Paljon typeriä ja turhia aloituksia, voisi lukaista tekstinsä useaan otteeseen läpi, lukemattomat kirjoitusvirheet häiritsevät. Ei osaa ollenkaan hahmottaa yhdyssanoja, kirjoittaa yleensä ne kaikki erikseen. Kouluja on käynyt vaan ne pakolliset vuodet.

Lisää harkintaa suosittelen aloituksiinsa.
Ei turhia aloituksia olekaan. Jos se ei sinua kiinnosta, se saattaa jotain toista kiinnostaa. Ja jos ei kiinnosta ketään, niin nopeastihan se häviää historiaan.

Tällainen haukkumisketju on vastenmielinen. Sukupuoleni ehkä vaikuttaa siihen, että en pidä tällaista kanalauman paskanjauhantaa millään tavalla viihteellisenä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Minusta ekko vaikutaa suht fiksulta. Hänellä on hyvä mielikuvitus. Ja kaikille on tullut selväksi että hän uskoo Jeesukseen. Onnerksi ei tuputa uskoaan.

Toisaalta hämmentää hänen into kaikeen ufo juttuihin. Hauskojahan ne on ja on vaikea sanoa, että vetääkö hän niitä huumorilla vaiko oikeasti uskoo.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Minusta ekko vaikutaa suht fiksulta. Hänellä on hyvä mielikuvitus. Ja kaikille on tullut selväksi että hän uskoo Jeesukseen. Onnerksi ei tuputa uskoaan.

Toisaalta hämmentää hänen into kaikeen ufo juttuihin. Hauskojahan ne on ja on vaikea sanoa, että vetääkö hän niitä huumorilla vaiko oikeasti uskoo.
-tuputan välillä uskoani vaikket sitä huomaa, samoin kuin kehun kaikkea muutakin mukavaa ja kivaa elämässäni :sneaky:

-illu-jutut on edelleen semmoista "isoa" todistetta vailla. On vain huhuja, vihjeitä, viittauksia. Eilen katsoin lempparini eli Aquaman-elokuvan, ja aa että siellä oli vapaamuurarisymboliikkaa...
Mä suhtaudun niihin siten että "ok jos osoittautuu, että illujutut ei oo olemassa, mutta kallistun sille puolelle että ne ovat olemassa. Ei savua ilman tulta."
 
-tuputan välillä uskoani vaikket sitä huomaa, samoin kuin kehun kaikkea muutakin mukavaa ja kivaa elämässäni

-illu-jutut on edelleen semmoista "isoa" todistetta vailla. On vain huhuja, vihjeitä, viittauksia. Eilen katsoin lempparini eli Aquaman-elokuvan, ja aa että siellä oli vapaamuurarisymboliikkaa...
Mä suhtaudun niihin siten että "ok jos osoittautuu, että illujutut ei oo olemassa, mutta kallistun sille puolelle että ne ovat olemassa. Ei savua ilman tulta."
Mitä ihimettä, siinä lehvassa oli Jason Momoa ja yks keskittynyt vapaamuurarimerkkeihin:eek:
 
Mitä ihimettä, siinä lehvassa oli Jason Momoa ja yks keskittynyt vapaamuurarimerkkeihin
Hei oota sekka! Prruut! Väitätkö sä että mä en keskittyny Jasoniin? :eek:

Momoa oli oikein komea vapaamuurariripellusten keskellä.
Oli se sen veli, se kuningas Orm kans ihan raamikas.

Ja Amber Heardilla liian nätti kroppa siinä vihreässä makkarankuoressa, miksei mulla oo samanlainen :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hei oota sekka! Prruut! Väitätkö sä että mä en keskittyny Jasoniin?

Momoa oli oikein komea vapaamuurariripellusten keskellä.
Oli se sen veli, se kuningas Orm kans ihan raamikas.

Ja Amber Heardilla liian nätti kroppa siinä vihreässä makkarankuoressa, miksei mulla oo samanlainen
No huh, säikähin jo...hyvä kun korjasit asian!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä oon nähny Lispetin, Kaisin ja Mekon kuvan, Roosaruusastakin semmosen hämykuvan, joten kuvailen mielikuviani heistä joiden ulkoista olemusta en tiedä.

- Aivansama: tummat pitkähköt hiukset, timmi, pukeutuu usein urheilullisiin vaatteisiin. On kiireisessä asiantuntijatyössä. Mies joku lihaksikas, tatuoitu ja komeahko collegehousuhemmo. :D
Lapset liikunnallisia, energisiä ja erittäin hyvinkasvatettuja.

-Ellu: tumma, pieni, siro. Semmonen söpö Audrey Tatou siinä suklaa/kahvilaelokuvassa. Herkkä mutta iloinen. Ikää myöten vaan hymyilee aina enemmän, ja mikään ei hetkauta. Poikansa on 150 % perussuomalaisia, yksi heistä melkein odini. :sneaky:

-Kalamies. Jostain syystä -onko omien kuvaustensa perusteella- tulee mieleen semmoinen kookas ja parrakas. Hyväntuulinen ja humoristinen "hannuhanhi"-porvari, ajelee hienolla autolla. Vähän pelimies. :sneaky:

-Kalamiehestä vanhempi versio porvarismiehestä on Krut. Krut voisi itse asiassa olla Kalamiehen isä.
Krut on suomalaisen, menestyneen miehen perikuva: elanto tulee metsästä (?), ja samalla osaa silmät ummessa vääntää talvipakkasella, tähtitaivaan tuikkeessa rosvopaistin ja savustaa silakat ja peurat ja ööö.
Krutien avulla on Suomi rakennettu. Muksuistaan tulee varmaan joitain maa-ja metsätalousinsinöörejä ja ne innovoi jonkun kuusenkaarna-puristeen jota käytetään v.2030 kännyköissä.
Porvari. Konkarimpi vilkkusilmä ja lipevä luikauttelija vielä ku Kalamies, joka nuoruuttaan vasta harjoittelee. :sneaky: Erittäin huumorintajuinen.

- Palstapesu: ei mitään mielikuvaa, muuta kuin poliittinen aate. Pyykkimuori, kerro jotain itsestäsi joskus! :)

-m1es: tumma, hyvinpukeutuva, ehkä 35-40 v. Hyväpalkkaisessa työssä. Perfektionisti, ei tee myönnytyksiä mistä häntä ihaillaankin, kasvimaat on ojossa samoin kuin valitettavasti thaikkuleffojen rivi.
Avioliittonsa on maailmanhistorian suurimpia mysteerejä. Unirytmi päin (tsainan)p*rsettä, m1es kokee 007:n tavoin että huominen ei koskaan kuole ja maailma ei odota. :LOL:

- 50-kymppinen isoäiti. Etunimi on joku Eira tai Tarja tai Raili. Kovan työrupeaman tehnyt, elämän kovettama ja ukostaan kärsinyt, nyt elämä helpottanut ja mieli halajaa loikoilemaan kylpylään ja kylpytynnyriin ja Lapin mökkiin jajaja...:)
 
Viimeksi muokattu:
Echo on mun mielikuvissa paljon sen ex avatarinsa näköinen kaunis ihminen, herkkä ulkokuoreltaan, jopa ujo...mutta sisältä elämän myötä voimia saanut vaimo, äiti, epäilemättä monelle ystävä.
Vahva uskossaan, eikä epäröi tunnustaa uskoaan ääneen.
Näkee itsensä vanhempana mitä oikeasti on, mä näen hänessä aitoa suomalaista Eloveena kauneutta.
Vaikka täällä heittää hurttiakin huumoria, on irl vaatimaton ja kultainen. Tykkää pieruhuumorista!:giggle::ninja:

m1ehestä mulla on kutakuinkin sama mielikuva kuin edellisellä kirjoittajalla:unsure:

AS: Urheilullinen, terveellisten elämäntapojen arvostaja.
Ei kuitenkaan liian tiukka kasvattaja kotona vaan sellainen hyvän ja tasapainoisen arjen antaja perheelleen. Hoikka, pitkä ja vaalea.(y)

Palstapesu: Alussa kesti kauan ymmärtää, keskustelinko mies vai naispuolisen kanssa, mutta alusta saakka on ollut myös selvää, että ollaan monesta asiasta erittäin paljon samoilla linjoilla. Huumorintajuinen ja osaa antaa takaisin vänkääjille ja osaa myös jättää heidän kommentit omaan arvoonsa.
Veikkaan että olet brunette ja hiukset puoliselkään saakka.:unsure:

50 kymppinen isoäiti joutuu turhaan ihmisten hampaisiin, mutta ei pali välitä huutelijoista. Omaa vahvat mielipiteet ja veikkaan, että on ainakin joskus asunut alueella missä susista on saattanut olla harmia. Tykkään siitä, että hän tekee tänne aloituksia..sitä vartenhan tämä palsta on, että täällä keskustellaan.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Echo on mun mielikuvissa paljon sen ex avatarinsa näköinen kaunis ihminen, herkkä ulkokuoreltaan, jopa ujo...mutta sisältä elämän myötä voimia saanut vaimo, äiti, epäilemättä monelle ystävä.
Vahva uskossaan, eikä epäröi tunnustaa uskoaan ääneen.
Näkee itsensä vanhempana mitä oikeasti on, mä näen hänessä aitoa suomalaista Eloveena kauneutta.
Vaikka täällä heittää hurttiakin huumoria, on irl vaatimaton ja kultainen. Tykkää pieruhuumorista!

m1ehestä mulla on kutakuinkin sama mielikuva kuin edellisellä kirjoittajalla

AS: Urheilullinen, terveellisten elämäntapojen arvostaja.
Ei kuitenkaan liian tiukka kasvattaja kotona vaan sellainen hyvän ja tasapainoisen arjen antaja perheelleen. Hoikka, pitkä ja vaalea.

Palstapesu: Alussa kesti kauan ymmärtää, keskustelinko mies vai naispuolisen kanssa, mutta alusta saakka on ollut myös selvää, että ollaan monesta asiasta erittäin paljon samoilla linjoilla. Huumorintajuinen ja osaa antaa takaisin vänkääjille ja osaa myös jättää heidän kommentit omaan arvoonsa.
Veikkaan että olet brunette ja hiukset puoliselkään saakka.

50 kymppinen isoäiti joutuu turhaan ihmisten hampaisiin, mutta ei pali välitä huutelijoista. Omaa vahvat mielipiteet ja veikkaan, että on ainakin joskus asunut alueella missä susista on saattanut olla harmia. Tykkään siitä, että hän tekee tänne aloituksia..sitä vartenhan tämä palsta on, että täällä keskustellaan.
Millä perusteella mä tykkään pieruhuumorista? :eek:
 
vierailija
Samaa mieltä, hän on kyllä rimanalitus ja ne tappakaa sudet jutut on jotenkin kuin jostaan 6v jantteirin suusta. Ja se ulosanti, onko lukihörä tms. mut ihan kauheeta luettavaa, kun ei saa edes yhtä sanaa oikein.
joo mutta 6 v jantterin tilalle tarjoan mielikuvaan kepulaisen metsästävän ja ryyppäävän punaniskan jolle luontoon kuuluvat suurpedot on suurin vihan kohde ja nauttiiniiden t@pp@misesta

ja samaan aikaan se ei haittaa yhtään jos sen kissat kulkee vapaina t@ppokoneina kaikkia pieniä eläimiä kiduttamassa ja tappamassa

äärimmäisen ristiriitainen nainen joka ei osaa perustella jos siltä kysyy jtn
 
Ai nii DeeGee!

Luontoilta-vahvistuksemme Diogenes on vakaa, rauhallinen perheenisä. Ulkomuodoltaan tulee mieleen joku parrakas ortodoksi-kirkkoisä nykyaikaan tuunattuna, sekoitettuna Arvi Lindillä. :sneaky:

DG:n lapsista suuri osa taitaa olla jo maailmalla, mutta jouluaattona koko perhe kokoontuu kuulemaan isän viisauksia, ja mukavaa, lämmintä huumoria.
 
Echo on mun mielikuvissa paljon sen ex avatarinsa näköinen kaunis ihminen, herkkä ulkokuoreltaan, jopa ujo...mutta sisältä elämän myötä voimia saanut vaimo, äiti, epäilemättä monelle ystävä.
Vahva uskossaan, eikä epäröi tunnustaa uskoaan ääneen.
Näkee itsensä vanhempana mitä oikeasti on, mä näen hänessä aitoa suomalaista Eloveena kauneutta.
Vaikka täällä heittää hurttiakin huumoria, on irl vaatimaton ja kultainen. Tykkää pieruhuumorista!:giggle::ninja:

m1ehestä mulla on kutakuinkin sama mielikuva kuin edellisellä kirjoittajalla:unsure:

AS: Urheilullinen, terveellisten elämäntapojen arvostaja.
Ei kuitenkaan liian tiukka kasvattaja kotona vaan sellainen hyvän ja tasapainoisen arjen antaja perheelleen. Hoikka, pitkä ja vaalea.(y)

Palstapesu: Alussa kesti kauan ymmärtää, keskustelinko mies vai naispuolisen kanssa, mutta alusta saakka on ollut myös selvää, että ollaan monesta asiasta erittäin paljon samoilla linjoilla. Huumorintajuinen ja osaa antaa takaisin vänkääjille ja osaa myös jättää heidän kommentit omaan arvoonsa.
Veikkaan että olet brunette ja hiukset puoliselkään saakka.:unsure:

50 kymppinen isoäiti joutuu turhaan ihmisten hampaisiin, mutta ei pali välitä huutelijoista. Omaa vahvat mielipiteet ja veikkaan, että on ainakin joskus asunut alueella missä susista on saattanut olla harmia. Tykkään siitä, että hän tekee tänne aloituksia..sitä vartenhan tämä palsta on, että täällä keskustellaan.(y)
Spooky... mä oon brunette!
 
vierailija
Yli 10 vuotta sivusta seurannu. Vöillä toki kuukausien tai vuosienkin taukoja. Moni mieleenpainuvin musta on sellainen, että herättää todella negoja fiiliksiä. Siksi en oikein voi tähän ketjuun kirjoittaa.

Vanhoissa oli monta sellaista, jossa oli paljon positiivista. Niitä on vaikka kuinka paljon, mut mun on pakko kysyä.

DATA, onko ollut palstalla lainkaan "vuosiin". Kiinnostava mieshenkilö.

ASTROBABE, tiedän ettei oikeesti ollut tuo nikki. Datan vaimo ja lasten äiti. Vai oliko uusioperhe. Hiukan epätasapainoinen, mutta älykäs nainen. Onko mitään tietoa.
Suosittelen kaikkia uusia kirjoittajia pysymään harmaina.
Tässä ketjussa vakiokirjoittaja kirjoittaa myös harmaana. Silloin hän irvailee yleensä täyslaidallisen. Mustana kirjoittaessaan laittaa kakkapökälekuvan.
Olen selannut tämän palstan historiaa. Täällä on aiemmin ollut normaalia keskustelua.
 

Yhteistyössä