• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Prof Kaksimieli: Sillä on polviin asti ulottuvat sortsit, T-paita ja skeitti kengät, asunsa puolesta se voisi olla yhtä hyvin 15 v. Silmälasit ja sekainen tukka. Herättää naisessessa äidillisä tunteita. Tyyppi johon suhtaudutaan "No se oli vaan se prof Kaksimieli, mit'äs sitten" asenteella, kukaan ei edes odota tyypin olevan ihantäysin vastuussa tekemisistään.
Ooohh... kiitos ;) Tuo viimeinen lause oli kyllä nannaa korville, se on aina mukava päästä vastuusta niin voi möläytellä ties mitä suustaan että kukaan sen kummemmin siihen reagoi. Olisi kyllä kiva tietää kenessä olen herättänyt äidillisiä tunteita... asuste ei ole kyllä ihan tuollainen, mutta muuten täyttää asiaa, A-studiokin olisi kateellinen tällaisesta faktapaketista!
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:
Sangria: Ihana tumma ja tulinen nainen...villikko
LisaMarie: etelässä asustava kaunis ja määrätietoinen nainen
:D hiukset on aika vaaleat, jossa vaaleita ja tummempia raitoja.mutta tulinen osaan kyllä totisesti olla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:
Prof Kaksimieli: Lyhyt musta tukka....tykkää kaikesta sellasesta mistä muut ei :whistle: ...pirullinen ja tietää mitä tahtoo...
Hienoa! Lyhyt tukka on muttei musta mutta voin kyllä sen värjätä ettei sinulle tule paha mieli väärin arvauksesta ;) No tuo loppu sitten... taidan tietää kaikista vähiten mitä tahdon, mutta tuosta tykkäämisestä... se varmasti osittain osu maaliin ja laiva lähes upposi, joten kiitos Pinkdragon, sinua uskaltaisin kysyä ennustamaan minulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:
Prof Kaksimieli: Lyhyt musta tukka....tykkää kaikesta sellasesta mistä muut ei :whistle: ...pirullinen ja tietää mitä tahtoo...
Hienoa! Lyhyt tukka on muttei musta mutta voin kyllä sen värjätä ettei sinulle tule paha mieli väärin arvauksesta ;) No tuo loppu sitten... taidan tietää kaikista vähiten mitä tahdon, mutta tuosta tykkäämisestä... se varmasti osittain osu maaliin ja laiva lähes upposi, joten kiitos Pinkdragon, sinua uskaltaisin kysyä ennustamaan minulle!
Ou jee..onnistuinpas!! :)

 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Sangria; tumma, pitkät punaiset kynnet, hallitsee elämästä nauttimisen taidon. Tulee mieleen joku 50-luvun glamörösi elokuvatähti rantatuolissa aurinkolasien takana jotain ylellistä juomaa siemailemassa.
kynnet on kyllä ihan jyrsityt :LOL: :ashamed: elämästä nautin mahdollisuuksien mukaan niin hyvin kun voin, olen siis mukavuudenhaluinen ja joskus vähän laiska :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:
Sangria: Ihana tumma ja tulinen nainen...villikko
LisaMarie: etelässä asustava kaunis ja määrätietoinen nainen
No jaa...etelässä kyllä ja kauneushan on tunnetusti katsojan silmissä :D Toisaalta 15 kiloa hoikempana varmaan väittäisin itsekkin olevani ihan kelvollisen näköinen :/ Määrätirtoinen...no, luultavasti elämä on sitäkin puolta opettanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Prof Kaksimieli: Sillä on polviin asti ulottuvat sortsit, T-paita ja skeitti kengät, asunsa puolesta se voisi olla yhtä hyvin 15 v. Silmälasit ja sekainen tukka. Herättää naisessessa äidillisä tunteita. Tyyppi johon suhtaudutaan "No se oli vaan se prof Kaksimieli, mit'äs sitten" asenteella, kukaan ei edes odota tyypin olevan ihantäysin vastuussa tekemisistään.
Ooohh... kiitos ;) Tuo viimeinen lause oli kyllä nannaa korville, se on aina mukava päästä vastuusta niin voi möläytellä ties mitä suustaan että kukaan sen kummemmin siihen reagoi. Olisi kyllä kiva tietää kenessä olen herättänyt äidillisiä tunteita... asuste ei ole kyllä ihan tuollainen, mutta muuten täyttää asiaa, A-studiokin olisi kateellinen tällaisesta faktapaketista!
No se äidillisten tunteiden puute johtuu sitten väärästä asustuksesta :p

 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Metsänpeitto = Nainen joka ammentaa voimansa luonnosta, perinteistä ja on suoraselkäinen alle metrin korkuisessa koirankopissakin. Asettaa inhimmilliset arvot aina etusijalle.
:LOL: Ihana :D
*menee koirankoppiin istumaan*
 
Lunatic
dogtor: silmälasipäinen collien silmät ja suipponaaman omaava mies, jolla vaaleahkot vahalla kiemuraan vedetyt tuuheat viikset. Naamaa vaivaa alinomainen punoitus ja dogtor käyttääkin vaaleaa meikkivoidetta, joka kuitenkin paljastaa ikävästi ihon juonteet ja kraaterinkokoiset ihohuokoset.
dogtorin katse on tarkkaavainen, vaikka keho on veltonomainen ja kumara.
 
Entäs minä :whistle:

metsänpeitosta mulle tulee mieleen sellainen metsän siimeksessä vihreän(havun) vihreän huovotetun huovan yllä istuva eteerinen hahmo, joka hyräilee omaa sävellystään Risto Rasan
"Metsän seinä on vain vihreä ovi"-runoon ja samalla hahmoittelee kynä toisessa suupielessään
omaa metsänovelliaan kädessään sellainen uusiopaperilehtiö.
Yllään tällä kaunottarella on sellainen kevyt vihreä keijumekko.
Hiukset ovat pitkät, paksut ja laineikkaat, jotka kastanjanruskeina laskeutvat kohti metsänpeiton takamukselle saakka.
 
Metsänpeitto on sellainen keiju elokuvasta Rölli ja metsänhenki

Ultramariini on hyvin sininen :D pieni ja tumma kaunotar jolla on aina jotain sinistä päällään. Mutta onko se sitten ultramariini, mä luulen että se semmoinen melkein musta kylä sininen on petrooli? Kiiltävää, kirkasta tummaa sinistä.
Miksi melkein kaikki on mun mielestä pieniä ja tummia? No Rukoilijasirkka on pieni ja vaalea =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Metsänpeitto on sellainen keiju elokuvasta Rölli ja metsänhenki

Ultramariini on hyvin sininen :D pieni ja tumma kaunotar jolla on aina jotain sinistä päällään. Mutta onko se sitten ultramariini, mä luulen että se semmoinen melkein musta kylä sininen on petrooli? Kiiltävää, kirkasta tummaa sinistä.
Miksi melkein kaikki on mun mielestä pieniä ja tummia? No Rukoilijasirkka on pieni ja vaalea =)
olisinkin. Itseasisassa olen lyhyt. leveä ja vaalea.Vartalonseudulta pehmeä ihminen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Entäs mää? :wave: :xmas:
:snotty:
No Tuulen viemän Scarlet O´Hara tietenkin!
Kohtalokas nainen, ei aina ihan todellisuuden tajuinen, kun haluaa kovasti jotain.
Aina tuo Tuulen viemää :xmas: Tuittupää ainakin kuulemma olen :snotty:
 
Lunatic
LisaMarie: 6kymppinen rockabilly-leidi, jonka keltaiseksi blondattu tukka rasvalla vedetty rullalle hikisen otsan päälle. jalassa tiukat pinkit kiiltelevät housut, jotka paljastavat ikävästi kamelinvarpaan ja jenkkakahvat.
Kesäisin LisaMarie asuu miehensä Kalevin kanssa asuntovaunussa järven rannalla, ruskettunut iho ja mustat lasit takaavat kesästailin.
Liian tiukat housut jäävät yleensä roikkumaan LisaMarien kaljamahan alle, hän yrittääkin nostella niitä alinomaa. Kuitenkin kumartuessa, pyllykannikat ikävästi pullahtavat esiin paljastaen appelsiini-ihoon tatuoidun venähtäneen ja vanuneen elviksen pään.
 

Yhteistyössä