Mielettömät liitos- ja issiaskivut!!

Mulla on nyt monen monta viikkoa ollut ihan mielettömät kivut häpyluussa ja takapuolen päällä. Nyt kivut on jo sitä luokkaa etten pääse liikkumaan askeltakaan ilman kipua! Lääkäri määräsi grammaista panadolia 3 kertaa päivässä otettavaksi, säännöllisesti mutta mitään apua siitä ei ole ollut.

Yöt menee todella huonosti. Nukun kaksi tyynyä jalkojen välissä, joka helpotti aluksi, mutta nyt ei siitäkään mitään hyötyä. Kyljen kääntäminen on yhtä helvettiä, en pääse sohvalta ylös, tuolilta hädin tuskin ja sellasta!

Nyt kysynkin teiltä että millaisia apuja olette saaneet liitos- tai/ja issiaskipuihin? Ja onko oikeesti löytynyt joku sellanen "kunnollinen" apu?

Itse alan olla ihan loppu näiden kipujen kanssa ja neuvolassa sanotaan vaan että koita kestää! : /

Tässä kun on raskautta vielä 10 viikkoa jäljelläkin...
 
Mulla autto ihan kävely, vaikka kipeää aina alkuun tekikin. Sellasta hidasta kävelyä siis. Kipuja pahensi istuminen tuolilla, joten risti-istunta ja istuminen sohvalla nojaten käsinojaan jalat sohvalla (eli periaatteessa puoli-istuva asento kyljellään) olivat parhaat istuma-asennot.
 

Yhteistyössä