mielestäsi helpoin ammatti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomenta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poliisi tai Vartija! Saat kunnioitusta ja tulee hyvä mieli kun joku kiittää avunannosta :) näin kertoi isäni joka tuskin minulle valehtelisi kun itsekkin aion pyrkiä poliisikouluun!
 
tai vaihde-ihminenkö lie nykyisin.

No, mun mielestä vaihteessa ei kyllä ole ollenkaan helppoa.
Siihen esitetään jos minkälaisia kysymyksiä ja sitten pitäisi osata ohjata puhelu oikealle henkilölle. Ei aina ollenkaan helppoa.

Ja kielitaitoakin pitäisi löytyä, ei suomea puhuvatkin kun saattaa soittaa.

Ei ole kyllä ollenkaan helppo työ. Hatun nostoni vaihdetyöntekijöille!
 
Strippaus:):)

rahaa tulee+hauskanpito voi olla vaikka joka päivää, eli periaatessa se on helpoin ja nautonolisin työ. Myös varma alkoholistien unelma, kun shampanja virtaa joka sunnasta ilmaiseksi, tai ei ei ihan ilmaiseksi saat vielä rahaa kun juot:D
 

Yhteistyössä