Sivuilla oli teksti "hei, olemme lomalla, palaamme 20.5 jne jne" Olin että ok, loma ohi, tilasin sieltä tuotteen 10.6 ja maksoin tilatessani. Sivuilla mainostettiin nopeaa toimitusta, joten luotin siihen ja olisi jo tuotteen todellakin tarvinnut.
Aloin ihmetellä kun eivt vastanneet sähköpostiin, eikä puheluihin kun aloin huolestua asiasta.
Löysin hediän fb sivunsa, jonne kävin laittamassa palautetta asiasta. Nimittäin fb sivuilla lukee että palaavatkin töihin 20.6.
Kirjoitin sivuille, että hei, teillä on nettisivuillanne moka, johon ostajana luotin (siis tietoon että loma on loppunut 20.5) ja nyt en ehtinyt saamaan tuotettani ajoissa.
En saanut vastausta, kommentti kyllä poistettiin heti.
Ihmettelin ja närkästyin taas, kirjotin uuden kommentin, jossa kysyin taas asiaa, että miksi sivuilla virheellistä tietoa, ja kannattaisi aina tarkastaa mitä julkaisee kun sitten käy näin .. ja sanoin että olisi kohteliasta varmaan vaikka pahoitella että asiakkaalle eli minulle tulisi parempi mieli ja voisin odottaa tuotteen tuloa rauhassa)
No, nyt minut on estetty yrityksen fb sivuilta ja kommentti poistettu taas, ilman vastausta. Muutama muuki negakommentti siellä oli ja nekin olivat kadonneet sen sileän tien.
No, nyt jopa ovat muuttaneet sivuilleen, että loma loppuukin 22.6 eli tänään.
Joo, saan varmaan tuotteen tässä joskus, mutta mitä minä sillä nyt teen kun olisin tarvinnut aiemmin.
Mokia tokia sattuu, mutta minua ärsyttää nyt se että kyselyyni ei vastattu, ne deletoitiin. Olin toki aiemmin laittanut s-postia ja kokeillut soittaa kännykkänumeroon, eikä vastausta - puhelin kylä hälyytti muttei kukaan vastannut, ihmettelin tätä kun luulin tosiaan että loma loppunut 20.5...
Kun olisin panostanut 10e enemmän olisin saanut tuotteen jo muualta, ja nopeamminkin taatusti. Typer asiakas olin kun luotin siihen mitä nettisivuilla lukee.
Aloin ihmetellä kun eivt vastanneet sähköpostiin, eikä puheluihin kun aloin huolestua asiasta.
Löysin hediän fb sivunsa, jonne kävin laittamassa palautetta asiasta. Nimittäin fb sivuilla lukee että palaavatkin töihin 20.6.
Kirjoitin sivuille, että hei, teillä on nettisivuillanne moka, johon ostajana luotin (siis tietoon että loma on loppunut 20.5) ja nyt en ehtinyt saamaan tuotettani ajoissa.
En saanut vastausta, kommentti kyllä poistettiin heti.
Ihmettelin ja närkästyin taas, kirjotin uuden kommentin, jossa kysyin taas asiaa, että miksi sivuilla virheellistä tietoa, ja kannattaisi aina tarkastaa mitä julkaisee kun sitten käy näin .. ja sanoin että olisi kohteliasta varmaan vaikka pahoitella että asiakkaalle eli minulle tulisi parempi mieli ja voisin odottaa tuotteen tuloa rauhassa)
No, nyt minut on estetty yrityksen fb sivuilta ja kommentti poistettu taas, ilman vastausta. Muutama muuki negakommentti siellä oli ja nekin olivat kadonneet sen sileän tien.
No, nyt jopa ovat muuttaneet sivuilleen, että loma loppuukin 22.6 eli tänään.
Joo, saan varmaan tuotteen tässä joskus, mutta mitä minä sillä nyt teen kun olisin tarvinnut aiemmin.
Mokia tokia sattuu, mutta minua ärsyttää nyt se että kyselyyni ei vastattu, ne deletoitiin. Olin toki aiemmin laittanut s-postia ja kokeillut soittaa kännykkänumeroon, eikä vastausta - puhelin kylä hälyytti muttei kukaan vastannut, ihmettelin tätä kun luulin tosiaan että loma loppunut 20.5...
Kun olisin panostanut 10e enemmän olisin saanut tuotteen jo muualta, ja nopeamminkin taatusti. Typer asiakas olin kun luotin siihen mitä nettisivuilla lukee.