harmahtanut
Mä olen tapaillut erästä miestä parisen viikkoa ja saa nähdä tuleeko tästä jotakin.
Me on kaikki nähty sun tankokuva, muista se.Hotein kissa? Lode ja kisumirri eivät kyllä sovi samaan lauseeseen, I'm sorry.
Toivottavasti.Mä olen tapaillut erästä miestä parisen viikkoa ja saa nähdä tuleeko tästä jotakin.
Joo tietenkin, mutta mä en yhdistä sitä silti hottiin kissaan mitenkään, kun hikipäässä punnerran siinä tolpassa..:xmas:Me on kaikki nähty sun tankokuva, muista se.
Putosin. Kaikilla äideillä ei leikkaa? Vai miksi pukea vauvalle tuollaiset vaatteet päälle?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Lode harrastuksen alkutaipaleella
Kerro heti kaikki mitä tiedät? ;DPesky on nyt piinapenkissä, ei kannata olla mun mesekaveri. :vampire:
Harrastuksen mukaan vaatteet ja varusteet. Tiedä miten kuuluisa ja taitava tuokin on aikuisenaPutosin. Kaikilla äideillä ei leikkaa? Vai miksi pukea vauvalle tuollaiset vaatteet päälle?
Mä en kerro mitään. :xmas:Kerro heti kaikki mitä tiedät? ;D
Aries Seiskakasi vai?Minä leikin tietenkin hetimmiten Sherlockia ja kävin tsekkaamassa Ariesin profiilin Facebookista. Ei pöllömpi.
Ei sitä neitiä kukaan kaipaaMajurin profiili sitten hävisi. Olisi vaan nyt pitänyt sen, vaikka varalla.
Juurikin hän.Aries Seiskakasi vai?
Senkin utelias ulla :stick:Minä leikin tietenkin hetimmiten Sherlockia ja kävin tsekkaamassa Ariesin profiilin Facebookista. Ei pöllömpi.
Mitähän tuohon nyt sanois..Minä leikin tietenkin hetimmiten Sherlockia ja kävin tsekkaamassa Ariesin profiilin Facebookista. Ei pöllömpi.
No onhan sekin saavutus että tollaisen kuin Loden saa urkkimaan peräänsäMitähän tuohon nyt sanois..
Huomasin että Lode oli vienyt mun Ikean tv-tasonNo onhan sekin saavutus että tollaisen kuin Loden saa urkkimaan peräänsä
on sillä se strömsö verhotankokin jöllittynä.Huomasin että Lode oli vienyt mun Ikean tv-tason
Mun on ehkä pakko myöntää, että mäkin kävin tsekkaamassa kuvan, jos toisenkin :xmas:Minä leikin tietenkin hetimmiten Sherlockia ja kävin tsekkaamassa Ariesin profiilin Facebookista. Ei pöllömpi.