Mulle tulee miäs kylään tänään.
Mulle tulee miäs kylään tänään.
No mitä siitä nyt sanois. Tavallinen mies. Ihanaa että sua saateltiin. :heart: Eikös meillä ollut melkein-opimus... Salaisuus salaisuudesta.Kerro meille sitten kaikki. Kerro edes millainen mies? Minut saattoi kotiin mies.
Miksi sitä tietoa nyt pitää pantata? Oliko se Dechs? Kerro nyt ihmeessä. Mulla on aika tylsä ilta ... =)Kerro meille sitten kaikki. Kerro edes millainen mies? Minut saattoi kotiin mies.
Kerron sitten kun on jotain kerrottavaa. :saint:Uuuuu :heart: Kerro lisää!!!!
Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän! :vampire:Uuuuu :heart: Kerro lisää!!!!
ai eikö miehes sytytä enää?Kerrot sit kaikki rasvaiset ja irstaat yksityiskohdat tästä vierailusta
Terveisin nimimerkki Mullekin sutinaa
Höh :ashamed:Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän! :vampire:
Sytyttää se monenlaisiakin tunteita, mutta tälleen yli 10 vuoden jälkeen ei enää ole sitä ihanaa ensihuumaa ja perhosia vatsassa kun toinen tulee käymään...sitä tunnetta on ajoittain ikävä.ai eikö miehes sytytä enää?
Tell me more, tell me more! Was it love at first sight?Kuulostaa hyvältä! Peesailen edellisiä siinä mielessä, että kaikki informaatio koskien tätä tapaamista on sit tervetullutta!opcorn:
Mäkin treffasin eilen miehen. Tai me nähtiin jo risteilyllä aiemmin samana päivänä, mutta tapaaminen jatkui edelleen laivan saavuttua satamaan...
Sanotaan nyt näin, että kyseessä on kaikin puolin varsin lupaava yksilö, mutta mä aion olla nyt varovainen ja katsella rauhassa, että mitä teen ja kenen kanssa.Tell me more, tell me more! Was it love at first sight?
Ei, vaan palstalaisen.Onpas täällä nyt sutinaa!
Kenen kanssa NCM käy treffeillä, sen englantilaisen josta on puhunut?
Eiks sulla oo mies olemassa?Terveisin nimimerkki Mullekin sutinaa