mielenkiinnosta, hervannan parjaajille ja vihaajille

vieras
Kyllä se porukka mitä siellä näkee ja tilastot eli siellä on näitä ryöstöjä... Varmaan joukkoon mahtuu hyvääkin porukkaa, mutta uskallatkos itse jättää vaikka pyöräsi pihalle yöksi?!?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:
No se ensimmäinen ajatua eli ne karseet kerrostalot ja maine...
Peesi, kerran nähnyt pohjois puolella niin omistus kun vuokra kerrostalo kämpän niin omg niitä lattioita, seiniä, kylppäriä, keittiön kalusteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se porukka mitä siellä näkee ja tilastot eli siellä on näitä ryöstöjä... Varmaan joukkoon mahtuu hyvääkin porukkaa, mutta uskallatkos itse jättää vaikka pyöräsi pihalle yöksi?!?
minä vai? monesti onkin tuossa pihassa ja muutaman kerran tuonne kaupoillekkin jäänyt

ajat muuttuu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
No se ensimmäinen ajatua eli ne karseet kerrostalot ja maine...
Peesi, kerran nähnyt pohjois puolella niin omistus kun vuokra kerrostalo kämpän niin omg niitä lattioita, seiniä, kylppäriä, keittiön kalusteita.
Pohjois-Hervanta onkin näitä 70-80 lukujen vaihteen kerrostaloja, nykyään kuitenkin Etelä-Hervannassa on nättiä rivi- ja omakotitaloalueita ja nämä kerrostalot eivät sinne hirveästi näy :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta Hervanta on aika kiva. Kunhan ei tarvi itse asua siellä. :D
Hervanta on kieltämättä kiva paikka, kun asuu ite jossain muualla ;)
Siellä on periaatteessa kaikki, mitä arkielämässä tarvii, tykkään asioida duossa ja siinä lähellä on kiva lasten leikkipaikka. En tosin välttämättä haluais asua siellä, vaikka kaverit siellä tuntuu viihtyvän. Hervannasta on sitäpaitsi hyvä kulkuyhteys moottoritielle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No multa varastettiin pihalta ja ne räkivät teinit, uuh
Heh, monenkohan palstalaisenkin se täydellinen unelma-alue on niin täydellinen muutamien vuosien päästä, kun ne idyllisten omakotialueiden satojen lapsiperheiden muksut pääsee teini-ikään.. :D
On varmaan rauhallista ja ihanaa :whistle:

Pohjois-Hervannasta
Rikostilastoista: Hervannan rikollisuus on pienempää kuin Tampereella keskimäärin.

Porukka: En nyt tiedä millaista porukkaa "vieras" täällä näkee, joten paha sanoa.

Pyörät: En omista nykyään pyörää, mutta varsinkin kesäisin on pihassa rivissä paljon pyöriä, eivätkä ne siitä näytä mihinkään katoavan. Joten pyöränomistajat näyttävät ainakin uskaltavan.

Lattiat yms: ?? Mä en nyt ihan oikeasti tajua, mikä näissä meidän pari vuotta sitten vaihdetuissa lattioissa on vikana. Ehkei mun tarvitsekaan. Sen sijaan kylppärimme kaipaisi ehostusta, myönnetään. En tykkää nykyisistä laatoista.

justniin
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja luulenpa:
Hmm....ei taida olla moni vastaajista edes käynyt Hervannassa...no eipä tänne tuollaisia ylestäjiä kaivatakkaan... :D
tiedä millaseks tää menis jos nuo tänne laahais itsensä loisimaan :saint:
Niinpä, viihdytään me hyvin toimeentulevat lapsiperheet vain keskenämme täällä luonnon kauniissa Hervannassa!!! :D

hmmm
Diplomi-insinöörit ovat varmaan pelottavia. Joka viides tamperelainen diplomi-insinööri asuu Hervannassa, joka on eniten suhteessa väkilukuun koko Tampereen seudulla. Ja sitten, kun Hervannassa on vielä melkoisesti diplomi-insinööriksi opiskelevia sekä Hermian vuoksi päivisin tunkee vielä muualta lisää tänne töihin, niin kyllähän siinä alkaa insinöörifoobikkoa alkaa ahdistamaan.

http://www.tekniikkatalous.fi/tyo/article121958.ece

Yhteistyössä