Mieleenjääneet rikokset???

"Mummeli"
Jammu ! Jos oikein muistan, se meinattiin päästää ihmisten ilmoille rangaistuksen kärsittyään. Kun viisaat pani päänsä yhteen, päättivätkin, ettei tuollainen hullu ikinä pysty sopeutumaan normaaliin yhteiskuntaan.
Minä olen niin raaka ihminen, että soisin hyvillä mielin sähkötuolin Jammun kaltaisille pahiksille. Ei yhteiskunnan tarvitse elättää tällaisia henkilöitä.

....
Sekä Ruotsissa ja Venäjällä tais tapahtua niitä tulipaloja, joissa kuoli ihan mielettömän paljon nuoria joissa discoissa/reiveissä. Oltiin lukittu ne ulostulot ja kaikkea tosi kuvottavaa, vähänkö on varmasti ollut kamala tapa kuolla (ellei ollut niin kännissä/aineissa ettei ois tajunnu mistään mitään).

Jammu-setä jäi mieleen. En uskaltanut nukkua moneen yöhön kun kuulin siitä. Pelkäsin että Jammu tulee meillekin..
Ja Bodomin surmat myös jääny mieleen vaikka kuullu niistä vasta nyt viime vuosina.
Myös se on jääny mieleen kun Steen Christensen tappoi ne poliisit vai yhden vai miten se nyt sitten menikään..

....
mulle on jääny yks tapaus vahvana mieleen, joka tapahtu pari kesää sitten. hyvä ystäväni tapettiin eräällä asunnolla, ja oltiin heivattu ruumis metsää, ja siellä se lojui kuukauden päivät, ennen kun yks asiaan liittyvistä näytti poliisille missä ruumis on. tekijät oli hyvinkin tuttuja, ja mulla oli ollut teiniaikoina sen kanssa, ketä tän ystäväni lopuks tappoi, vielä sutinaakin. tätä en unohsa koskaan. mä ja koko mun lähipiiri järkytty tästä tapauksesta niin paljon, ku kaikki nämä tunsi. mä olin vielä muutama päivä ennen tätä surmaa ollut viihteellä koko porukan kanssa.

"piia"
[QUOTE="vieras";23955072]Uunisurma Kokemäki 1960, luin sen joskus teininä Alibista.[/QUOTE]

Mä luin saman lapsena - kuka olikin jättänyt alibeja saataville - ja jäi pitkäksi aikaa mieleen!

Yhteistyössä