"vieras"
Jammu koska tytöt oli samanikäisiä kuin itse ja Kinnulan kolmoissurma koska tekijä oli mun kaveri enkä voinut todellakaan uskoa sitä silloin.
Jarin piirrokset | Kaleva.fiSuomen kansallisvarallisuuden antaminen PIGSeille ja siitä seuraava suomalaisen hyvinvointivaltion alasajo.
Kolme nuorinta on vapautunut. Siis he, joista kaksi oli 17-vuotiaita tekohetkellä ja nuorin, joka oli silloin 16-vuotias. Saivat kaikki reilun 10 vuoden tuomion, josta olivat puolet vankilassa eli jotain 5-6 vuotta yhteensä. Tekohetkellä 18-vuotias porukan johtaja Markus Österman sai elinkautisen ja on istunut sitä nyt lähes 10 vuotta. Hakenut myös armahdusta, mutta ei ole myönnetty.Heinon pariskunnan murhat. Oli jotenkin järkyttävää, että niin nuoret pystyivät niin suunnitelmallisiin murhiin. Kovastihan täsät lehdissäkin puhuttiin ja jotenkin ärsytti se kuvaus Hyvien perheiden pojista/lapsista. Ovat tainneet jo päästä vankilastakin
Eräs suomalainen naikkonen näki Christensenin niin komeana miehenä että muutti hänen perässä Tanskaan ja heillä on ainakin yksi yhteinen lapsikin. Miks helvetissä murhamiesten annetaan lisääntyä?Kolme nuorinta on vapautunut. Siis he, joista kaksi oli 17-vuotiaita tekohetkellä ja nuorin, joka oli silloin 16-vuotias. Saivat kaikki reilun 10 vuoden tuomion, josta olivat puolet vankilassa eli jotain 5-6 vuotta yhteensä. Tekohetkellä 18-vuotias porukan johtaja Markus Österman sai elinkautisen ja on istunut sitä nyt lähes 10 vuotta. Hakenut myös armahdusta, mutta ei ole myönnetty.
Muita mitä jäänyt mieleen niin Jammu Siltavuori, Raisa Räisäsen katoaminen, Ilpo Larhan piiritystilanne Lahdessa ja sitten itsemurha, poliisisurmat, minä taas ihmettelin mitä komeaa siinä Christensenissä oli. Lehdissä kun koko ajan kirjoiteltiin komeasta ja en kyllä nähnyt mitään komeaa siinä miehessä.
Pia-surmat Pohjanmaalla -90-luvun alussa. Muistan erityisesti kun ensimmäisen Pian isää haastateltiin Poliisi-TV:ssä. Helsingin kukkakauppasurma 1995 ja samana vuonna oli myös toinen kukkakauppasurma Pieksämäellä (eri tekijä). Tuuli Ikosen murha Tampereella 1995 ja Eveliina Lappalainen Imatralla 2000. Varsinkin tuo Eveliinan tapaus on jäänyt mieleen, kun oli melkein saman ikäinen kanssani.
Tässä nyt jotain mitä parhaiten jäänyt mieleen.
Luuletko suvaitsevaisen lehdistön muistuttelevan suomalaisia siitä millaisia rikollisia meillä on maahanmuuttajina? Silloin kun tuo murha tapahtui pidettiin telkkarissa keskusteluohjelma jossa pääteemana oli se, kuinka suomalaisten rasismia ajaa mamuja epätoivoisiin tekoihin, eli syyllistettiin suomalaiset mamujen heikosta kotouttamisesta.Hyi kamala!! Mä en tuollaista muistakkaan, tai en ole vain kuullut! Sairasta!!! Ihmettelen vain että jos tuo tekijä ei ole Suomen kansalainen, miksi hän käyttää meidän verorahoja täällä lusimiseen. Palautus vaan kotimaahansa ja ikuinen porttikielto kaikkiin länsimaihin.
Tampereella on aika paljon sattunut noita paloittelusurmia. Sielläkin aika paljon alamaailman porukoita ja huumesotkuja, liekö vaikuttavat...Bodomin lapsi kun olen niin tietenkin Bodomin murhat. Jammu, koska olin ite lähes samanikäinen kuin ne tytöt. Kuten myös se Tampereen ex- gladiaattorin tekemä paloittelumurha.
Eniten kaikista mua järkytti pienen Sami Laakson murha, ruumiin raiskaus ja silpominen Mikkelissä v. 1989.
Oon alkanu epäilee et tuo paloittelu on tamperelaisten tapa "hoitaa asiat"Tampereella on aika paljon sattunut noita paloittelusurmia. Sielläkin aika paljon alamaailman porukoita ja huumesotkuja, liekö vaikuttavat...
Kamalaa, mutta ihmeen paljon tosiaan ko.kaupungissa näitä on tapahtunut, juuri viime viikolla viimeisin. Kai siellä niitä piripäitä on sitten paljon suhteutettuna väkilukuun. Jostain luin että Tampereella asuisi juuri eniten narkkareita väkilukuun nähden.Oon alkanu epäilee et tuo paloittelu on tamperelaisten tapa "hoitaa asiat"