V
"vieras"
Vieras
Jammu koska tytöt oli samanikäisiä kuin itse ja Kinnulan kolmoissurma koska tekijä oli mun kaveri enkä voinut todellakaan uskoa sitä silloin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomen kansallisvarallisuuden antaminen PIGSeille ja siitä seuraava suomalaisen hyvinvointivaltion alasajo.
Heinon pariskunnan murhat. Oli jotenkin järkyttävää, että niin nuoret pystyivät niin suunnitelmallisiin murhiin. Kovastihan täsät lehdissäkin puhuttiin ja jotenkin ärsytti se kuvaus Hyvien perheiden pojista/lapsista. Ovat tainneet jo päästä vankilastakin![]()
Kolme nuorinta on vapautunut. Siis he, joista kaksi oli 17-vuotiaita tekohetkellä ja nuorin, joka oli silloin 16-vuotias. Saivat kaikki reilun 10 vuoden tuomion, josta olivat puolet vankilassa eli jotain 5-6 vuotta yhteensä. Tekohetkellä 18-vuotias porukan johtaja Markus Österman sai elinkautisen ja on istunut sitä nyt lähes 10 vuotta. Hakenut myös armahdusta, mutta ei ole myönnetty.
Muita mitä jäänyt mieleen niin Jammu Siltavuori, Raisa Räisäsen katoaminen, Ilpo Larhan piiritystilanne Lahdessa ja sitten itsemurha, poliisisurmat, minä taas ihmettelin mitä komeaa siinä Christensenissä oli. Lehdissä kun koko ajan kirjoiteltiin komeasta ja en kyllä nähnyt mitään komeaa siinä miehessä.
Pia-surmat Pohjanmaalla -90-luvun alussa. Muistan erityisesti kun ensimmäisen Pian isää haastateltiin Poliisi-TV:ssä. Helsingin kukkakauppasurma 1995 ja samana vuonna oli myös toinen kukkakauppasurma Pieksämäellä (eri tekijä). Tuuli Ikosen murha Tampereella 1995 ja Eveliina Lappalainen Imatralla 2000. Varsinkin tuo Eveliinan tapaus on jäänyt mieleen, kun oli melkein saman ikäinen kanssani.
Tässä nyt jotain mitä parhaiten jäänyt mieleen.
Hyi kamala!! Mä en tuollaista muistakkaan, tai en ole vain kuullut! Sairasta!!! Ihmettelen vain että jos tuo tekijä ei ole Suomen kansalainen, miksi hän käyttää meidän verorahoja täällä lusimiseen. Palautus vaan kotimaahansa ja ikuinen porttikielto kaikkiin länsimaihin.
Bodomin lapsi kun olen niin tietenkin Bodomin murhat. Jammu, koska olin ite lähes samanikäinen kuin ne tytöt. Kuten myös se Tampereen ex- gladiaattorin tekemä paloittelumurha.
Eniten kaikista mua järkytti pienen Sami Laakson murha, ruumiin raiskaus ja silpominen Mikkelissä v. 1989.
Tampereella on aika paljon sattunut noita paloittelusurmia. Sielläkin aika paljon alamaailman porukoita ja huumesotkuja, liekö vaikuttavat...
Oon alkanu epäilee et tuo paloittelu on tamperelaisten tapa "hoitaa asiat"![]()