miehille!

  • Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
hello
Luin jotakin ketjua yks päivä, jossa muutama mies sanoi että isot nännipihat on :p . Et mitä isommat sen paremmat. Onko teidän mielestä näin? Mikä niissä on ihanaa? Siksi kysyn kun itsellä levisi nännipihat odotuksen/imetyksen myötä ja masennun aina kun katson itseäni peilistä, että miten isot nännipihat mulla onkaan. Halkaisija siis n.8cm. Eikö nuo ole jo melko isot? :ashamed:
 
eräs
Olen itse mies ja tykkään kyllä isoista nänninpihoista. Minusta mitä isommat niin sen parempin. Etenkin vielä jos rinnat hiukan roikkuu ja siihen vielä päälle isot ja tummahkot nänninpihat niin saa kyllä paikat jäykistymään :snotty:

Vai et mikä isoissa nänninpihoissa on ihanaa, hmmmm, aikas vaikea kysymys. No minusta pienet nännit ei jotenkin tuo rintoja esille vaan juuri isot ja laajat nänninpihat tuovat rintojen pyöreyttä esille. Ehkä ne on kuin autossa alumiini vanteen eli kiinnittävät huomion :whistle:

Nuo sinun nänninpihat on juuri sellaiset herkun kokoiset eli ole ylpeä niistä. Kyllä niitä mielellään katselisi ja koskettelisi!

 
Enpä osaa varmaksi sanoa mitä pitäisin isoista nännipihoista kun en ole päässyt käytännössä testaamaan. Kuvissa ne ei kuitenkaan ole mitenkään huononoloiset :p . Aivan pienistä en tykkää mutta yleisesti ottaen sillä koolla ei ole niin väliä.
 

Yhteistyössä