Miehille kysymys: Miksi teillä on tarve katsoa toisia naisia sillä silmällä

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Kai jokaisella terveellä ihmisellä on silmät päässä? En usko että joku ei oikeasti katso jos tulee hyvännäköisiä ihmisiä vastaan.. Minun mummokin,maailman sivein tapaus katsoi pitkään erästä paidatonta asvalttityöntekijää kun ajoimme ohi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Kai jokaisella terveellä ihmisellä on silmät päässä? En usko että joku ei oikeasti katso jos tulee hyvännäköisiä ihmisiä vastaan.. Minun mummokin,maailman sivein tapaus katsoi pitkään erästä paidatonta asvalttityöntekijää kun ajoimme ohi.
En minä ainakaan katso ketään miestä tai naista "sillä silmällä", huomiotani ei kukaan ulkonäöllään saa, erikoisella pukeutumisella ehkä. Mutta ehkä minulla on tarve valehdella teillekin, tai sitten olen vaan todella outo. Tiedän että oma äitinikään ei varmasti katsoisi, outo siis hänkin tai valehtelija.
 
Tuota...
Mä olen ihan nätti nainen, mutta voin 100% varmasti sanoa, etten koskaan flirttaa, enkä katso miehiä "sillä silmällä". Olen täysin yhden miehen nainen, mieheni on kaikissa fantasioissakin :). En todellakaan virnuile ja hymyile jokaiselle miehelle, jota työssäni tapaan, ainakaan mitenkään flirttailevasti. Totta kai olen perusystävällinen sekä miehille että naisille. Toisten miesten katsominen ei kiinnosta. Enkä valehtele, ehkä olen vain vähän outo? Huono itsetunto mulla ainakin on, mutta en usko sen johtuvan siitä.
 
Itsetuntoa arvon ladyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Kai jokaisella terveellä ihmisellä on silmät päässä? En usko että joku ei oikeasti katso jos tulee hyvännäköisiä ihmisiä vastaan.. Minun mummokin,maailman sivein tapaus katsoi pitkään erästä paidatonta asvalttityöntekijää kun ajoimme ohi.
En minä ainakaan katso ketään miestä tai naista "sillä silmällä", huomiotani ei kukaan ulkonäöllään saa, erikoisella pukeutumisella ehkä. Mutta ehkä minulla on tarve valehdella teillekin, tai sitten olen vaan todella outo. Tiedän että oma äitinikään ei varmasti katsoisi, outo siis hänkin tai valehtelija.
Ja mistä tiedät? Mun äiti ainakin katsoo, vaikka ikinä ei sen enempää - ja juu, ainoa varsinainen suhde on isääni, jota on kestäny jo yli 40v... Enkä edes ymmärrä, mitä pahaa on katsomisessa.
 
No, kyl mieki kahtelen naisia :p Naisissa vaan on enemmän nähtävää kuin miehissä ja jos sattuu olemaan erittäin hyvännäkönen ja -runkoinen nainen, nii mikäs siinä kahtellessa. Ei sillä, tulee kahteltua miehiäkin, jos sattuu olemaan poikkeuksellisen hyvännäkönen ;)
Ei se ole multa mitenkään pois, jos mieheni kahtoo muita naisia. Yhtälailla hän katsoo moottoripyöriä, mie esim. näyteikkunoita :D
Saan kuitenki kehuja mieheltäni itseni suhteen. Vaikka hän hyvännäkösiä naisia kahtoski, niin ei se sitä tarkota, että hän halajais jotain muuta siitä toisesta naisesta :p
 
IhanaValo
Joskus kysyin mieheltäni, katteleeko se muita naisia. Vastaus oli että en, en ainakaan sillä silmällä..
Sitten huomasin että jos vastaan tuli kaunis nainen (jopa miun mielestä kaunis) niin mies ensin kattoi ja sit käänsi äkkiä päänsä pois, etten vaan huomais että sehän kattoi sitä naista. En tunnusta mikään pirttihirmu olevani, ehkä vähän mustis aina välillä :saint:

Sanoin miehelle, että kattele vaan niitä naisia, koska katsoa saa mutta ei koskea!
Saatanhan miekin kattoa jos vastaan kävelee komee/söpö mies..ja naisia kattelen myös joskus mutten kumpiakaan "sillä silmällä", tuossa yhessäkin on jo ihan tarpeeks miulle..

En sit tiedä, mitä miehen päässä liikkuu kun se katsoo niitä mut en aio yöuniani menettää sen takia:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Kai jokaisella terveellä ihmisellä on silmät päässä? En usko että joku ei oikeasti katso jos tulee hyvännäköisiä ihmisiä vastaan.. Minun mummokin,maailman sivein tapaus katsoi pitkään erästä paidatonta asvalttityöntekijää kun ajoimme ohi.
En minä ainakaan katso ketään miestä tai naista "sillä silmällä", huomiotani ei kukaan ulkonäöllään saa, erikoisella pukeutumisella ehkä. Mutta ehkä minulla on tarve valehdella teillekin, tai sitten olen vaan todella outo. Tiedän että oma äitinikään ei varmasti katsoisi, outo siis hänkin tai valehtelija.
Mutta mistä ihmeestä toisen ihmisen ajatuksetkin voi tietää? En edes odottaisi äitini kertovan minulle ihan yksityisimmistä ajatuksistaan. Jotain yksityistä pitää jokaisella olla ja mun mielestä ajatukset on just niitä.

Jos et ikinä katso ketään sillä silmällä tai ajattele mitään pikkutuhmaa kenestäkään muusta kuin miehestäsi, siinä ei ole mitään vikaa tai väärää. Kuten ei ole myöskään katsomisessa tai pikkutuhmien ajattelussakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Itsetuntoa arvon ladyt:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Kai jokaisella terveellä ihmisellä on silmät päässä? En usko että joku ei oikeasti katso jos tulee hyvännäköisiä ihmisiä vastaan.. Minun mummokin,maailman sivein tapaus katsoi pitkään erästä paidatonta asvalttityöntekijää kun ajoimme ohi.
En minä ainakaan katso ketään miestä tai naista "sillä silmällä", huomiotani ei kukaan ulkonäöllään saa, erikoisella pukeutumisella ehkä. Mutta ehkä minulla on tarve valehdella teillekin, tai sitten olen vaan todella outo. Tiedän että oma äitinikään ei varmasti katsoisi, outo siis hänkin tai valehtelija.
Ja mistä tiedät? Mun äiti ainakin katsoo, vaikka ikinä ei sen enempää - ja juu, ainoa varsinainen suhde on isääni, jota on kestäny jo yli 40v... Enkä edes ymmärrä, mitä pahaa on katsomisessa.
Minusta on aivan sairasta väittää että kaikki niin tekevät, aivan sama mistä asiasta. Ei se vaan niin mene. Itseni ainakin tunnen ja väitän tuntevani monta muutakin ihmistä jotka eivät ole kiinnostuneet miehistä/naisista siten että heidän päätään kukaan saisi kääntymään. Mitä pahaa siinä on että ei kiinnosta, heti saa jonkun tiukkapipoleiman että ajattelee siinä olevan jotain väärää. En minä katso urheiluakaan kun ei vähääkään kiinnosta vaikka suurin osa suomalaisista on kiinnostuneita ainakin jostain lajista, MUTTA EI KAIKKI!!!
 
samoyed
Alkuperäinen kirjoittaja Itsetuntoa arvon ladyt:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Kai jokaisella terveellä ihmisellä on silmät päässä? En usko että joku ei oikeasti katso jos tulee hyvännäköisiä ihmisiä vastaan.. Minun mummokin,maailman sivein tapaus katsoi pitkään erästä paidatonta asvalttityöntekijää kun ajoimme ohi.
En minä ainakaan katso ketään miestä tai naista "sillä silmällä", huomiotani ei kukaan ulkonäöllään saa, erikoisella pukeutumisella ehkä. Mutta ehkä minulla on tarve valehdella teillekin, tai sitten olen vaan todella outo. Tiedän että oma äitinikään ei varmasti katsoisi, outo siis hänkin tai valehtelija.
Ja mistä tiedät? Mun äiti ainakin katsoo, vaikka ikinä ei sen enempää - ja juu, ainoa varsinainen suhde on isääni, jota on kestäny jo yli 40v... Enkä edes ymmärrä, mitä pahaa on katsomisessa.
Joo munkin äiti tykkää kyllä kattoa ja sanoo että mitäs siinä nättejä ihmisiä kattoo mielellään olympialaisia ja niitä pikajuoksijoita eritoten niin ja mun isä ja äiti on ollu naimisissa 50v kohta
 
Turbojurpo
Vakituisessa parisuhteessa elävänä miehenä minulle tuottaa suurempaa iloa kauniiden naisten katseleminen kuin aikoinaan sinkkuna. Miksi? No, ennen vanhaan iloitsin upeasta näystä kadulla, mutta heti perään tunsin katkeruuden piston: se nainen ei ole minun. Nyt ei katkeruutta ole, sillä en edes haluaisi vieraita naisia. Oman kumppanin ulkoisten ominaisuuksien vertaileminen muihin olisi tyhmää, sillä minä näen hänessä sellaista, mitä kukaan muu ei ole nähnyt. Siksi olen sitoutunut häneen.

Vastoin kaikkea anatomista todistusaineistoa uskon, että hermoradat, jotka kulkevat miehen aivoista hänen silmiensä liikuttelulihaksiin, poikkeavat kivesten kautta. Niin on ainakin minun kohdallani. Yhdelle naiselleni tyhmyyttäni tunnustin vilkuilevani toisia naisia. Hän vaati minua lopettamaan sen välittömästi ja minä jopa yritin. Turhaan. Se oli yhtä helppoa kuin hengityksen lopettaminen. En voi kontrolloida silmiäni (muuten kuin olla tuijottamatta kiinteästi naisten anatomisia yksityiskohtia) ja katseleminenhan on passiivista toimintaa: valoärsykkeiden vastaanottamista. Enemmän pitäisi olla huolissaan siitä, mitä mies tekee suullaan, käsillään ja muilla ruumiinosillaan.
 
Mun mies kattelee kaikkia, ulkonäöstä huolimatta, ei sillä silmällä olleskaan. Ja on sanonut että tottakai se "osuu" silmään jos vastaan kävelee joku pamela kakkonen. Ja ihan kyllä itsekin katselen ihmisiä ja kyllä mä ainakin myönnän että katse viipyy pitempään miehessä, joka omaa silmää miellyttää. Ei se silti tarkoita sitä että mulla tai miehelläni ensimmäinen ajatus on että: Panisin! En tajua kauheeta vauhkoamista tällasesta asiasta, kyllä meillä tietääkseni on oikeus kaikilla käyttää kaikkia aisteja eikä kulkea laput silmillä sen takia että kumppani luulee että toinen pelkän katsomisen perusteella haluaa toista ihmistä. Ja syy siihen katseluun saattaa olla ihan mitätön, kerran mä huomasin kun mun mies baarissa vilkuili todella kaunista tyttöä, ensin ärsyynnyin mutta kun kysyin asiasta, mieheni kertoi tämän muistuttavan häntä jostain nuoruuden, siis ihan teiniaikoijen ihastuksesta, että yhdennäköisyys oli niin suuri että mieheni oli 'pakko' vilkaista pari kertaa uudelleen. :D
Mut enivei, vähän liikaa kyllä suurennellaan asiaa: toisten naisten katselu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:
Minä flirttaan kaikkien kans...jopa joskus naisten...ja kuolaan niitä herkkuja perheen isiä supermarketeissa, huvipuistoissa ja kaikkialla :p Minusta se ei ole ollenkaan väärin!
Eihän se oo väärin. Aamulla kattelin muuten naisten pariuimahyppyjä. Muutama kaunis tiukka takamus :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Vakituisessa parisuhteessa elävänä miehenä minulle tuottaa suurempaa iloa kauniiden naisten katseleminen kuin aikoinaan sinkkuna. Miksi? No, ennen vanhaan iloitsin upeasta näystä kadulla, mutta heti perään tunsin katkeruuden piston: se nainen ei ole minun. Nyt ei katkeruutta ole, sillä en edes haluaisi vieraita naisia. Oman kumppanin ulkoisten ominaisuuksien vertaileminen muihin olisi tyhmää, sillä minä näen hänessä sellaista, mitä kukaan muu ei ole nähnyt. Siksi olen sitoutunut häneen.

Vastoin kaikkea anatomista todistusaineistoa uskon, että hermoradat, jotka kulkevat miehen aivoista hänen silmiensä liikuttelulihaksiin, poikkeavat kivesten kautta. Niin on ainakin minun kohdallani. Yhdelle naiselleni tyhmyyttäni tunnustin vilkuilevani toisia naisia. Hän vaati minua lopettamaan sen välittömästi ja minä jopa yritin. Turhaan. Se oli yhtä helppoa kuin hengityksen lopettaminen. En voi kontrolloida silmiäni (muuten kuin olla tuijottamatta kiinteästi naisten anatomisia yksityiskohtia) ja katseleminenhan on passiivista toimintaa: valoärsykkeiden vastaanottamista. Enemmän pitäisi olla huolissaan siitä, mitä mies tekee suullaan, käsillään ja muilla ruumiinosillaan.


:LOL: :LOL: Mahtava vastaus.
 

Yhteistyössä