meillä sanoo? Kuka sanoo? Pöydällä oleva sisustus-buddha?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä sanoo niin että on vain mies ja miehet tekee niin
meillä sanoo? Kuka sanoo? Pöydällä oleva sisustus-buddha?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä sanoo niin että on vain mies ja miehet tekee niin
no ihan tuo oma mies sanooAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:meillä sanoo? Kuka sanoo? Pöydällä oleva sisustus-buddha?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä sanoo niin että on vain mies ja miehet tekee niin
näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Kinkeri-Inkeri:Mä voin tunnustaa että oon kahtonu vieraita miehiä eikä ne ajatukset silloin ole ollut siveimmästä päästä! :saint:
Sähä nopeasti nikkiäs vaihdoitAlkuperäinen kirjoittaja Gone With The Sin:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Kinkeri-Inkeri:Mä voin tunnustaa että oon kahtonu vieraita miehiä eikä ne ajatukset silloin ole ollut siveimmästä päästä! :saint:
Prklettiini voisinpa sanoa samaa joskus leikkipuiston perheen äideistä!Alkuperäinen kirjoittaja Bree:asista toiseen, olin lasten kanssa päivän huvipuistossa ja jösses jotta oli
taas herkkuja perheen isiä liikenteessä
no voi ny heleveissöni sentäänAlkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Nojaa.. sehän on sama kuin mies ajelee ihka uudella bemarilla niin silti se kyttää naapurin uuden karheaa mersua... mies tekee vertailuja aina, myös naisista, onko toisella säyseämpi luonne, kuinka kaarteet on kunnossa mahdollista ajoa varten, osaako se pitää suunsa kiinni silloin kuin mies sitä kaipaa.. ei siis sen kummemmasta ole kyse, mies on imenyt tuon vertailuvimman jo lapsena tekniikan maailmasta.
Mulla ainaski on melkoisen suora. Ei mihkää suuntaan erityisen käyrä..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no voi ny heleveissöni sentäänAlkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Nojaa.. sehän on sama kuin mies ajelee ihka uudella bemarilla niin silti se kyttää naapurin uuden karheaa mersua... mies tekee vertailuja aina, myös naisista, onko toisella säyseämpi luonne, kuinka kaarteet on kunnossa mahdollista ajoa varten, osaako se pitää suunsa kiinni silloin kuin mies sitä kaipaa.. ei siis sen kummemmasta ole kyse, mies on imenyt tuon vertailuvimman jo lapsena tekniikan maailmasta.
entäs ne miehiset kaarteet...?
Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Toihan on ihan selvä oppikirja vastaus.
Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Se ei juo kaljaa. Etkä osannut vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Kyllä se voi siis tottakin olla. Mutta mun mielestä sillon on jotenki... no en sano mitään. Pitäis pyytää se sun miehes joskus yhdelle kaljalle vaikka. Mist päi?
:saint:
siis oletko todella niinkin alkukantainen ajatuksiltas että väität ettei kenekään mies voi vaan rakastaa omaa naistaan??? Ja ajatella vain häntä siinä mielessä?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Kyllä se voi siis tottakin olla. Mutta mun mielestä sillon on jotenki... no en sano mitään. Pitäis pyytää se sun miehes joskus yhdelle kaljalle vaikka. Mist päi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se ei juo kaljaa. Etkä osannut vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Eihän se ole vastaus kysymykseen, että mikä tarve muilla miehillä on väittää, että minun mies valehtelee. Mikä hyöty on siitä, että näin väittää?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se ei juo kaljaa. Etkä osannut vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Osasinpas. Oot nainen. Lue rivien välistä: sellainen mies on todella harvinainen!
mutta mahdollinen.
Mullakin on sellainen mies jota sinun pitäisi kaljoittaa. Saattaisi tulla yllätyksenä että et löydäkään tuopin takaa mitään nörttiä vaan takuulla enemmän MIEHEN kuin sinä olet. Kaikki muut miehiset jutut kyllä kiinnostaa mutta ei naiset ja tätä ei ole tarvinnut edes itse pelkästään huomata vaan sen työkaverit aina kännissä jaksavat mulle selitellä kuinka hyvä mies mulla on kun koskaan ei kommentoi muita naisia tai katsele muita vaikka kuinka yllyttäisi. Ihmettelevät miten mies voikin olla niin uskollinen ja ihastunut monen vuoden jälkeen. Mutta mies on varmaan nekin palkannut selittämään mulle noita juttuja ennen sammumistaanAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Olipas. Sä itse vaan haluat, että asiassa ois takana jotain enemmän. Ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eihän se ole vastaus kysymykseen, että mikä tarve muilla miehillä on väittää, että minun mies valehtelee. Mikä hyöty on siitä, että näin väittää?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se ei juo kaljaa. Etkä osannut vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nii. Tiiän, että on olemassa sillai oikeasti kilttejä miehiä, jotka tosiaan näkee vaan sen oman eikä osaa ees aatella pidemmälle. Se on sellanen sielunrakenne. En tiiä mistä sellasia saa mutta sellasta ei voi opetella. Sen kanssa synnytään tai se saadaan traumaattisen kokemuksen kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oiskin lisäkysymys. Miksi miehet aina sanoo, että mun mies valehtelee? Miksi siihen on tarve? Mitä jos se puhuukin totta?Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Osasinpas. Oot nainen. Lue rivien välistä: sellainen mies on todella harvinainen!
mutta mahdollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Noin me miehet ollaan opeteltu sanomaan kun tätä kysyy oma puoliso.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole tarvetta, sanoo mies.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:älä valitä moisesta, muistetaan vaan pukoa aviomiehiltämme silmät, ; ) heh heh!
Peesi tähän!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin katson hyvännäköisiä miehiä aina kun mahdollisuus tulee.. ja hymyilen varmasti jos katseet kohtaa. Oon päiväkodissa töissä ja siellä pientä flirttiä heitetään isien kanssa melkein päivittäin. Miksei? Sehän on ihan luonnollista ja luultavasti mun mies katselee samalla lailla naisia, mutta mitä sitten?