miehillä ei ole logiikkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ainakaan mun miehellä.. tai sit se on vaan maalaisjärki mikä puuttuu...

se oli tänään lähdössä pojan kaa ulos ja onneks käski pojan tulla sanoon äidille heippa,koska vaatetus oli osunu ihan nappiin :whistle:
pipo mikä ei pysy päässä,pitkät kalsarit ja collegehousut,t-paita ja collegepaita ja liian pieni takki :D

sanoin sit että vaihtakaa haalari päälle et siel tuulee ihan hirveesti,ei noi colleget paljoo lämmitä tuol ja varsinki kun poika istuu maassa niin paljon ja pipon tilalle kypärämyssy et ei tuule korviin.. no,kuulu ähinää ja puhinaa ja sit huikattiin et heippa.

mies sit soitti mulle myöhemmin pihalta et laita ittes valmiiks,lähetään käymään kaupoilla,olin et ok.
käytiin kaupoilla ja tultiin kotiin..... ja vasta sillon tajusin,et mies oli pistäny pojalle paksuimman haalarin mitä löytyy (vaik pojal on keväthaalarikin) ja kahdesta kypärämyssystä tietenkin sen paksumman. ja haalarin alla oli ne pitkät kalsarit,collegehousut,t-paita ja collegepaita :xmas:

ei ollu poika paljon hikine :headwall:

Juuh,aika tutulle kuulostaa,meil ei ja tuo vaatetus oikein oo koskaa kohillaa,kerran ku oli vieny hoitoo mummille ni ei ollu laittanu ulkohousui ollenkaa,no eipä sit pahemmin tarvinu pihal olla,olihan mummil siel toppahaalari,mut oli pikkasen paksu niil ilmoil,no vahingosta viisastuneena mä sit vein jo viikonlopuks valmiiks housut mummille ettei vaan unohu ni aloin sit kotoon kattelee ku töist tulin et missähän vaatteis se neiti on tänää sinne lähteny ku kevät takit roikkuu naulakos ni oli sit pistäny toppatakin päälle :D Eikä oo yks eikä kaks kertaa ku on ollu kyläs yöpaita päällä,niitä kun ei erota mitkä on yöpaitoja ja mitkä ei...

voi että sulla on otsaa arvostella. eikös se ole hyvä että ees yritti. täällä saa lukea vaikka mitä niistä miehistä jotka ei osallistu. sittenkö vasta toisen apu kelpaa, että se on just yhtä hyvää kuin sen olis itse tehnyt. etkös sä koskaan tee virheitä, sympatiat sun miehellesi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:38 ihme jupinaa kirjoitti:
voi että sulla on otsaa arvostella. eikös se ole hyvä että ees yritti. täällä saa lukea vaikka mitä niistä miehistä jotka ei osallistu. sittenkö vasta toisen apu kelpaa, että se on just yhtä hyvää kuin sen olis itse tehnyt. etkös sä koskaan tee virheitä, sympatiat sun miehellesi.

löysää nyt vähän hyvä ihminen :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:39 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:38 ihme jupinaa kirjoitti:

löysää nyt vähän hyvä ihminen :D

Sinällään samaa mieltä tuon Ihme jupinaa kirjoittajan kanssa.
Mieshän teki mitä käskit.

Ja sitä mä en kans tajua, et miten miehellä on silmää omille vaatteille, mut sit ku pitää laittaa lapsille vaatteita päälle katella, niin on jotain ihan ihmeellisiä väri/tyyli-yhdistelmiä. Onneks eskari osaa jo ite vähän katella mitä päälleen haluaa.

mun mies vie aamusin lapset tarhaan, kun on sen työmatkan varrella, niin kyllä minun on ne vaatteet varattava aamuksi valmiiksi kun ei aina olla samaan aikaan lähdössä. ihan on sukista hattuun laitettava valmiiks että on jotenkuten järkevästi puettu :D

opikseni otin kun kerran kun hain lapset, niin meitin 3vee pojalla ei ollut ollut pikkuhousuja jalassa....!

Yhteistyössä