V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
juolahtipa mieleen että miksi meidän itsekunnioitus on niin huonoissa kantimissa:
mehän ollaan naisten kasvattamia että se siitä äitiyden eheyttävästä voimasta
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29435366:No missäs on isien kasvatusvastuu?
mehän kasvatettas mutta kun eukot ei anna
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29435394:Niin niintässähän onkin hyvä esimerkki siitä itsekunnioituksen puutteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29435394:Niin niintässähän onkin hyvä esimerkki siitä itsekunnioituksen puutteesta.
Tarpeeksi kauan kun vääntää jostain paidan väristä, niin loppuu kiinnostus siihen touhuun. Nainen itse monesti pelaa itsensä talouden hoidossa sellaiseen tilanteeseen, että saa joko tehdä itse tai teettää tossukalla osan hommista.
Jos mies ajaa väkisin omat näkymyksensä esiin, on hän huono talouden hoidossa ja muutenkin ylimielinen sika.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29435508:Toisaalta joo. Mutta toisaalta voi käydä niin, että mies ehkä ei tajua, että oikeudesta lastenhoitoon kannattaa vähän taistella. Yhtäkkiä voisi ajatella, että tässähän pääseekin helpolla, kun nainen hoitaa sen puolen.
Vähän sama kuin naisen taloudellinen asema. Nainen saattaa ajatella, että hyvähän tässä on kotona hengailla ja sitten myöhemmin huomataan, että ei helkkari tullut sitten hankittua mitään koulutusta.
Tästä kuvasta.
![]()
Juu toki elämässä on asioita joista kannattaa taistella, mutta toisaalta sitä odottaa kumppanilta sen verran järkeä ja empatiaa, että mm. lastenhoidosta ja oikeuksista lapsiinsa ei tarvisi ensinkään taistella.
Harvemmin mies kieltää/vähättelee naista menemästä kouluun/työhön joten siinä mielessä eri asia. Aika usein lasten hoitoon liittyen törmää naisten sanomisiin tai vähintään ajatuksiin jotka ovat tällaisia "en noita vaatteita, pue tarkemmin, rasvaa sieltä ja täältä, älä tuollai siivoa vaan tällä tavalla, jne jne"
Hyvin äkkiä mm. imuri/rasva purkki putoaa lattialle ja nainen saa kuulla "tee vittu itse jos ei kelpaa" ;-)
Juu toki elämässä on asioita joista kannattaa taistella, mutta toisaalta sitä odottaa kumppanilta sen verran järkeä ja empatiaa, että mm. lastenhoidosta ja oikeuksista lapsiinsa ei tarvisi ensinkään taistella.
Harvemmin mies kieltää/vähättelee naista menemästä kouluun/työhön joten siinä mielessä eri asia. Aika usein lasten hoitoon liittyen törmää naisten sanomisiin tai vähintään ajatuksiin jotka ovat tällaisia "en noita vaatteita, pue tarkemmin, rasvaa sieltä ja täältä, älä tuollai siivoa vaan tällä tavalla, jne jne"
Hyvin äkkiä mm. imuri/rasva purkki putoaa lattialle ja nainen saa kuulla "tee vittu itse jos ei kelpaa" ;-)
Tarpeeksi kauan kun vääntää jostain paidan väristä, niin loppuu kiinnostus siihen touhuun. Nainen itse monesti pelaa itsensä talouden hoidossa sellaiseen tilanteeseen, että saa joko tehdä itse tai teettää tossukalla osan hommista.
Jos mies ajaa väkisin omat näkymyksensä esiin, on hän huono talouden hoidossa ja muutenkin ylimielinen sika.
Eli mies, joka tekee osansa taloudenpidossa on tossukka?
Mutta tosimies ei tarvitse hauista?
Kuon mies tuo näkemyksensä esiin sen suhteen, ettei hänen mielestään tarvitse osallistua yhteiden talouden huoltamiseen, on naisten mielestä ylimielinen sika täysin syyttä, vaikka hän toteuttaa vain omia mieltymyksiään?
Naisten kuitenkin pitää käydä töissä sensijaan, että hoitaisivat vaan kotia kotona, mutta sen lisäksi naisen pitää hoitaa koti, jotta miehen ei tarvitse?
Ymmärsinkö oikein?
Mutta tosimies ei tarvitse hauista?
Ymmärsinkö oikein?