Miehillä ei ole itsekunnioitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hanna"

Vieras
Olenko ainoa, joka hämmästelee miesten ylpeyden ja itsekunnioituksen puutetta. Miehethän saavat naisilta huomattavan paljon vähemmän aloitteita, kuin mitä miehet itse tekevät meille naisille. Eli miehet ovat vastakkaisen sukupuolen mielestä huonompia kuin naiset. Itseasiassa naistahan kutsutaankin paremmaksi puoliskoksi.

Miksi miehet haluavat olla naisten kanssa ja haluavat olla se huonompi puolisko? Missä on miesten itsekunnioitus?

Wtf-did-i-just-read.jpg

[QUOTE="Hanna";29433622]Olenko ainoa, joka hämmästelee miesten ylpeyden ja itsekunnioituksen puutetta. Miehethän saavat naisilta huomattavan paljon vähemmän aloitteita, kuin mitä miehet itse tekevät meille naisille. Eli miehet ovat vastakkaisen sukupuolen mielestä huonompia kuin naiset. Itseasiassa naistahan kutsutaankin paremmaksi puoliskoksi.

Miksi miehet haluavat olla naisten kanssa ja haluavat olla se huonompi puolisko? Missä on miesten itsekunnioitus?[/QUOTE]

Niin vai siten, että miehet eivät tarvitse huomiota? ;-)

Parempi puolisko-sanonta tulee minusta sievemmästä ulkonäöstä ja siitä, että on kiva sanoa porukassa naista paremmaksi jotta naisten fiilis vähän nousee teennäisellä tavalla. Vaikka totuus monessa asiassa ihan biologisestikin tietysti on toinen.

Niin vai siten, että miehet eivät tarvitse huomiota? ;-)

Parempi puolisko-sanonta tulee minusta sievemmästä ulkonäöstä ja siitä, että on kiva sanoa porukassa naista paremmaksi jotta naisten fiilis vähän nousee teennäisellä tavalla. Vaikka totuus monessa asiassa ihan biologisestikin tietysti on toinen.

Kyllä miehetkin varmaan tarvitsevat huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, mutta eivät sitä saa elleivät sitten ole todella komeita.

Eikö miesten fiilistä sitten tarvitse nostaa?

Asian voi kääntää myös niinpäin, että naiset ovat pelkureita ja kärsivät huonosta itsetunnosta kun eivät uskalla tehdä alotteita. Monen naisen maailmahan romahtaa, jos mies ei olekkaan kiinnostunut.

Entäs jos on akkaa kimpussa niin että rumimpia saa kivittää pois tieltään ja silti lähtee mieluummin kotiin vaimon luo?

[QUOTE="Hanna";29433622]Olenko ainoa, joka hämmästelee miesten ylpeyden ja itsekunnioituksen puutetta. Miehethän saavat naisilta huomattavan paljon vähemmän aloitteita, kuin mitä miehet itse tekevät meille naisille. Eli miehet ovat vastakkaisen sukupuolen mielestä huonompia kuin naiset. Itseasiassa naistahan kutsutaankin paremmaksi puoliskoksi.

Miksi miehet haluavat olla naisten kanssa ja haluavat olla se huonompi puolisko? Missä on miesten itsekunnioitus?[/QUOTE]

??täh?? Millaisten matojen kanssa sä oot tekemisissä? Kyllä mun mies on ainakin tarpeeksi Mies kunnioittaakseen itseään, ei anna kenenkään kävellä ylitseen ja osaa käsitellä naisiakin. Jopa tällaisia temperamenttisia mutta ihan fiksuja tyyppejä kuin minä. Saa tosin huomiota minulta, minä häneltä. Esittelee mut lähes aina parempana puoliskonaan, mutta on sen verran itsevarma ja kykenevä, omasta maskuliinisuudestaan varma tyyppi ettei se hänen itsekunnioitustaan vähennä, päinvastoin! En ikinä pidä miestä mua huonompana, en parempanakaan, ollaan samanarvoisia, vaikka erilaisia. Pitäiskö sun lähteä miettimään ensin omaa ajatusmalliasi?

Jotkut naisethan tykkäävät haukkua terveen itsetunnon omaavia miehiä narsisteiksi tai psykopaateiksi, tähän haukkumiseen riittää myös se, että on periaatteita ja omaa omia mielipiteitä.

[QUOTE="Hanna";29434635]Tätä juuri tarkoitan. Miehet kehuvat naisia maasta taivaaseen, mutta eivät itse saa mitään kehumista.

Olkaan nyt miehiä ja unohtakaa naiset.[/QUOTE]

niin varmaan pitäis, siinä rytäkässä saattas maailmaki pelastua

[QUOTE="Hanna";29434635]Tätä juuri tarkoitan. Miehet kehuvat naisia maasta taivaaseen, mutta eivät itse saa mitään kehumista.

Olkaan nyt miehiä ja unohtakaa naiset.[/QUOTE]

Niih.

- "Miksi naiset käyttävät meikkiä ja hajuvettä?"

- " Koska ovat rumia ja haisevat pahalle."

Yhteistyössä