Miehet *valitusta

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
tai ei valitusta..yks tosiasia vaan: mä varmasti lentäsin yllätyksestä persiilleni jos tuo mun mies olis etes JOSKUS yhteistyö kykyinen!!! eikä aina tarttis naama mutrussa hannata vastaan ja sitte pahalla tuulellla hoitaa se pyydetty asia!!! siis se olis niin ihana kun jotain pyytää, vaikka nyt se apteekissa käynti, mitä pyysin, ku vastaus oliski tyyliin "joo, voin mä käydä"!! eikä heti ekana että "käy sää.." |O |O |O |O ja sitten kun mä sanon vittuuntuneena että "no mä käyn"..ni sitte ihmetellään että mistä se rouva nyt taas suuttu.. onko se liikaa pyydetty että etes JOSKUS?!!

Hö, tyhmää. Mistähän mä mieheni oon sit oikein löytänyt kun se kyllä on aina tosi yhteistyökykyinen :heart: Eilenkin soitin ja pyysin jos kävis kaupassa ku en jaksais nyt itse lähteä ja mies tuli kassien kanssa kotiin :heart: (yleensä kylläkin kahdestaan käydään ja tasa-arvoisia olemme suhteessamme todellakin )

Mun mies onneks suostuu hoitaa noit tollasii asioita,mut mua ärsyttää niin paljon sen muisti |O |O |O |O
Se on oikeesti niin huolimaton!

Muutama päivä sit,se hukkas tytön uuden uima puvun 5metrin matkalla,mies käveli himasta parkkipaikalla ihan suoraa tietä ni se uimaouku hävis!

palautti pulloja,ni unohti pullokuitin siihen pullokoneeseen!

Eilen jätti työvaatteensa jonnekki,ei muista minne!

Tänä aamuna oli ottanu munki tupakat mukaan,ensin laittanu oman askinsa taskuun ja sitt viel mun!

Ja sit se suuttuu,ku muistuttelen koko ajan sitä jostain asioista :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mun mies onneks suostuu hoitaa noit tollasii asioita,mut mua ärsyttää niin paljon sen muisti |O |O |O |O

Muutama päivä sit,se hukkas tytön uuden uima puvun 5metrin matkalla,mies käveli himasta parkkipaikalla ihan suoraa tietä ni se uimaouku hävis!

Tänä aamuna oli ottanu munki tupakat mukaan,ensin laittanu oman askinsa taskuun ja sitt viel mun!

onkohan sun mies mun miehen veli tai jotai...? :whistle:
toi unohtais päänsäkin....
eiliseltä taas oiva esimerkki kun sanoin et onpa outoa ettei sun siskosta oo kuulunu mitää ku niiden pojalla on just synttärit ja aina kutsuvat hyvissä ajoin. mies siihen et nii.... ja hetken päästä sil välähti et sen sisko oli kutsunu meidät jo kaks viikkoo sit synttäreille jotka pidetään huomena,mut ei mies muistanu kertoo :headwall: ja tänään sit hirveellä paniikilla lahjaa ostaan kaiken muun lisäks :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:

onkohan sun mies mun miehen veli tai jotai...? :whistle:
toi unohtais päänsäkin....
eiliseltä taas oiva esimerkki kun sanoin et onpa outoa ettei sun siskosta oo kuulunu mitää ku niiden pojalla on just synttärit ja aina kutsuvat hyvissä ajoin. mies siihen et nii.... ja hetken päästä sil välähti et sen sisko oli kutsunu meidät jo kaks viikkoo sit synttäreille jotka pidetään huomena,mut ei mies muistanu kertoo :headwall: ja tänään sit hirveellä paniikilla lahjaa ostaan kaiken muun lisäks :xmas:

Eikä!! :laugh: :laugh:

saakeli ku menee kolme päivää jos kerran erehdyn pyytää sitä tiskaamaan!!!
joskus se kyllä ihan oma alotteisesti menee ja tiskaa ja sitte hakee kehuja :) jos pyydän nätisti että ois nyt herran tiskivuoro, niin tulee joo joota ja nyt ei kerkeetä. ja JOS se menee ja lähestyy tiskivuorea niin silloin täyttää tiskialtaan, laittaa astiat likoomaan ja sitten ne likoo siinä kolme päivää kunnes annan periksi.

kokeilin olla jäkättämättä asiasta ja kolme viikkoa meni, sit jouduin sanomaan siitä.vastaus oli "mähä oon tiskannu ainaki joka toinen päivä koko ajan.."
"mä imuroin viimeviikolla" (viime kuussa)
"mä oon just pessy vessan" (eli viikko sitte)
"mä otin kissanpaskat pois äsken" (eli kissoilla on löysä vatsa ku ei yhtään oo vähentyny)

jne jne...

Mä oon viikon kattonu herran vaate säkkiä makuuhuoneen lattialla, enkä kiusallanikaan ole siihen koskenut. (muutettiin viikko sitten) Tänään sitte huomautin, että illalla saa laittaa vaatteensa kaappiin, ni ukko otti ja suuttu.

Ja joo, mä oon pitkin viikkoa joka päivä korjannu herran jälkiä milloin mistäki ja nyt se sitte vielä kehtas ihmetellä, että miks mä oon pahalla päällä. Ei muuten, mutta kun on kutsuttu talo täyteen vieraita juhlimaan lapsen synttäreitä, niin olis mulla muutaki tekemistä ku korjata aikuisen ihmisen jälkiä.

Yhteistyössä