kaikkihan tietää jo tän mun vauva kuumeen..*purkaa vitutusta...

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
no johan mä olen tätä vuoden mietiskelly ja aika ajoin miehelle maininnu että olishan se kolmonen tässä vielä tervetullut.. no nyt oon ollu koko asiasta ihan hiljaa useamman viikon, kunnes eilen miehen siskolle sanoin, että mulla niin halluttas kolmas lapsi. se ämmä alko heti hulluna haukkuun mua hulluks jne. ja päivitteleen että "kait sulla nyt on se hormoni kierukka, mä en kestäis jos teille tulis vielä kolmaski pentu.." :o mä näytin suunilleen tolta!!
illemmalla sitten miehelle (ihan silleen ohimennen ) sanoin että JOS meille se kolmas vielä JOSKUS tulee, ni ostan sille hyvät vaunut että niitä jaksaa pukella (näillä tämänhetkisillä lapsilla on toisella ollu sellaset 80-luvun hirvitykset ja toinen kun synty, ostin sellaset10? maksaneet tuplat..eli voitte kuvitella oliko niitä kovin ergonomista lystiä työnnellä.. ) sanoin siis suunilleen noin, ni siittäkös se ukkeli suuttu.. mä kuulemma jankkaan joka päivä vauvoista! en tosiaan jankkaa, vaan oon ollu ihan super tarkka etten oo mitään vauvoihin liittyvääkään moneen viikkoon sanonu! on se perkele tarkkaa puuhaa tässä talossa että mitä mä saan sanoa ja mitä en!!
te kanssasisaret ette varmaan voi etes kuvitella kuinka kovasti mä haluaisin sen kolmannen! ihan rintaa puristaa, kun tiedän etten varmaan koskaan tuu sitä saamaan :( :( :( :'(

:hug:

kyllä mä ainakin tiedän miten kovasti voi lasta haluta, oli sitten ensimmäinen toinen kolmas taikka seitsemäs :D

on ikävää että se tuntuu aina olevan mies joka saa sanoa tässä vauva-asiassa viimeisen sanan, miksiköhän?
Mä en onneksi ole kuumeillut viidettä lasta nyt pitkään aikaan *kop kop* mutta tuossa vähän aikaa sitten oli niin kova kuume että kipeää teki.
Ihmettelen ettei kuopuksen 1-vuotta täyttäminenkään laukaissut kuumetta uudestaan mut mielenkiinnolla odotan että milloinkohan taas...

ja on oikeasti inhottavaa jos joutuu varomaan sanomisissaan.

Yhteistyössä