Pitäiskö noita miehiä oikeesti jotenki mukamas ymmärtää????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nöpönenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nöpönenä

Jäsen
24.09.2007
162
0
16
:attn: Mulla on huomenna yhden kaverini tuparit ja miehellä oman kaverinsa tuparit.Mun pikkusiskon piti tulla lapsia hoitamaan illaksi.No mies on ollu tänään koko päivän aamusta asti yhden kaverinsa kans korjaamassa moottorikelkkaa.Soitti sitten mulle ja sano että jos hän olisiki ottanu kaljaa jo tänään ja olis sit huomenna kotona lasten kans eikä menis tupareihin ni ei tarvis pikkusiskonka tulla.No kysyin sit et onko nyt ihan varma että mies on huomenna kotona ni voin sitten soittaa siskolle ettei tarvikkaan tulla.Mies sanoi että juu kyllä hän on sitten huomenna kotona.No nyt se laitto viestiä ettei sit juokaan tänään kun ei kerinny kauppaan hakemaan juomista ja että meneeki huomenna sinne tupareihin :o voi helvetti kun mä jo soitin siskolle ettei tarvi tulla eikä se nyt tosiaan aio tulla huomenna ku kerran peruttiin.No sanoin miehelle että hän on sitten jokatapauksessa huomenna kotona kun kerran kokoajan muuttaa suunnitelmia.Siitäkös mies veti hernesopat nokkaan ja sano etten minäkään sitten saa mennä mihinkään ja sanoi ettei tule kotiin ollenka vaan menee vanhemmilleen |O ei ymmärrä :attn: miten voi joka olla tollanen jästipää :kieh:

|O mikä :headwall:
joo miehes homma sitten soittaa sun siskolle ja selittää tilanne ja kysyä vieläkö viittis tulla.. ei kovin hyvä veto toi porukoilleen nukkumaan.meneekö teillä oikeesti miehet vanhemmilleen jos tulee riita?Musta vanhempien ei pitäis edes huolia toista vaan sanoa että selvittää asiansa

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Sano äijälles et hankkii lastenhoitajan niin voipi mennä tupareihin. eihän se sun vikas ole jos ensin sanoo ettei mee ja sit muuttaakin suunnitelmia.

Sitä minäki mut jotenki se äijä TAAS käänsi tämänki mun syykseni :o Nyt se laitto viestin että tulee hakemaan mun pankkikortin ku tarvii paljon rahaa kun joutuu nyt baarissa vetään kännit kun ei kauppaan ehtiny |O ei kai se mun vika oo jos se on jotain vitun moottorikelkkaa korjaamassa 12 tuntia ja kaupat menee kiinni :headwall:

Ei pidä. Ei.Niitten aivot on rakennettu tyystin eri osista kuin naisten. Ja että menee sitte äitin luokse kun vaimo on niiiiin tuhma.. Minä sanoisin sille että mene hyväkäs vaikka mummos luo kunhan tuut takasi vasta aikuisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönenä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Sano äijälles et hankkii lastenhoitajan niin voipi mennä tupareihin. eihän se sun vikas ole jos ensin sanoo ettei mee ja sit muuttaakin suunnitelmia.

Sitä minäki mut jotenki se äijä TAAS käänsi tämänki mun syykseni :o Nyt se laitto viestin että tulee hakemaan mun pankkikortin ku tarvii paljon rahaa kun joutuu nyt baarissa vetään kännit kun ei kauppaan ehtiny |O ei kai se mun vika oo jos se on jotain vitun moottorikelkkaa korjaamassa 12 tuntia ja kaupat menee kiinni :headwall:

:o Voin uskoa että ottaa pattiin tollanen... Siis sua..!

Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:
Minä sanoisin sille että mene hyväkäs vaikka mummos luo kunhan tuut takasi vasta aikuisena.
tuo oli hyvä! *pistää korvan taa vastaisuuden varalle :D *

Mutta joo, on nuo miehet yksiä persläpiä, ku sille päälle sattuvat |O :headwall:
Ihme säätöö ja sit kehtaa sun niskaan kaiken kaataa! :headwall:

pirkkaniksi no.2898 eli kun mies on tooooosi tyhmä, täytä sukkahousut palasaippualla, ja mäiski oikein olan takaa, (siis sitä ukkoas) ,
johan alkaa järki -tai ukko?- juosta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja just:
pirkkaniksi no.2898 eli kun mies on tooooosi tyhmä, täytä sukkahousut palasaippualla, ja mäiski oikein olan takaa, (siis sitä ukkoas) ,
johan alkaa järki -tai ukko?- juosta... :D

Toi onki varmaan ainut mitä ei oo tullu kokeiltua,sitäpä siis :D nyt haki ukko pankkikortin ja lähti tyytyväisenä ryyppäämään :kieh: no pääasia että JOUTUU olemaan sitten huomenna kotona kun minä lähden!pitäiskö lähtee kans jo heti aamusta menemään kun äijäki ollu koko päivän menoissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Olikohan tekosyy, jotta pääsee baariin.

Minäkin antaisin jäädä sinne kotiinsa sinne asti, kunnes on kasvanut aikuiseksi.

Baariin se jokatauksessa olis ollu menosa mut kaupasta olis tarvinnu saada pohjia..ihan naurettavaa kiukuttelua.on pahempi ku meitin lapset yhteensä :headwall: jospa se joskus kasvaa aikuiseks.kiukutelkoon jos se on niin kivaa,en jaksa miettiä koko ukkoa :D

Yhteistyössä