:attn: Mulla on huomenna yhden kaverini tuparit ja miehellä oman kaverinsa tuparit.Mun pikkusiskon piti tulla lapsia hoitamaan illaksi.No mies on ollu tänään koko päivän aamusta asti yhden kaverinsa kans korjaamassa moottorikelkkaa.Soitti sitten mulle ja sano että jos hän olisiki ottanu kaljaa jo tänään ja olis sit huomenna kotona lasten kans eikä menis tupareihin ni ei tarvis pikkusiskonka tulla.No kysyin sit et onko nyt ihan varma että mies on huomenna kotona ni voin sitten soittaa siskolle ettei tarvikkaan tulla.Mies sanoi että juu kyllä hän on sitten huomenna kotona.No nyt se laitto viestiä ettei sit juokaan tänään kun ei kerinny kauppaan hakemaan juomista ja että meneeki huomenna sinne tupareihin
voi helvetti kun mä jo soitin siskolle ettei tarvi tulla eikä se nyt tosiaan aio tulla huomenna ku kerran peruttiin.No sanoin miehelle että hän on sitten jokatapauksessa huomenna kotona kun kerran kokoajan muuttaa suunnitelmia.Siitäkös mies veti hernesopat nokkaan ja sano etten minäkään sitten saa mennä mihinkään ja sanoi ettei tule kotiin ollenka vaan menee vanhemmilleen |O ei ymmärrä :attn: miten voi joka olla tollanen jästipää :kieh: