sattuuuuu!!!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
mun selkä vetelee kyl viimesiään!! siis kun mun oma diagnoosi on että mulla olis välilevyn pullistuma, kun olen tuon selkäni joskus loukannut.. noo, lääkärissä tätä sit valittelin, ni paskat se lääkäri etes uskonu, että se oikeasti olis kipeä!!! |O ihan niinku se ei olis etes kuullut, kun mä sanoin, että välillä on selkä niin kipeä ettei pääse käveleen, tai sängystä liikkeelle tai yleensäkään mitään tekemään, kun ei vaan voi, sen kivun takia!! kesken kävelyn tai paikallaan seisomisen, saatta vihlasta niin että lähte jalat alta!! |O mutta vissiin mie sit kuvittelen tän hiiskatin kivun.. :/

tuttu tunne.mulla kans ollu ongelmia selän kanssa.mun isältä on leikattu se pullistuma ja sanoi mulle et mun oireet viittaa ihan samaan,sattuukin just samaan kohtaan.oon kans lekuris sanonu asiasta mut vastaus vaan ollu et tuskin siel mitään on ku oot niin nuori viel....!toisinaan rajottaa se kipu jo elämää tosi kovin.välillä se on ihan hyvässä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
tuttu tunne.mulla kans ollu ongelmia selän kanssa.mun isältä on leikattu se pullistuma ja sanoi mulle et mun oireet viittaa ihan samaan,sattuukin just samaan kohtaan.oon kans lekuris sanonu asiasta mut vastaus vaan ollu et tuskin siel mitään on ku oot niin nuori viel....!toisinaan rajottaa se kipu jo elämää tosi kovin.välillä se on ihan hyvässä kunnossa.

tää on niin tosi..itekki 23, että josko siittä sit johtu ettei otettu tosissaan.. mut luulis että lekuri tajuaa, että se voi olla ihan mahdollinen ja varteenotettava vaihtoehto, kun tosiaan kerroin että olen joskus kaaduin selälleen (en siis häntäluun päälle, vaan ihan kunnolla nasahti tuo ala selkä ).. mutta ei.. ja koko ajan pitää varoa, että koska se taas vihlasee niin että löydät ittes lattialta.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

tää on niin tosi..itekki 23, että josko siittä sit johtu ettei otettu tosissaan.. mut luulis että lekuri tajuaa, että se voi olla ihan mahdollinen ja varteenotettava vaihtoehto, kun tosiaan kerroin että olen joskus kaaduin selälleen (en siis häntäluun päälle, vaan ihan kunnolla nasahti tuo ala selkä ).. mutta ei.. ja koko ajan pitää varoa, että koska se taas vihlasee niin että löydät ittes lattialta.. |O

mä oon 25v...
tarttis varmaan alkaa pommittaa lääkäärii tol asial tai mennä yksityisel jos siel olis joku joka uskois...

Yhteistyössä